BREAKING NEWS

DEDAH!!! KENAPA WAN AZIZAH PATUT JADI MB SELANGOR!

Sapa sokong Khalid Ibrahim kekal jadi MB Selangor? Gua yakin kebanyakan rakyat serta semua kontraktor kelas F takkan sokong Khalid kecuali kroni dan jugak kaum kerabat Khalid sendiri.

Cuba pergi tanya pada kontraktor kecil di zaman Khalid memerintah.., semuanya tak cukup makan beb dek kerana semua projek diagihkan secara tak sama rata.. Malah ramai jugak kontraktor yang terpaksa cari kerja lain dan jual habis segala kelengkapan..

Gua tak tipu sebab benda ni terjadi sendiri kat member gua.. Dan member gua tu orang Pas.. Selama Umno memerintah dulu di Selangor.., dia pun dapat agihan projek jugak walaupun berlainan parti.. Tapi sekarang..., makan batu beb!

Oleh itu.., demi solidariti terhadap semua kontraktor kecil di Selangor, Wan Azizah patut jadi MB yang baru bagi menggantikan Khalid.. Mana lah tau kan Wan Azizah dengan kipas ajaibnya akan mampu merubah nasib para kontraktor kecil serta rakyat jelata di negeri tu..

Walaupun ramai yang kata Wan Azizah ni lembab, tak pandai buat kerja dan juga tak pandai politik..., korang kena ingat satu beb.. Wan Azizah lah yang berjaya kawal Anwar Ibrahim.., satu-satunya manusia yang digeruni oleh Umno!

Tengok macam mana Wan Azizah menang di Kajang.., dan tengok macam mana Wan Azizah gunakan politik kesian untuk tarik pengundi untuk sokong Pakatan.. Mana ada pemimpin dalam negara ni boleh buat macam tu beb..

Gua yakin Wan Azizah akan mampu mentadbir Selangor dengan lebih bagus dari Khalid.. Wan Azizah ada senjata rahsia selain dari kipas ajaibnya untuk mengawal seluruh senario politik di Selangor tauuu...

Wan Azizah di gelar Ratu Airmata bukan secara suka-suka beb.. Hikmat Airmata Penyejuk Jiwa yang dikuasai oleh Wan Azizah terbukti mampu menjinakkan 'binatang' buas seperti Anwar.. Tak mustahil juga senjata rahsia tu akan mampu kawal seluruh rakyat Selangor..

Nangis sikit je settle lah semua masalah kannn...Lepas ni boleh la Selangor digelar Darul Airmata... Hahahahaha... Apa-apapun.., gua sokong Wan Azizah jadi MB ganti Khalid Flintstone.. Hidup Kak Wan!!!! Hidup Kipas Ajaib!!! Hidup Airmata Buaya!!!

5 ulasan :

  1. Melayu Selangor1 Ogos 2014 7:10 PTG

    Gua tetap mahu Iskandar jadi MB.

    BalasPadam
  2. Keluarga pukimak munafik ni suka main bontot babi ... apa .. tak tau ke ?

    BalasPadam
  3. Sy pon sokong. Airmata k wan bakal memenuhi keperluan air di selangor kl putrajaya .. Setel masalah air di selangor. Hidup k wan..

    BalasPadam
  4. hoii wan azizah kau balik penang la...rakyat selangor tak perlukan kau. MB selangor org selangorlah, yang kau menyibuk ni apahal? dah gila????

    BalasPadam
  5. sudah spai masanya -korum w aziazh dah cukup bolehlah bersidang bawah pokok!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online