BREAKING NEWS

ANAK BUAH MAT SABUN REBAH DI CELAH KAKI PEREMPUAN SIAM!!!! #PRKSgLimau


Betul ke gambar ni beb? Jentera Pakatan Rakyat melepaskan "penat" di rumah urut Siam??? Nak cakap tak betul.., ada pulak gambar.. Nak kata superimposed.., macam real je tengok gambar tuu...

Apapun gua tak heran lah kalau benda-benda macam ni berlaku.. Kita tengok je lah beberapa kerat pemimpin-pemimpin Pas yang terpalit dengan skandal pompuan.. Ada video rakaman lagi beb..

So gua pejam sebelah mata je lah benda-benda macam ni.. Gua faham bahawa penyokong dan jentera Pas pun manusia jugak.. Dorang pun ada nafsu pada pompuan kann..

Lagipun orang-orang tua dah kata.., kalau cikgu kencing berdiri.., anak murid kencing berlari.. Tak gitu??? Kikikiki...

2 ulasan :

  1. ntah sapa punya gambaq nie ?

    BalasPadam
  2. kalo engko ambil gambar dari belakang .sape-sape pun boleh pakai tshirt pakatan.tshirt bn pun boleh.pastu cakap dan tulis fitnah sana sini.engko memang cari nahas.engko memang jenis manusia cari nahas .nanti kalu malaikat mungkar nakir rembat ko dlm kubur jangan le pulak kau marah2 sbb patut pun...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online