BREAKING NEWS

TERKINI - AHMAD SAID TETAP SOKONG KERAJAAN UMNO DI TERENGGANU.


Terkini: Bekas menteri besar terengganu dan juga YB Kijal Dato Seri Ahmad Said mengeluarkan kenyataan rasmi pendirian beliau dan rakan-rakan dari parti bebas yang keluar Umno, tetap akan menyokong kerajaan Terengganu (Umno) sedia ada sekarang.

Ini sekaligus menjadikan majoriti gabungan BN-Bebas masih melebihi Pas dan PKR (17-15). Ini juga bermakna setakat hari ini, tiada pembubaran kepimpinan peringkat negeri akan berlaku. - Hrk

4 ulasan :

  1. tak apalah mat said.....kami berharap dato kembal pada Umno....biarlah yang terjadi ni sebagai rencah-rencah kehidupan.....sayang pada parti,bangsa.agama dan negara didahulukan..ada kebaikan diatas apa yang terjadi.

    BalasPadam
  2. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal13 Mei 2014 6:48 PTG

    Salam Dato Sri, faham perasaan yang dato sri hadapi sekarang tapi ingatlah juga kepada perjuangan bangsa Melayu kita le ni yang hebat terhimpit oleh puak2 rasis cina dan kominis. Ada PAS pun dok tunduk kat puat cina DAPpigs macam Keldai. KAdang2 tu rasa amarah macam mana pun, kita rehat dulu dan fikirkan balik apa matlamat perjuangan kita. Dato Sri jugak pernah cakap, menang tak menang semua, kalah tak kalah semua. Let cooler head prevail - bak kata Mat Salleh. Dato Sri dan kekawan semua bertenanglah dulu dan ingat balik matlamat perjuangan arwah2 yang telah mendahului kita dan mereka2 yang masih lagi bersama dan anak cucu kita yang akan mewarisi perjuangan kita semua. Ingatlah kata2 keramat Warisan kita - Melayu kan gah di nusantara......

    BalasPadam
  3. Ahmad Said dan rakan2nya mesti telah dibayar oleh UMNO utk terus menyokong BN di T'ganu.
    Bijak sungguh mainan mereka ..........

    BalasPadam
  4. Apa nak jd dgn bangsa melayu ni.
    Gila kuasa ,pangkat,harta dan nyawa apa pun mrk sanggup buat.
    Haramjadah iblismana yng masuk dlm diri melayu2 bangang ni.
    Ada pula jak2 pengampu yg ikut tuan2 bangang mrk.
    Dasar manusia jahanam.
    Harghhhhhptuihhhhhhhhhhhhhh.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online