BREAKING NEWS

KERANA ZIARAH KUBUR.., TUN MAHATHIR DI MAKI PENYOKONG PAS DALAM FACEBOOK..



Mungkin ada diantara penyokong Pas masih tidak tahu apa hubungan Arwah dengan Tun Dr Mahathir serta pemimpin Umno yang lain..

Semasa Arwah Ust Azizan hidup, beliau antara pemimpin Pas yang mempunyai hubungan rapat dengan ramai pemimpin2 Umno sehingga arwah dilabel sebagai orang Umno dalam Pas..

Hubungan arwah dengan Tun Dr Mahathir bukan sehari dua semasa beliau sakit, tetapi sejak dulu lagi.Malah arwah juga pernah meminta pandangan dari ayahanda Tun bagaimana untuk majukan Kedah selepas mentadbir pada 2008.Pertemuan itu diadakan di rumah Tun Dr Mahathir di Seri Kembangan..

Arwah juga pernah menganugerahkan penaung tetap LIFE dan anugerah Insaniah - IRTI (Institut Latihan dan Penyelidikkan Islam) yang pertama yang dianjurkan Kolej Universiti Insaniah KUIN

Arwah Ust Azizan juga cukup rapat dengan keluarga Tun Razak iaitu bapa kepada Datuk Seri Najib.. Datuk Seri Zambery Menteri Besar Perak juga merupakan anak didik kepada beliau. Jadi tak hairanlah Arwah cukup sinonim dengan pemimpin pemimpin Umno.. Walaupun berlainan ideologi politik,hubungan arwah dengan pemimpin Umno cukup akrab..

Keakraban itulah menyebabkan arwah sering kali dihina dan dicerca oleh penyokongnya sendiri dan beberapa pemimpin Pas..

Dulu masa arwah ada, benda apa yang penyokong pas tak kata..Semua ayat maki hamun keluar sebab arwah baik dengan pemimpin Umno.. La ni bila pemimpin Umno datang ziarah, marah pula tak bagi datang..

Cuba tengok rakan sekutu Pas, Dap ada datang tak? mana guan eng? mana kit siang? mana anwar? mana pemimpin2 Pas yang lain? Sebok sangat ker sampai tak boleh datang ziarah?? MB Perlis dan mantan MB perlis yang duk sebelah pun sampai, guan eng tak nampak batang hidung pun.. KHALIFAH UMAR ITU YANG PENYOKONG PAS AGUNGKAN?? - MTK

5 ulasan :

  1. Apa ni???? Ziarah saudara Islam pon salah??? Ada ke yang hingaq semacam ni datang kubur Ust Azizan lepas tu dok Khatam Quran di kubur Ustaz???Aduyai...sedarlah..bila mati takder dah bendera Pas ke UMNO or apa2....Ziarah saudara boleh menginagtkan diri kita bhawa apa tugas kita yang sedang hidup ni untuk memajukan Islam...

    BalasPadam
  2. Biaq la apa depa nak kata..itu adalah cermin tarbiah pas kepada ahli mereka

    BalasPadam
  3. TELAH BERULANG KALI AKU KATA PAS ADALAH HABITAT YANG DIDIAMI OLEH SPESIS GILA DAN KEJI...RATA-RATA ORANG PAS TOLOL DAN BEBAL NAK CARI SEEKOR PUN PEMIMPIN MEREKA YANG BERKUALITI AMAT SUSAH YANG TOLOL DAN BEBAL BERLAMBAK TERUTAMA DI KELANTAN DAN KEDAH...KALAU PEMIMPIN MEREKA PUN TOLOL TAK HERAN LAH PENGIKUT MEREKA BERFIKIRAN MACAM LEMBU MALAHAN LEBIH BODOH DAN KEJI LAGI...MEREKA PERASAN MEREKA LEBIH ISLAM TAPI BAGI RAKYAT YANG ADA OTAK BERLAINAN PULA ANGGAPAN NYA...PAS ADALAH SEKEJI KEJI DAN SEBODOH BODOH KEJADIAN DI ATAS MUKA BUMI INI MALAHAN DI CARI SAHINGGA HUJUNG KITA TAK AKAN JUMPA MANUSIA SEBODOH DAN SETOLOL ORANG PAS.

    BalasPadam
  4. Nah.!..ini dah jelas lagi terang orang yang mahukan perpecahan dan permusuhan sampai ke mati dikalangan Umat Islam dan Melayu ialah puak PAS.

    BalasPadam
  5. Assalammualaikum, Ziarah menziarah kan tuntutan agama kita ISLAM, apa lagi kematian, sedangkan yang tak seagama dengan kitapun kita ziarah, inikan pula sesame islam. Kenapapula timbul masaalah UMNO kah PAS kah atau Parti apakah. Keikhalasan seseorang kita tak boleh nilai, hanya ALLAH yang maha mengetahui. Hairanlah dengan Ahli-ahli parti POLITIK di sesetengah tempat di SEMENANJUNG, sesame Islam tetapi bertelingkah. Apakah Parti Politik itu lebih utama daripada AGAMA? di SABAH saya / kami, kalau bertemu, makan minum semeja (mengeteh) sedangkan antaranya ada UMNO, PAS, PKR, PBS. Dan datang ke kenduri kahwin, doa selamat,ke Rumah saudara sesama ISLAM walaupun kami berlainan fahaman politik. Tak ada masalah sebab Agama kami dahulukan mengatasi segalanya. Maknanya janganlah keterpikan atau dahulukan FAHAMAN PARTI POLITIK lebih daripada KEPENTINGAN/KEAGUNGAN AGAMA. ingatlah wahai saudara-saudara seagama ku, DEMI ALLAH. Semoga kita sentiasa diberi petunjuk, dirahmati, dan dilindungi oleh Allah SWT. Ameen.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online