BREAKING NEWS

SITI NURHALIZA NYANYIKAN LAGU KHAS UNTUK POK NIK AZIZ ???? BIAR BETUL BEB!!





p/s: Buat masa ni gua tak mau komen apa2 beb.. Gua tunggu je Siti Nurhaliza sendiri buat penjelasan berkenaan hal ni..

11 ulasan :

  1. Tu lah kalau dah buta perut. Syaitan dia ingat ulamak. Mampuih

    Macam beli hp. Dah tak tau teknikal untuk selamat beli lah Iphone. Dalam hal ugama kalau nak selamat malas nak fikir cari label. Ikut lah PAS.

    BalasPadam
  2. sedikit info berkaitan lagu ini.

    Lagu LELAKI nyanyian Siti Nurhaliza adalah ciptaan oleh SISO manakala liriknya ditulis oleh HABSAH HASSAN. Ia diterbitkan di dalam album PANCAWARNA pada tahun 1999. Masa tu umur Siti baru berumur 20 tahun. Tahun 1999, Nik Aziz baru 9 tahun jadi MB Kelantan.

    PENDAPAT SAYA:
    Berdasarkan fakta di atas, saya yakin Siti tak ada kaitan langsung dengan penciptaan lagu tersebut dari segi tujuan dan matlamat penghasilannya. Kalau nak tahu lagu itu ditujukan kepada siapa, kena tanya penulis liriknya HABSAH HASSAN.

    LAGU DITUJUKAN UNTUK NIK AZIZ??? Mungkin hanya sekadar TRIBUTE KHAYALAN orang-orang yang kurang kasih sayang.

    BalasPadam
  3. memang hang tak payah komen pun,,hang tu bangang dan bodoh

    BalasPadam
  4. Cuba berikan satu kejayaan yang telah Nik Aziz berikan sehingga seluruh Malaysia mengkaguminya..DAN berikan satu keburukan yang telah dicipta Nik Aziz sehingga rakyat Malaysia membencinya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bkan 1 tp 4 kejayaan utama negri poknik xmpu diatasi nrgri lain : 1.kuil biddha terbsar di Msia n Asia tenggara 2. Negeri termiskin terbaik di Msia 3.ulama pertama memecahbelahkn umat Islam di negara ini...nk ludah muka org yg nk 1kn pas-umno..kau adooo 4. Hq pelacur pling muda & pling rmai dimsia...stok plcur kelate blh didapati di smua cwgn terutamanya di Kuala Lumpur.... Pling hebat Nik Aziz boleh sucikn dosa2 penzina pemimpin & adun PAS...cth terbaik Stopa Ali.... BETUL ke BOHONG?....Kih...kih..kih..Like kalo anda setuju/ suka!! Tahniah poknik yea

      Padam
  5. Lagu untuk Dr M la.... Tak malu betul...

    BalasPadam
  6. KO...KO... KO

    BalasPadam
  7. entah entah siti nurhaliza tu memang janda nik Aziz, kita mana tahu

    BalasPadam
  8. Apa yg sy tahu,lagu tu pernah di siarkan dulu.
    n lagu tu sebenarnya untuk dr.mahathir..


    BalasPadam
  9. bodoh nye lahai.. pasal lagu pn nk gaduh.. aq nk kasi lagu ni khas untuk bapak aku pn boleh.. xde sebut pn nma sapa2.. kepala hotak xkreatif lgsg.. yg ko duk nyanyi lagu kat awek ko tu ko ogt lagu tu dicipta untuk awek ko ke ? luaskan laa pemikiran tu sikit..

    BalasPadam
  10. Lagu ni dh lama dh...karya HABSAH HASSAN...SIti nyanyikan lagu ini khas buat bapa dia dlu...Mcm lgu Airmata Ibu jgak...xda kaitan dgan spa2 pn...pghargaan Siti kt bapa dia msa tu....jgan slh tafsir lgu ni...Smua album Siti sya tau smua lgu Siti...jgan gduh2

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online