BREAKING NEWS

Minyak Naik - Nasihat Ustaz Kazim yang paling sempoi utk kerajaan.


Terbaiklah Ustaz Kaim!! Ni baru dinamakan nasihat dan jugak pandangan dari seorang yang berpengetahuan tentang agama. Bukannya macam sesetengah individu yang nak dipanggil Ustaz tu.., terus masuk gear maki hamun bila ada sesuatu isu yang tak kena di mata dia..

Ustaz Kazim menunjukkan ketinggian budi bahasa dia dengan menasihat sambil memujuk kerajaan supaya fikir tentang masalah rakyat.. Nak dengar atau tak, itu terpulang lah pada kerajaan yang memerintah kannn..

Tak payah la nak seru rakyat suruh turun buat demo kat jalan.. Tak payah nak sibuk-sibuk suruh rakyat gulingkan kerajaan yang sedia ada hanya semata-mata nak turunkan harga minyak..

Marah tu memang semua orang marah beb.. Sapa tak marah bila tetiba je harga keperluan naik tapi tak lah sampai nak mengamuk la bagai..

Pilihanraya lambat lagi.., so kalau nak meroyan pun bukan boleh nak buat apa kannn.. Lagipun trend rakyat Malaysia ni memang tak pernah berubah.., dia meroyan pun kejap jee.. Seminggu dua lepas tu ok balik lahh..

Apapun.., jangan marah-marah bila minyak naik 20 sen tu.. Kalau marah nanti kena juallll... Hahahaha...

3 ulasan :

  1. Menasihat sambil memujuk Ustaz Kazim Elias terbaik!!!

    BalasPadam
  2. dino.yp@gmail.com2 Oktober 2014 1:24 PTG

    dulu najib dah bagi peluang masuk kerajaan, dia tak mau. sekarang dah jadi lain baru nak bising buat pa...

    BalasPadam
  3. dulu kita nak masukkan ustaz kazim dlm kabinet adalah bertujuan untuk implimentasi hukum hudud menjelang 2020 kerjasama dgn kerajaan brunei, malangnya ustaz kazim reject awal-awal xnak terbabit dgn implimentasi hukum hudud.. agak pelik, kan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online