BREAKING NEWS

TERKINI!!! WAJAH TERBARU ANWAR IBRAHIM.. COMEY TAK KAK TON???


Kalau korang nak tahu.., ini lah wajah terkini lagi sensasi ikon pujaan seluruh macai Pakatan iaitu Anwar Ibrahim. Gambar terbaru ni diambil di Lobi Parlimen hari ni ketika Anwar hadir untuk memberikan satu sidang akhbar berkenaan pindaan Akta Pencegahan Jenayah yang diluluskan pada hari Rabu lepas.

Ramai kengkawan media mempersoalkan "transformasi" wajah terkini Anwar tu yang dilihat dah jadi lain macam. Tapi tak ada sorang pun dikalangan wartawan yang berani nak tanya Anwar berkenaan hal tersebut. Maybe dorang takut kena saman gamaknya..

Sebelum ni Anwar dikatakan telah melakukan make over wajah di negara jiran untuk kelihatan lebih muda dan "fresh". Perubahan ketara pada wajah Anwar tu dikesan oleh pihak media dan menjadi persoalan hangat dikalangan pelayar siber.


Bagi gua.., nak ubah muka ke apa, itu hak Anwar lah.. Mungkin Anwar sedar yang dia dah tua dan makin tak hensem.., pasal tu lah dia ambil inisiatif untuk tegangkan balik apa yang dah kendur.

Tapi heran jugak lah kann.., sebelum ni yang gua tahu hanya kaum pompuan je yang risau bila timbul kedut dimuka dan makin hilang cantik bila dah berusia.. Rupanya Anwar pun sama..

Nasihat gua pada Anwar.., dah tua-tua ni tak payahlah ubah muka bagi cantik.., cuma ubahlah perangai tu bagi nampak baik sikit..

Malu gua bila dapat Ahli Parlimen yang dah tua-tua pun still buat perangai macam-macam... Ishh... Ishhh.. Ishhhhh....

8 ulasan :

  1. Salam,

    Wow...... tajuk tu rasanya salah sikit.....

    "COMEY TAK BANG NON"

    TU BARU KELAS........

    Xekali aku pandang dah macam muka lim kit sial lak.... dua kali aku tengok dan telek baru le aku nampak ada le macam muka ah nu wa celaka.

    Apa nak jadi le denga tua ganyut sorang ni, nak oter kasi nampak muda sikit las nya mzki nampak teruk ada ler...

    Apa agaknya pandangan orang lain, cuma tak berani bersuara takutbkena saman.


    BalasPadam
  2. Gebunya muka dia, lebih sweet dr kak jijah

    BalasPadam
  3. pirahhhhh.laporan audit konon.macai2 pembakang yg berkerja di sector awam yg sabotaj kerajaan.sial!patut dibersihkan org mcm ni.

    BalasPadam
  4. muke sembab mcm kena sengat... pelik2 je ikon pr sorang neh.. patutnye tanya la nik aziz macamne nak bagi berseri muke tu...

    BalasPadam
  5. Muka di ubah supaya nampak lain dr video seks dia tu... jgn tak tahuuuu hehehe....

    BalasPadam
  6. Pengikut tegar dia dulu suka kutuk rosmah....sekarang apa dah jadi ?

    BalasPadam
  7. mesti pakai botox tu, mana boleh muka yg dah berketut jadi tegang sekelip mata. berminyak-minyak plak tu. licin bak montot bayi lagi plak tu...

    BalasPadam
  8. Baru faham sebelum ni duk suh ubah,ubah...ajak ubah muka rupanya cehhh........

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online