BREAKING NEWS

[VIDEO] PEMUDA UMNO PENANG KENA SERANG DENGAN SAMM.. #bukitgelugor


Seorang lelaki yang merupakan pengikut kepada CheguBard dan juga ahli SAMM, bertindak melakukan provokasi terhadap Pemuda Umno dihadapan bangunan Dewan Unadngan Negeri P.Pinang sebentar tadi.

Pemuda berkenaan dipercayai diarahkan oleh pihak-pihak tertentu melakukan kekacauan dan juga menimbulkan keadaan tegang dikalangan Pemuda Umno yang berhimpun secara aman mendesak wakil DAP RSN Rayer meminta maaf secara terbuka.

Bagaimanapun, tiada kejadian yang tak diingini berlaku apabila Polis yang berkawal di hadapan bangunan berkenaan bertindak pantas mengawal keadaan. Pemuda berkenaan telah ditahan oleh pihak Polis diatas tuduhan menimbulkan kekacauan.

Wakil Pemuda Umno yang ditemui berkata, ahli SAMM tersebut memulakan provokasi dengan menuduh Pemuda Umno sebagai talibarut Najib dan juga melabelkan semua Pemuda Umno sebagai celaka.

Seramai 40 orang Pemuda Umno yang berada dikawasan berkenaan segera mengepung ahli SAMM terbabit sebelum keadaan berjaya ditenangkan oleh pihak Polis.

Rayer yang ditemubual oleh media didalam bangunan DUN pula bertegas untuk tidak memohon maaf kepada pemimpin Umno yang digelarnya sebagai celaka. Rayer juga nekad untuk mempertahankan kenyataannya walaupun mendapat bantahan dari majoriti melayu didalam negara.

Sentimen anti Rayer dan juga DAP kini semakin meluas apabila Ketua Pemuda Umno Wilayah Persekutuan juga membuat laporan Polis terhadap kenyataan biadap Rayer. Menurut info, akan terdapat banyak lagi laporan Polis akan dibuat selagi Rayer tidak memohon maaf. ~ MPP News


5 ulasan :

  1. Anjing samm da dihantar utk mengggit!! Nk Petahan paria hina bangsa hang ka? Kalu aku kt sana muka hang aku pijak!!!

    BalasPadam
  2. Kita mesti faham dulu mengapa silaknat keling paria tu bertindak begitu ... sebabnya mudah saja ... keturunan datuk nenek moyang dia adalah PENGGANAS KELING PARIA di India yg diangkut yahudi inggeris ke Malaya utk dijadikan hamba abdi diladang penyamun british. Darah pengganas masih panas dan akan terus mengalir dalam tubuh dia dan keturunannya utk membuat huruhara sampai kiamat.

    BalasPadam
  3. laporan polis..laporan polis...laporan polis...ada kah pernah kita dengar tindakan di ambil...takut jadi macam kes mat sabu dan tian chua juga...last last bebas...jadi rasanya tak guna kita buat laporan polis...polis pun sama..tapi yg paling sial dan tak guna..ialah peguan negara...patut kita semua buat demo menuntut supaya peguam negara lah yg patut meletak jawatan kerana sentiasa gagal dlm kes kes menentang pihak pembangkang

    BalasPadam
  4. Aku setuju dengan tanpa nama 6.56 PTG atas tu..buatlah sejuta laporan polis pun..takkan ada tindakan diambil pada pengganas-pengganas DAP keturunan CINA BABI dan KELING PARIA ni..jalan paling mudah...bunuh sahaja kesemua mereka..lau yang dalam perut pun kita korek keluar dan bagi babi hutan makan..itu jer jalannya..nak bersabar mmg dah takleh dah

    BalasPadam
  5. Mamat SAMM tu kata 'tak hormat undang-undang langsung...' kat hujung video. Geng SAMM tu hormat undang-undang ka???

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online