BREAKING NEWS

HOT!! ANWAR DEDAH RAMUAN RAHSIA UNTUK JADI HENSEM.


Sebenarnya gua turut merasa bangga bila mendapati ahli parlimen kawasan gua ni makin hensem setelah balik dari Bangkok 2-3 minggu lepas.. Ada yang kata Bang Non tu pi cucuk Botox.. Ada pulak yang kata Bang Non buat pembedahan plastik bagi nampak muda..

Tapi ada pembantu Bang Non kata bahawa boss dia tu tak buat apa-apa kat muka beliau.. Muka dia jadi hensem macam tu sebab alahan terhadap ubat yang dia ambil..

Errr.., jangan tanya gua ubat apa yang Bang Non pakai ye.. Gua bukannya PA atau pembancuh kopi orang tua gay tu tau..

Dan gua ada baca twitter Bang Non bahawa punca sebenar dia jadi hensem adalah kerana makan mafu dan jugak banyak senyum..



Gua percaya beb!! Madu memang boleh buat kita jadi hensem kalau kena gayanya.. Tambah pulak madu tu yang fresh serta berumur dibawah 25 tahun... Wohahahaha...

Alahhhh..., nak heran apa kannn.. Kalau Khir Toyo dulu boleh jadi hensem hanya pasal makan tempe mentah.., takkan korang tak boleh accept bahawa Bang Non jadi hensem pasal Madu..?

Cuma gua kesian satu je beb.. Gua kesian kat Kak Wan tu bila terima berita beliau dimadukan oleh Bang Non.. Mesti frust kan bila tau dapat madu setelah sekian lama memendam rasa akibat laki sendiri suka main lorong kunyit..

Bila sebut pasal lorong kunyit ni.., gua terfikir satu perkara.. Kak Wan mesti tertanya-tanya siapakah jadi madu dia sehingga Bang Non boleh bertransformasi menjadi hensem sebegitu..

Adakah madu Kak Wan tu wanita biasa.., atau Bang Non cari lelaki luar biasa untuk dimadukan dengan Kak Wan Jijah..? Kunyit always win when it comes with Bang Non.. Kikikikiki....

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online