BREAKING NEWS

WOW!!! GAMBAR ADAM ADLI BERCERAMAH UNTUK NAJIB DAN BN??? BAKAL IKUT JEJAK LOKMAN ADAM???


Kalau ikut cerita dari blogger macai Pakatan ni, Mahasewel Adam Adli dan juga Hishamuddin "the GAY" Rais tu dah kantoi berceramah diatas pentas BN.. Siap ada gambar Najib lagi tu tau..

Tapi setelah gua teliti gambar yang dimuatkan didalam blog lembu tersebut, ianya cuma sekadar gambar suprimposed ataupun gambar yang dah diubah suai (photoshop)..

Memang la tak mustahil kalau si Adam Adli dan Hishamuddin gay tu beralih arah sokong Najib dan BN di suatu hari nanti beb.. Tapi bukan dalam waktu terdekat rasanya kot..

Kalau dorang join BN dan sokong Najib sekalipun.., ianya tak ubah macam Lokman Adam, Ezam kotak dan juga Zul kulim yang lompat parti untuk cari makan dalam kerajaan..

Puak-puak tu bukannya join team Najib untuk majukan bangsa dan negara.., tapi dorang tu semua sekadar merebut peluang berniaga dengan menjual air liur diatas pentas ceramah..

Lepas tu pulak.., ada hati nak pegang jawatan besar dalam parti serta nak diangkat jadi ahli Parlimen atau Menteri..

Kita kena ingat beb.., binatang kalau dah jadi bangkai tu memang tak boleh dimakan.. Nanti takut-takut kena bakteria Salmonella macam dalam satu kenduri kahwin di utara negara.. Kacau beb!!!

4 ulasan :

  1. Saudara,jgn mudah menghina dan nengutuk org yg pernah membuat kesilapan akibat terpedaya dgn penipuan anwar.yg penting mereka berani memperbetulkn kesilapan mereka.ayahanda tun dr m y bijaksana pun terpedaya 22 thn dgn anwar.anwar mmg terbukti pakar penipuan sehingga al gore estrada wolfowiz dan ramai tertipu.sesiapa yg berjuang menentang anwar kita sokong.mungkin itu cara ezam dsn zul noordin ingin memperbetulkn kesilapan.wallahuaalam.

    BalasPadam
  2. Dr sidek baba,ustaz ismail mina, dr hassan ali,dr chandra muzaffar,dr yusri pembela dll pun pernah tertipu dgn anwar.mereka juga bangkit menentang anwar utk memeperbetulkn keadaan atas dasar tanggungjawab di atas kesilapan lalu.bukan semus org mengejar fulus atau pangkat.yg tersilap perbetulkn keadaan.lebih baik dr ulamak pas yg tetap menyokong kemunafikan dan penipuan dan kemaksiatan anwar bukan?

    BalasPadam
  3. Biasala blogger upahan calon2 berduit.nk harap kekuatan calon tu sendiri memang xlayak pegang jawatan dalam UMNO.yg blogger murahan ni pun xpakai otak nk kutuk2 org UMNO yg akhirnye bagi big point kpd pembangkang.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online