BREAKING NEWS

[VIDEO] ANWAR TUDUH PILOT #MH370 AHLI PARTI KERAJAAN MEMERINTAH.


Rasanya semua rakyat Malaysia dah tahu bahawa pilot #MH370 merupakan ahli seumur hidup PKR.. Ni bukan fitnah dari Umno ataupun Barisan Nasional beb.. Perkara ni diakui sendiri oleh pemimpin-pemimpin Pakatan sendiri...

Tapi malangnya.., ada jugak usaha untuk kaitkan pilot ni dengan kerajaan Najib. Konon-kononnya, Pilot tu adalah merupakan penyokong kerajaan dan bukannya pengikut setia Anwar.

Didalam satu temubual bersama CNN.., Anwar Ibrahim dengan selambanya menegaskan bahawa pilot MH370 tu adalah "member of ruling party.."

Di Malaysia sekarang ni yang "ruling party" ataupun kerajaan memerintah adalah UMNO/Barisan Nasional.., bukannya PKR. Dan Perdana Menteri sekarang ni adalah Najib Razak.., bukannya Anwar Ibrahim.

So kalau ada macai Pakatan nak kata Anwar maksudkan "ruling party" di Selangor, kenapa Anwar tak sebut je PKR Selangor? Kenapa sebut "ruling party" je beb?

Nampak tak macam mana Anwar nak cuba spin tuduh kerajaan Malaysia dan memburukkan kerajaan Najib di luar negara.. Jahat betul manusia bernama Anwar Ibrahim ni kannn....


10 ulasan :

  1. sape2 boleh tolong tampar buaya kat dia tak? serius doo ringan je tangan aku ni haaaaaaaa

    kiki

    BalasPadam
  2. Penyokong dia terlampau bodoh dan senang untuk diperbodohkan. Sudahlah Anwar, you have Created Enough Trouble for the Country.

    BalasPadam
  3. Mamat Sastera Melayu kemaruk budak jambu. Fikiran, hati, jiwa dia (Anwar aljuburi..ikut gelar mat sabu) hanya nak menganukan orang aje.

    Kesian.....

    BalasPadam
  4. Ini memang perangai manusia durjana ni semenjak dulu lagi. Nothing new, Penyokong dia terlampau bodoh dan senang untuk diperbodohkan. Sudahlah Anwar, Anwar has Created Enough Trouble for the Country.

    BalasPadam
  5. " Orang beriman tidak berdusta "

    BalasPadam
  6. " Orang beriman tidak berdusta "

    BalasPadam
  7. Anwar MUNAFIQ! Pemfitnah, pembohong, pencuri, penz...., penl...

    BalasPadam
  8. " Orang beriman tidak berdusta "

    BalasPadam
  9. " Orang beriman tidak berdusta "

    BalasPadam
  10. BUKA MULUT JE MENIPU
    MENIPU BULA TERBUKA MULUT

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online