BREAKING NEWS

Ribuan rakyat sambut Anwar di Permatang Pauh..

Target yang hadir sebanyak 10 ribu orang.., tapi yang datang cuma lebih kurang 500 orang ke siri jelajah Anwar Ibrahim di Tapak Expo Seberang Jaya sebelum beliau masuk penjara Sg Buloh. Kenapa masyarakat di Permatang Pauh tak keluar beramai-ramai bagi sokongan pada Ahli Parlimen mereka?

Adakah kerana Anwar semakin hilang pengaruh.., atau rakyat Permatang Pauh dah muak dengan skrip menipu Anwar tu?

Sebenarnya semua salah.. Yang betulnya adalah hujan lebat serta angin kuat yang dah sabotaj ceramah Anwar malam ni.. Kalau tak kerana hujan lebat serta angin kuat tu, jangan kata 10 ribu.., 50 ribu pun mampu penuhi tapak expo Seberang Jaya tu..


Dan dengar khabar.., ramai penyokong Anwar serta Pakatan tak pergi ceramah Anwar disebabkan ramalan angin puting beliung yang akan melanda kawasan Permatang Pauh malam ni.. Takut mati jugak ye para pentaksub Anwar tu semua.. Ingatkan hebat sangat.

Apapun.., macam biasalah ceramah Anwar dipenuhi dengan kutukan terhadap kerajaan Najib.. Kononnya Najib sengaja mahu sumbatkan Anwar ke dalam penjara dengan tuduhan bahawa Anwar sumbatkan "anunya" ke lubang kunyit Saiful..

Dan Anwar menyeru agar rakyat bangkit menjadi hakim untuk menghukum Najib.. Caranya.., turun ke jalan raya bagi menunjukkan sokongan kepada Anwar.. Lagi ramai lagi bagus kata Anwar sebab Najib akan takut pada kuasa rakyat..

Baca selanjutnya DISINI..

1 ulasan :

  1. admin tipu macam anak jalang chow kit. admin anak jalang aids

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online