BREAKING NEWS

Anwar dapat tawaran jadi Mufti Turki.. Kahkahkahh


Didalam ceramahnya sempena siri Jelajah Rakyat Hakim Negara di Lunas Kedah, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan tawaran untuk beliau berkhidmat di luar negara termasuklah negara Turki.

Anwar menjelaskan, Sheikh Yusof Qardawi juga ada menasihatkan beliau supaya tinggal serta berkhidmat di luar negara sebagai Mufti Turki.

Bagaimanapun, Anwar enggan menerima tawaran tersebut kononnya kerana beliau lebih sayangkan rakyat di negara ini dan juga mahu membersihkan negara dari kekejaman Umno dan Barisan Nasional.

Ceramah yang berlangsung di hadapan hanya 500 orang tersebut dianggap gagal kerana ia jelas menunjukkan rakyat semakin tak peduli dengan politik peribadi Anwar. Tak seperti sebelum ini, ceramah Anwar pastinya akan dihadiri tak kurang 5000 orang penyokongnya.

Ada juga yang menyifatkan bahawa penyokong Pas memboikot ceramah Anwar kerana isu pertelagahan diantara DAP dan Pas baru-baru ini. Taman Kuchai Lunas itu diketahui sebagai kawasan kuat Pas.


7 ulasan :

  1. Eeeeek....manusia berkulit setebal kulit babi. Tak tahu malu ke, nuwar oi???

    Fuck you la....no country wants a LYING idiot like you, nuwar. Setakat nak menipu orang2 yang kurang intellek macam yang hadir kat ceramah2 kau tu, nuwar. boleh la. Orang yang berakal tidak akan tertipu oleh RAJA PENIPU!!

    BalasPadam
  2. Kah kah mufti pulakkkk....mufti di turki ....fuuuyoooo....ko orang ingat orang turki tu ingat senang nk bagi taraf murti kat sesorang sekurang kurang nya kena tunjukkan taraf pendidikan dan latarbelakang pendidikan....setakat klas 3 genral gedree jurusan sejarah apa ke jadah......mudah nya macai pkr ditipu....puiiiii....

    BalasPadam
  3. Wa stuju bro...

    Nuaq jd mofti...

    Tp mofti kat sg buluh laa....

    Wekekkeke

    BalasPadam
  4. Dah mabuk ketum kut...Kisah disini juga tak kurang menariknya...Salam satu malaysia,saya merupakan pelajar di sekolah memandu MSDC melaka.Saya mengambil lesen jenis PSV (teksi),hajat di hati untuk mencari duit lebih untuk tampung perbelanjaan anak2 ke sekolah.Bermula pada bulan May 2014 saya telah menduduki ujian bertulis dan amali,dan setelah itu saya menjalani ujian jalanraya.Namun saya gagal sebanyak 2 kali dalam ujian jalanraya.Sepatutnya saya dipanggil oleh pihak MSDC untuk menjalani test untuk kali ketiga pada bulan Jun 2014, tetapi pihak MSDC tidak berbuat demikian,hinggalah sekarang walaupun sudah masuk tahun baru tetapi tidak ada satupun panggilan telefon dari tenaga pengajar mahupun kerani dari MSDC memaklumkan kepada saya tarikh test seterusnya, walaupun saya telah menelefon dan sms tetapi jawapan yang diberi ialah "kami belum dapat tarikh test dari JPJ".Saya telah membuat bayaran penuh sebanyak RM600,tetapi sikap lepas tangan kakitangan MSDC amat mengecawakan.Cuba kita fikirkan, orang yang nak bawa teksi ni di kalangan orang senang kah...Saya mengajak rakan2 dan kenalan,sekiranya ingin mengambil sebarang lesen memandu untuk anak atau diri sendiri..jadikan MSDC MELAKA PILIHAN TERAKHIR.Banyak lagi sekolah2 memandu yang lebih bertanggungjawab dan mampu menjalankan service dengan baik di melaka.

    BalasPadam
  5. Anugerah Tuhan kot!!! ..... semuanya boleh !!! Sesumpah yang takut kena sumpah ?

    BalasPadam
  6. Degree in Bluffology for certain. He'll say anything to save his neck!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online