BREAKING NEWS

TERKINI!!! ANWAR ANGKAT SUMPAH SEBAGAI PERDANA MENTERI HARI INI.


Selepas berjaya menggulingkan kerajaan Najib melalui demonstrasi jalanan yang disertai oleh 1.5 juta rakyat Malaysia di Dataran Merdeka kelmarin, Anwar dijangka akan menghadiri upacara mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri yang baru petang ini.

Upacara yang akan dilakukan di Stadium Malawati tersebut akan dihadiri oleh semua penyokong Pakatan dan juga pemimpin-pemimpin dunia termasuklah wakil dari negara Israel.

Dijangka, Anwar akan mengumumkan barisan kabinetnya yang baru sejurus selepas disahkan menjadi Perdana Menteri dan Anwar juga dijangkakan akan berpindah ke kediaman rasmi Perdana Menteri menjelang malam.

Demonstrasi jalanan di Dataran Merdeka kelmarin terbukti telah menggoncangkan kerajaan Najib apabila ibukota lumpuh dengan jutaan penyokong yang mendesak supaya Anwar menjadi Ketua Kerajaan. Antara alasan yang diberikan ialah Anwar lebih bijak dari Najib dan juga Anwar lebih hebat di ranjang.

Najib yang dipercayai ketakutan dengan 'kemaraan' penyokong Pakatan, telah bertindak meninggalkan negara melalui terowong-terowong yang dibina khas sekitar Putrajaya untuk melarikan diri ke negara jiran.

Dipercayai, Najib kini sedang bersembunyi di salah satu kawasan terpencil di Songkhla bersama-sama isterinya serta dokumen-dokumen rahsia serta resit-resit perbelanjaan Rosmah termasuklah resit cincin berlian dan juga resit beg tangan.

Sekalung Tahniah buat Anwar kerana berjaya meralisasikan impian untuk menawan Putrajaya. Semoga Anwar dapat menjadi Perdana Menteri yang paling baik di penjara Putrajaya hendaknya.


p/s: PUIIIIIII !!!!

26 ulasan :

  1. BERITA TERKINI PALING SADIS ABAD INI.

    BalasPadam
  2. Sekalung tahniah buat Anwar & keluarga.

    Inilah pemimpin Islam sejati yang kita idam2 kan selama ini. Serba berkebolehan-berzina, meliwat, menipu, fitnah king, korup, pengamal kronisma & nepotisma, pro Zionis, tak lupa juga pengamal agama pluralisma.

    Semoga Islam bertuhankan Allah Trinity berkembang maju di Malaysia.

    Na'uzubillahu min zaalik.

    BalasPadam
  3. I BELIEVE I CAN FLY
    I BELIEVE I CAN TOUCH THE SKY
    I THINK OF IT EVERY NIGHT AND DAY
    THAT I WILL BECOME PM ONE DAY
    Oh Oh Oh PM one day..........
    Oh Oh Oh PM one day..........
    Oh Oh Oh PM one day...........

    Kamu boleh terus angan2....kamu lupa bahwa nasib kamu telah ditetapkan oleh QADAK dan QADAR yang ditentukan oleh ALLAH, Tuhan yang menguasai langit dan bumi.

    BalasPadam
  4. Bertambah banyaklah lagi bala dan kifarat drp Allah ke atas rakyat dan negara..........

    BalasPadam
  5. PengikutX DAJJAL membuat fitnah. Perangai Dajjal suka membuat fitnah. Dajjal UMproNO seperti sai baba

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buktikan air mani dlm jubo saiful itu fitnah..buktikan anwar bertenggek di atas cinadol itu fitnah..buktikan anwar bercomolot dgn jantan itu fitnah..buktikan azmin belanja mkn aiskrim dlm jamban itu fitnah..buktikan mustafa ali menghenjut kenalannye itu fitnah..

      Padam
    2. Kakaka...pencacai Al Juburi mmg xde iQ la..Tuhan bagi akal utk berfikir..bukan gune emosi or nafsu utk mmbuat penilaian..Melayu PR Melayu PR..sedarlah kamu dr bisikan dajjal itu..

      Padam
  6. lepas jadi PM ni kita balun belakang depa semua

    BalasPadam
  7. tahnaiah Tuan pm ! semoga msia maju di bwh kepimpinan tuan pm . kahkahkah

    BalasPadam
  8. kah kah kah kah kah.. azwan hashim sekor penyokong DAJJAL AL-JUBURI yang BONGOK... kah kah kah kah kah kah.. bajet hensem la dalam gambar tu...

    kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  9. Merapu berok apa mu nih

    BalasPadam
  10. mimpi la aljuburi nak jadi PM. Penjilat tegar PKR pun dah mula bosan...Majoriti rakyat Malaysia mahu hidup aman damai. Macai PR...hang faham apa itu GST. Akai ada ka?

    BalasPadam
  11. Bukti besi tak boleh pakai, habis semua anak muda Malaysia kena liwat tak berani buat laporan dan berrmaharajalela lah Anwar dan yang sama species dengannya sekiranya PAS memerintah.

    BalasPadam
  12. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal2 Mei 2014 3:19 PTG

    Kembang kuncup totoi Bang Non Al Juburi bila baca berita sensasi ni. Dalam pikiaq dia dah susun cinadoll, melayudoll, hindudoll, malayalamdoll, hindustanidoll, singhdoll untuk di sontot kao2 tiap2 malam lalu terus terogasm. Sedaq2 rupanya Bang Non mengigau disiang hari......dah kena balik rumah tukaq seluaq....kahkahkahkah....

    BalasPadam
  13. Berita yg tak mungkin anda baca di dalam HARAMKAH..
    Berita yg begitu sadis dan mengujakan...
    TAHNIAH...Raja GOYANG...

    BalasPadam
  14. PM coming soon hu hu lama2 mati berangan.... :-(

    BalasPadam
  15. Anuar jd pm nampaknya tiada hujan 3 tahun...

    BalasPadam
  16. betul apa yang di katakan oleh TS LL TYE masa kini terdapat terlalu banyak rakyaat Malaysia yang sakit jiwa.Harap KKM tolong ambil perhatian.

    BalasPadam
  17. Ooooooo mimpi aje bersama2 pnyokong tegar ...haha...

    BalasPadam
  18. Tahniah tahniah tahniah di atas perlantikan Anwar Ajuburi sebagai PM akhirnya impiannya dan para penyokongnya tercapai juga akhirnya bos mereka diangkat sebagai PM bertaraf dunia....PM...Peliwat Malaysia

    BalasPadam
  19. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ
    Salam cinta dan persaudaraan dari jiran Indonesia!

    BalasPadam
  20. Selepas di angkat jadi PM harap Pakatan Rakyat akan menyediakan satu Pulau Busat untuk Lanun2 UMNO. Kalau Madir Kuti nak telanjang kat sana biarkan dia buat cam itu.

    BalasPadam
  21. @Tanpa Nama

    apa daaa..dlm Islam mana ada istilah 'suruh buktikan fitnah'..dah memang benda tu fitnah...Islam suruh buktikan kebenaran dgn mendtgkan 4 saksi yg beriman bkn saksi fasik/tak sembahyang macam sayfool tuuu ...

    BalasPadam
  22. @Tanpa Nama

    apa daaa..dlm Islam mana ada istilah 'suruh buktikan fitnah'..dah memang benda tu fitnah...Islam suruh buktikan kebenaran dgn mendtgkan 4 saksi yg beriman bkn saksi fasik/tak sembahyang macam sayfool tuuu ...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online