BREAKING NEWS

SEMUA ORANG DALAM PAS ADALAH ULAMAK.. - POK NIK AJIS


Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini menegaskan bahawa semua individu didalam PAS adalah ulamak dan tiada sebab untuk pihak lain membahagi-bahagikan status didalam PAS.

Bekas Menteri Besar Kelantan itu juga menafikan beliau ada meminta supaya golongan ulama dipilih sebagai Timbalan Presiden PAS didalam Muktamar PAS yang bakal berlangsung tak lama lagi.

“Akhbar tulis tu tidak betul, saya cakap lain mereka tulis lain. Bukan saya sebut tidak perlu pilih bukan ulama, kerana semuanya dalam PAS dipanggil ulama.

“Profesional pun ulama juga, begitu juga ulama pun profesional. Sengaja ada pihak hendak sebut dua nama, sedangkan sebenarnya satu sahaja,”
kata Nik Abdul Aziz kepada pemberita ketika menghadiri persidangan khas Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan.

Baru-baru ini beberapa media seperti Utusan Malaysia melaporkan bahawa Mursyidul Am PAS itu mahu ulama dipilih menduduki jawatan Timbalan Presiden. ~ MPP News

2 ulasan :

  1. Aku nak masuk PAS la camtu

    BalasPadam
  2. uLAMAK KEPALA HOTAK MU.....MUDAH SANGAT DAPAT TITLE ULAMAK DALAM PAS.....MU PUN ORANG YANG TOLOL SAJA IKTIRAF SEBAGAI ULAMAK.....KEPADA MANUSIA BERAKAL......MU NI MANUSIA BIASA SAMA SAPERTI NIK AJIS LAIN KAT KAMPUNG-KAMPUNG ..TAK ADA BEZANYA.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online