BREAKING NEWS

CINA PENANG DEMO TOLAK NAJIB SEBAGAI PERDANA MENTERI.


Memang betul-betul Hooliaw beb!! Puak-puak kiasu bermata sepet ni dah semakin berani tunjukkan dorang dah tak hormat pada bangsa melayu.

Bukan setakat orang melayu je, tapi cina-cina kiasu tu semua dah rasa hebat sangat sampai tak peduli untuk hormat pada Perdana Menteri sebuah negara yang tok nenek dorang menumpang dulu..

Kalau nak kira marah pasal harga barang naik, semua orang terasa beb.. Tapi hakikatnya yang kita kena sedar bahawa kenaikan harga barang adalah berpunca dari kaum cina sepet tu lah jugak..

Sapa berani nafikan yang puak-puak cina sepet tu semua mainkan peranan besar didalam menaikkan harga barang keperluan didalam negara? Sejak dari dulu lagi puak-puak tu berakar umbi di negara ni dengan ambik untung melalui perniagaan.

Jadi hari ni dorang nak bising sebab harga naik?? PUIIIII!!!! Ni semua wayang dorang untuk jatuhkan pemimpin melayu didalam negara.

Kalau betullah cina-cina di Penang tu ambik berat sangat pasal kenaikan harga, pasal apa tak ada sekor pun cina kiasu tu bising pasal harga rumah mahal di negeri ni? Padahal rumah di Penang adalah yang paling mahal di Malaysia!!!

So jangan kencing lah kalau kata puak cina tu buat demo pasal bantah kenaikan harga. Dorang tu sebenarnya bantah sebab ada Perdana Menteri melayu didalam negara ni.

Cuba kalau bagi Lim Guan Eng atau Kit Siang jadi Perdana Menteri.., suka lah puak-puak sepet tu semua!!!

2 ulasan :

  1. Najib sila berambos! Cukup maknanya cukup!!!

    BalasPadam
  2. kalo terjadi apa2 pada tanah melayu ni..........jangan simpan waima sekor cina kapir pun yang hidup........

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online