BREAKING NEWS

TERESSA DAPAT 8 BODYGUARD DARI UNIT AMAL.


Selepas kejadian wanita pujaan kumpulan cacai Pakatan dihadiahkan telor busuk di Permatang Pauh semalam, difahamkan bahawa Pas Penang yang diketuai oleh Mat Sabun telah membuat satu mesyuarat tergempar pagi ni..

Gua dimaklumkan, hasil dari mesyuarat tersebut telah memtuskan bahawa Unit Amal Pas akan membekalkan seramai 8 orang bodyguard untuk menjaga keselamatan Teressa Kok dari sebarang ancaman hari mendatang..

Difahamkan juga, bodyguard Teressa tu nanti bukan saja bertanggung jawab menjaga Wanita Utama Pakatan tersebut dari ancaman manusia, tapi juga dari sebarang ancaman bukan manusia seperti telor busuk dan juga ayam betina yang suka bunuh diri di depan pejabat..

Yang herannya, apa pulak Pas yang sibuk nak jaga pemimpin DAP tu? Kenapa ahli DAP sendiri tak diamanahkan untuk jaga pemimpin dorang?

Apapun.., yang paling untung sekarang adalah Teressa sebab dapat bodyguard secara percuma tanpa sebarang bayaran. Yang paling bahalolnya pulak adalah cacai-cacai Pas yang terpaksa jaga wanita kafir yang menghina agama Islam dan bangsa melayu..

Ni semua menunjukkan puak Pas tu semua sentiasa jadi kaldai tunggangan kafir di Malaysia... Kesian kannnn.....

3 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online