BREAKING NEWS

GAMBAR PENGARAH MELAYU SUMBAT ROKOK DIMULUT CUCU BERUSIA 8 BULAN.


Raja Azmi sekali lagi menjadi bualan hangat di lama sosial apabila sekeping gambar dia bersama seorang bayi dengan sesuatu yang kelihatan seperti rokok tersebar di Internet semalam.

Banyak pihak yang mengecam dan melemparkan kata-kata kesat terhadap Raja Azmi atas tindakannya itu. Sekali pandang, memang nampak seperti rokok, dua kali pandang tetap macam rokok, namun menurut Raja Azmi itu hanya gula-gula.

"Itu cuma gula-gula. Takkan saya bodoh nak bagi cucu saya yang berusia lapan bulan untuk hisap rokok...", kata Pengarah itu kepada pihak media berkenaan isu tersebut.

Walaupun dengan penjelasan tersebut, Raja Azmi tetap dikecam kerana ramai yang beranggapan beliau tidak sepatutnya menyiarkan gambar berkenaan memandangkan beliau dikenali ramai.

3 ulasan :

  1. Udahlah Kak Mie. Perlu ke pablisiti murahan cam ni. Masa kecik disumbat rokok gula2, masa remaja hisap rokok pastu hisap ganja.

    BalasPadam
  2. pompuan ni bohong. 8 bln mkn gulax.

    BalasPadam
  3. baby 8 bulan mana boleh makan gula-gula lg, nenek..oh..nenek!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online