BREAKING NEWS

MUKHRIZ BOTAK JANGAN MIMPI NAK MENANG SUNGAI LIMAU... - ANWAR IBRAHIM


Ketua Umum Pakatan iaitu Anwar Ibrahim berkata, kepimpinan Pakatan akan mengerahkan seluruh jentera mereka bagi membantu PAS mempertahan kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Sungai Limau pada pilihan raya kecil 4 November ini.

Jelasnya, PAS mempunyai peluang cerah untuk mempertahan kerusi itu bukan sahaja kerana faktor kecemerlangan Allahyarham Tan Sri Ustaz Azizan Abdul Razak sebelum ini, malah juga ditambah dengan isu-isu baru yang sedang membelengu ekonomi rakyat.

“Insya Allah kita yakin (menang) ekoran pelbagai isu timbul sekarang antaranya kenaikan harga barang, petrol dan sebagainya,” katanya pada sidang media di lobi Parlimen, semalam.

Kerusi Dun Sungai Limau kosong selepas penyandangnya Allahyarham Ustaz Azizan yang juga bekas Menteri Besar Kedah, meninggal dunia pada 26 September lalu.

Semalam, Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof mengumumkan bahawa pilihan raya kecil bagi Dun itu akan diadakan pada 4 November ini.

Hari penamaan calon pula ditetapkan pada 23 Oktober – yang memberi peluang kepada calon untuk berkempen selama 12 hari termasuk pada hari penamaan.

Pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) Mei lalu, Ustaz Azizan memperoleh 13,294 undi menewaskan Mohd Fazillah Mohd Ali daripada BN dengan majoriti 2,774 undi

7 ulasan :

  1. Memang mukriz botak x menang dah hahaha meh baca dr azizan temberang org plak

    BalasPadam
  2. rakyat Kedah tidal akan pilih pas selagi pas berkerjasama dgn dap.

    BalasPadam
  3. org kedah syok gila dgn anak mahafiraun aka adik tokey arak san miguel...sedih nya, oh org kedah dibutakan mata & hati krn memilih penderhaka kpd ALLAH, menjatuhkan pemimpin yg berjuang kerana ALLAH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ish ish ish masih buta no? Sampai la masih suka buat fitnah....orang perasan bagus ...

      Padam
  4. ataih pagaq sg limau....4 Oktober 2013 pada 11:10 PTG

    Tanpanama 10:03
    Aku gelak smpi tekentot tgk kenyataan hang...

    BalasPadam
  5. Anin 10.03 PTG... Bodoh nak mampos... Bodoh tak boleh nak di ajar... bijak tak boleh nak mengajar... bangang

    BalasPadam
  6. Paling anjing komen lu,,tak payah nak berislam2 la comment,,ayat lu pun layak jadi majusi ja,,kimak punya keturanan,,ni hasil mak bapak main tak bismilah!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online