BREAKING NEWS

Cina DAP maki melayu 'BODOH' di depan Mahkamah.


Selepas diajak bertumbuk oleh penyokong Pakatan di hadapan Mahkamah, seorang lelaki berjubah tersebut kemudiannya dimaki hamun oleh seorang lelaki cina yang dipercayai penyokong DAP.

Lelaki cina tersebut mengeluarkan perkataan seperti 'bodoh' serta menuduh pemuda berjubah itu dibayar oleh Umno/BN.

Walaubagaimanapun, pemuda tersebut hanya berdiam diri tanpa melakukan sebarang tindakbalas.

5 ulasan :

  1. main gila nampaknya DAP yer...

    BalasPadam
  2. Cina DAP memang suka bunuhdiri macam ini bukti rakaman boleh buat duit kalau mahu...3 ringgit kepada 3 juta!..bagaimana brother?...

    BalasPadam
  3. Demokrasi ala DAP. Melayu pula ditidakkan untuk bersuara...... seorang mahasiswa yang hanya mahu Anwar bersumpah tapi telah disanggah sebegitu 'demokratik'..... tekanan emosi kerana peribadi Anwar.

    BalasPadam
  4. Saya rasa orang Cina terutamanya terlalu takut kalau Anuar Ibrahim masuk penjara, bermakna perjuangan & rancangan orang cina untuk kuasai 1malaysia akan bertambah sukar. Bila tak ada lagi orang melayu kuat pengaruhnya seperti Anuar Ibrahim yg dapat berjuang bagi pihak bukan-melayu utk mudahkan jalan mereka menguasai 1malaysia dalam pentadbiran, dah tentu menakutkan mereka (buat sementara waktu ini).

    Mereka dah amat yakin Anuar lah satu satu orang melayu yang buka jalan utk mereka kuasai 1malaysia tetiba sekarang bila Anuar masuk penjara, nampaknya mereka terpaksa tempuh pelan yg lebih sukar sikit. Target utk mereka kuasai 1malaysia dgn rosakkan ekonomi org melayu islam, rosakkan akidah umat islam akan jadi kurang mudah walaupun masih boleh dilaksanakan.

    Strategi masih ada di pihak mereka selagi melayu tak sepenuhnya sedar dgn matlamat mereka itu lebih-lebih lagi pemimpin melayu lain sibuk dgn hal peribadi dan seronok sendiri. wallahualam

    BalasPadam
  5. yang cina tu terlebih hangin pehal ... diminta bersumpah dengan Al Quran jer bukan kitab BUDDHA
    pe pe hal aku respect brader ni ... dalam reramai macai Anuar Al Jubo tak sorang pun berani

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online