BREAKING NEWS

ARTIS MELAYU BERTUDUNG BANGGA TAYANG 'TUNDUN'...


Orang tua-tua ada berkata.., apalah ada pada nama.. Jadi korang jangan terpedaya dengan nama beb walaupun diantara nama tu ada perkataan "Islam"..

Samalah macam hal yang jadi pada artis sorang ni.., kalau ikutkan pada nama.., confirm orang fikir yang baik saja kann.. Tapi malangnya nama yang baik tak mencerminkan peribadi mulia..

Dulu memang artis ni terkenal dengan imej seksi.. Terdedah terjojol sini sana dah jadi lumrah kehidupannya yang konon-konon artis ngetop di dalam negara..

Dan bila dia balik dari melakukan umrah, ramai peminat dunia seni bersyukur bila dia pilih untuk bertudung.. Kononnya dapat hidayah dari Tuhan untuk menutup aurat masa melakukan umrah tu di Mekah..

Tapi apa kejadahnya tutup aurat di kepala tu kalau 'tundun' sendiri tayang pada umum tanpa segan silu? Ni kalau kita tanya balik artis tu, confirm jawapannya ialah "sekurang-kurangnya saya bertudung.." WTH!!!


Sebenarnya artis macam ni hanya memalukan dirinya sendiri bila sengaja tayang 'tundun' dengan rasa bangga... Mustahil lah pulak kalau nak kata dia tak sedar tundun dia jelas nampak pada umum kann...

So.., gua suka nak nasihatkan artis tu supaya sedarlah diri sebelum terlewat.. Setakat nak tayang body yang semakin menggeleber tu.., banyak lagi rasanya benda berfaedah yang boleh dia buat..

Tak cantik mana pun kalau pakai macam tu.. Sedarlah yee... Peace!

18 ulasan :

  1. dia nak tunjuk dia ada barang besar atas bawah, pakaian dia bukan islamik, tapi pakaian shaitan, yang bertelanjang ada ekor ada tanduk, mana ustazah PAS yang suka dok komen itu ini, tak mau ke ajar budak ini apa dia aurat, dan macam mana menjaga aurat, malu ppuan islam tunjuk tundun dia untuk tatapan orang ramai, ini juga adalah ekoran ajaran LBGT...anwar patut di persalahkan membawa benda macam ni ke anak anak muda..

    BalasPadam
  2. kalau tak Nampak benda terbelah tak lah nama artis, tak tunjuk terbelah atas, tunjuk benda terbelah bawah...apa punya wanita islam..

    BalasPadam
  3. budak ni sekolah tahap apa,..tak kan tak belajar apa itu aurat, mana ostadzah PAS yang dulu nya artist (konon), tak mau tegur ke

    BalasPadam
  4. Nama Dia Dah Islam.... Rebecca Islam.. Kira Okay laa Tu Hehehehee

    BalasPadam
  5. Itu bukan pakaian tutup aurat
    Sebaliknya ia TONJOL AURAT

    BalasPadam
  6. Hahaha.. Nak tudung sangat, ambil kau.. Hahaha

    BalasPadam
  7. ala jgn la hipokrit kalau suka tgk tundun ckp aje la.. aku sukaa tgk tundun dia.. tundun tembam tu beb takkan taknak tgk. .. tq admin

    BalasPadam
  8. ala buat apa nak hipokrit kalau suka tgk tundun ckp aje la.. tundun tembam tu bro.. blh jd bahan tu.. lps ni jumpa n.ajis ckp pangkah PAS dah blh msk syurga apa ada hal.. tq admin.

    BalasPadam
  9. Pada asasnya ajarlah anak-anak Muslim makna aurat sebenar! Ramai anak-anak Muslim Melayu menganggap asalkan pakai tudung sudah tertutuplah aurat! Maka kita lihat pelbagai sandiwara yang memalukan hasil dari pelajaran tidak matang para ustaz dan ustazah Melayu Muslim atau ibu bapa yang tidak matang kefahaman Islam! Jangan sekali-kali membuat penilaian hina terhadap orang tidak bertudung pula! Jaga kelakuan dan adab dalam segala perbuatan sepatutnya menjadi tunjang pengajaran Islam. Islam itu bukan hanya pada tudung, songkok dan serban sahaja!

    BalasPadam
  10. katak puru lagi cantik....

    BalasPadam
  11. Wat kkerah bare tengok dia nih...

    BalasPadam
  12. Tak de la lawa sangat, perut buncit pongong tonget kaki kecik, mcm ikan buntal...mungkin dia perasan lawa kot

    BalasPadam
  13. masa dia menang kes mahkamah dgn erma fatimah dulu, dia dermakan duit tu pd anak2 yatim. baguslah macam tu cuma kebaikkan yg dia buat dia uar2kan bg org tau... seolah x ada keikhlasan dan ada unsur2 riak...
    ALLAH x minta kita buat cara yg mcm tu..
    kes dia sekarang ni... mungkin ALLAH nk tunjuk kt dia... ada yg x betul dengan apa yg dia dh buat / lakukan sebelum ni...
    cara pakaian yg dia tunjuk tu bukan pakaian MUSLIMAH pd hemat saya tp pakaian musaHARBI.
    mngkin balasan ALLAH...
    INGAT...
    nama awk REBECCA NUR ISLAM..
    rebecca, kau x jaga x pa tp NUR ISLAM.....
    UDAH-UDAH LAH TU...
    --sekadar pandangan ikhlas dr seorg muslim mcm awak--
    salam..
    -tok nin-

    BalasPadam
  14. syukur ramai betina msk neraka hanya sbb bab aurat je...yg lain2 lg tu belum kira lg.....susahnya jd wanita ni kan

    BalasPadam
  15. Dr pandangan lelak tk stim lsg..!!!...cutting leper..!!!..pungkoq lepiak!!!..geli nk komem benda londeh ni, moga Allah s w t bg hidayah [d dia ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah mencarut sebut Allah s.w.t.Tak dapat hidayah juga ke?

      Padam
  16. Fesyen baru akhir zaman namanya.

    BalasPadam
  17. Mungkin ini konspirasi. Ada penglibatan CIA dan RM

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online