BREAKING NEWS

Pulanglah nakkk!!! Rakyat Malaysia akan MAAFKAN Alvin Tan...


Sapa dia Alvin Tan ni ye? Ohhh.., blogger bogel yang sekarang ni lari ke Amerika pasal takut kena penjara hina Islam tu kannn.. Budak cina ni bukan berani sangat lah ye kalau lari keluar negara macam tu.. Ingatkan berani sangat bila tunjuk aksi seks pada umum..

Masa dia dengan pasangan dia hina ibadah puasa umat Islam dulu tu.., gua pun ingat budak cina ni memang berani.. Rupanya spesis telur kecik jugak bila kena kejar dengan Pak Polisi..

Sekarang ni Alvin tu tengah main kejar-kejar dengan IGP dan PDRM.. Korang agak sapa yang menang? Hahahaha..

Apapun pengakhiran cerita Alvin ni kita boleh agak beb.. Korang ingat tak cerita Namawee dulu..? Bukan main dia hina lagu NegaraKu di luar negara.. Dan bukan main lagi rakyat Malaysia khususnya MELAYU meroyan kat dia..

Tapiiiiii..., dengan satu permohonan maaf je si Namawee tu bebas semula berkeliaran dan membuat onar balik di dalam Malaysia.. Siap boleh jadi Pengarah dan buat filem lagi beb..

So.., macam tu lah jadinya kat si Alvin Tan tu nanti.. Hanya dengan mintak maaf je boleh lembutkan hati melayu-melayu yang ada didalam negara ni.. Maklumlahhh..., melayu mudah lupa kannnn...

Jangan pulak ada yang nafi ye.., melayu dalam negara ni memang suka sangat bila kaum lain mintak maaf selepas hina negara, agama Islam dan juga Raja-Raja melayu.. Maaf tu mulia sangat tau bagi bangsa melayu.

Kesimpulannya.., baliklah Alvin oiiii... Tak payahlah merantau lari ke luar negara tuuu.. Malaysia sedia terima lu balik seandainya lu mintak maaf dengan segala kekhilafan lalu..

Kita orang janji tak akan buat apa-apapun kat lu.. Kita orang juga bersedia terima dan support lu kalau lu nak buat filem lepas ni...

Menteri pun sanggup jumpa lu untuk tunjukkan sokongan tauu.. Jangan lupa aaa... Mintak maaf je ye.. Hehehehehe..

1 ulasan :

  1. rocky the great brown unused dick says: mudahnya nak bagi maaf? .. mana maruah & tolor melayu? takkan melayu berani belasah sesame sendiri je..? mane samseng2 yang kata ngaku pejuang bangsa & agama tuh? ezam mad noor zul Kulim Hassan ali omar din.. takkan diam je.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online