BREAKING NEWS

TERKINI!!! GAMBAR JANTAN PUKUL BINI KENA GARI DI BALAI POLIS.. PADAN MUKA!


Penjawat awam yang dilihat melalui rakaman kamera litar tertutup (CCTV) membelasah isterinya di dalam lif di sebuah hospital swasta di Bukit Mertajam pada Isnin lepas menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, SAC Mazlan Kesah berkata lelaki berusia 36 tahun itu menyerah diri pada pukul 4.45 petang semalam.

"Saya dimaklumkan oleh IPD Kuantan, lelaki yang dikehendaki polis Pulau Pinang bagi membantu siasatan berhubung rakaman CCTV yang membelasah isterinya telah menyerah diri di sana.

"Kita akan bawa lelaki itu balik ke Pulau Pinang bagi mendapatkan perintah reman untuk siasatan berhubung kejadian itu," katanya ketika dihubungi Bernama.

Beliau berkata kes itu disiasat menurut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan polis percaya dengan penahanan lelaki itu, ia dapat menyelesaikan kes berkenaan dalam tempoh terdekat.

9 ulasan :

  1. lelaki@suami paling bangang dr babi..

    BalasPadam
  2. Lelaki Islam yang hanya memalukan kaum sejenisnya! Tidak layak jadi bapa!

    BalasPadam
  3. badan otak macam babi

    BalasPadam
  4. Rupa macam melayu tapi cara dia bantai isteri belum tentu muslim, muslim minima pun belum tentu. Tengok rupa paras macam terpelajar dan merupakan penjawat awam, belum tentu dia belajar betul betul atau dapat sijil atau beli sijil macam orang umno selalu buat untuk nampak terpelajar tapi bodoh yang amat. Ada otak barangkali sebesar otak siput. Badan besar gempal campur stail dia belasah bini tak berperasaan depan bini, mungkin orang ni babi atau spesis yang seumpama dengannya. Pasal polis yang ambil report dan feedback yang diberikan sebelum video klip ni meluas dalam facebook.....memang betul la yang dikatakan....kecil kecil bodoh lama lama jadi polis.

    BalasPadam
  5. Yang bagi komen time 16 Ogos 2013 5:51 ni perangai amat sama macam yang kena tangkap tu...

    BalasPadam
  6. Jantan tu kan kerja bahagian vaterinar,jadi tentulah dia layan bini dia mcm dia layan binatang.pptuuuiii....

    BalasPadam
  7. Bila hati telah retak dan bila amarah tidak dpt di kawal....mcm2 bole terjadi.....si suami bukan org kurang akal tapi org terdidik, seorang pegawai kerajaan.....jika tidak ada provokasi mungkin hal ini dpt di pingirkan.....bukan saya menyokong keganasan domestik ini, tapi beri peluang suami memberi 'his side of story'......he is also human being with heart n feelings'...apa yg menyedihkan si suami hilang pertimbangan sebab di kuasai oleh emosi. Di harap masyarakat jgn mempersulitkan dan mengusutkan lagi keadaan mereka.......beri peluang pd suami baiki dan memperbetulkan diri...mereka perlukan pakar kaunseling.......kalau boleh buang yg keruh ambil lah yg jernih...bak kata p.ramli....sedangkan lidah lagi tergigit

    BalasPadam
  8. Binatang pun mahkluk Allah swt... Kita sbg hamba Allah harus phm.. Semua makhluk Allah swt wajib d layan dgn baik....dia ni mmg da sedia mklum perangai mmg teruk... Pg mna2 suka cari pasal...nk tunjuk kuasa la konon..bkn pegawai besaqpun g27 jer.. Kalau g48 ke jusa ke tahanla jgk kalau nk berlagakpun.... Ibarat mcm kaduk naik junjung....kerja mcm taik n suka menganiaya staff bawahan... Tu larr kuasa Allah swt.. X kena d jabatan... Hang kena kat luaq... dari penang cari mkn kat pahang..bole cko org pahang bodoh...la ni baru hang taw balasan dr Allah.... Beringatlah yg d luar sana... Jgn skali kali menaniaya n memfitnah sesama kamu...balasan dr Allah ttp dtg terhadap kamu...

    BalasPadam
  9. Betul katanya....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online