BREAKING NEWS

DAP AKAN BUBARKAN POLIS DI PENANG.


Ketua Menteri DAP P.Pinang, Lim Guan Eng menyatakan rasa kesal dengan tindakan polis yang tidak muncul untuk mengawal kehadiran lautan manusia yang hadir.

Menurutnya, satu siasatan akan dijalankan terhadap ketidakhadiran itu kerana ia sedikit sebanyak menjejaskan kelancaran majlis.

Atas sebab itu, beliau memohon maaf kepada hadirin yang datang dari jauh dan dekat tetapi tidak berpeluang memberi penghormatan terakhir.

“Kami berharap orang ramai boleh memaafkan sebarang kelemahan dalam majlis pengebumian tersebut.

“Pihak polis tidak muncul seperti yang dirancang untuk melakukan kawalan di luar Dewan Sri Pinang.

“Kerajaan negeri akan menjalankan post mortem untuk menentukan punca dan sebab mengapa polis tidak hadir seperti dirancang dan berusaha ke arah mengatasi kelemahan yang mungkin menyebabkan sebarang kesulitan kepada orang ramai,” tegasnya.


p/s: Dulu bukan main lagi puak-puak lahanat ni maki hamun Polis sampai anggap Polis sebagai anjing kerajaan.. Tapi sekarang nak pulak Polis berkhidmat untuk jaga jalan masa benggali OKU tu mati... 

Dorang ingat Polis ni semua tukang jaga jalan ke? Nak jaga lalulintas upah je RELA.. Takkan itu pun nak kena ajar?? Puiii!!!

18 ulasan :

  1. Puiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Siapa si karpal ??????

    BalasPadam
  2. Ingat Polis ni barua dia org ke...dulu maki polis....skrg nak khidmat dia org...negara ni ingat negara komunis ke..Pemimpin dia buat sesuka ati...negara ni ada undang2 dan peraturan....ikut le undang2 n peraturan....jgn le besar kepala sgt....

    BalasPadam
  3. Anjing punya cina
    ..

    BalasPadam
  4. kerja macam ni panggil RELA lah, itu pun tak tau, bukan si kapal tu pembesar Negara, tapi kaki putar belit Negara...itu pun tak tahu, bukan nak escort kapal pergi bicara mahkamah, dia tak mau, kena panggil polis,..ini dia dah mati, sapa suruh orang datang ramai ramai, kaum keluarga dia saja pun dah cukup, bukan ada kubur pun, dia dibakar itu saja..

    BalasPadam
  5. Karpal da selamat ke kubur...si cina bila nk follow. .....

    BalasPadam
  6. Seorang anggota polis Trafik boleh mengawal beribu kenderaan

    BalasPadam
  7. awat tak panggil unit anal pas...

    BalasPadam
  8. Dia ni anak haram kot

    BalasPadam
  9. Tula.. dlu pndng polis ni mcm bngsat tutup mta smpi tbuh unit amal knon..cramah politik smpi rusuhsn jalanan sanggup hina dn pukul polis ckp kat media asing polis mlysia anjing...now bru sedar dr lahir smpi mti prlukan polis utk urusan pngesahan rasmi..kalu polis hdir pasti deorng akn provoke dn caci dpn org rmai pas tu msuk utube kata polis x btul...tq kpn ats pndrian anda ambil jln slmt krna mreka hnya mcipta isu utk burukkn keadaan...ni msa kna ajar mreka..dari kmi yg sokong pdrm krna kmi mjoriti rkyt yg cintakn keamanan..tq

    BalasPadam
  10. Gantikan PDRM dengan Polis Rakyat.

    BalasPadam
  11. Bodoh btul la sape yg wat ceta ni...polis aku tngok ada kat jln...tyt mai sna pon polis jgk iring..siap ada van polis lg..sape yg pi sana tw la ceta sbnr...sy keja dekat area dewan sri penang la..sy nmpk la..huhu..knp ni...nk huru hara negara ke...???tnpa polis kat penang ni...jenayah lg truk mnjadi2..

    BalasPadam
  12. Ini olang haa...nang boo ti nang...her boo ti her...

    BalasPadam
  13. Byk kerja lain lagi polis nak buat.kalu jenayah byk deme kata polis x buat kerja.sebenarnya puak ni saja cari isu.sbb sekarang ni deme byk masaah

    BalasPadam
  14. PDRM tu bukan polis rakyat ke.bangang

    BalasPadam
  15. Karpal dah karam. Tunggu masa je LGE.

    BalasPadam
  16. Karpal dah karam. Bila lagi LGE.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online