BREAKING NEWS

#MH370 RAJA BOMOH KLIA TAKUT KENA LIWAT ANWAR.


‘Raja Bomoh Sedunia’, Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin mengatakan beliau ‘takut’ dengan gesaan yang dibuat oleh Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim agar pihak berkuasa menjalankan siatasan terhadapnya.

“Anwar kata saya memalukan, apa (yang) saya malukan? Saya buat kaedah perubatan tradisional. Yang terbang-terbang (itu) bukan saya buat, orang lain yang buat.

“Tapi dia kata check (periksa) Ibrahim Mat Zin punya belakang. Saya takut dia check (periksa) belakang saya, bahaya nanti kena dua kali (liwat). Saya kena jaga baik-baik,” sindirnya ketika ditemui wartawan portal suara.tv petang tadi.

Anwar sebelum ini sebelum ini menggesa agar siasatan segera dijalankan terhadap bomoh yang melakukan upacara itu di terminal Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), yang kononnya untuk membantu menjejak kehilangan pesawat MH370.

“Saya nak tahu siapa yang suruh, siapa yang membayar mereka, siapa yang membenarkan? Apakah ini bomoh ’1Malaysia’?” ujar Anwar ketika membahaskan titah ucapan Yang di Pertuan Agung di Dewan Rakyat baru-baru ini.

Ibrahim secara sindiran berkata, dia yang sepatutnya menjaga belakang Anwar. Beliau turut menasihati ahli parlimen Pematang Pauh itu agar menjaga aib sendiri sebelum mempertikaikan masalah orang lain.

“Saya pesan beginilah, jangan tuduh orang tak tentu hala. Koyak kita jaga dulu, koyak orang jangan dedah. Koyak orang (yang kecil) riuh, koyak dia yang besar tak riuh.

“Seorang bekas Timbalan Perdana Menteri main belakang. Allahu Akhbar,” jelas beliau lagi.

Menurutnya sebelum ini ramai yang bertanya kepadanya berkenaan kes liwat Anwar, namun beliau enggan memberikan sebarang reaksi kerana tidak mahu masuk campur.

2 ulasan :

  1. HOI PELIWAT TOLONG EXPLAIN APASAL U KATA OK GEREJA GUNA KALIMAH ALLAH , CKP TEMBERANG PENIPU SENDIRI PUNYA HAL LIWAT LARI KE TURKEY ----------URUS U PUNYA HAL BEB

    BalasPadam
  2. " Anwar Ibrahim has created enough trouble to the country "

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online