BREAKING NEWS

GAMBAR NEELOFA HAMIL ANAK LUAR NIKAH TERSEBAR..


Panas beb!! Betul ke artis pujaan ramai jejaka Malaya ni hamil anak luar nikah? Dah kecoh dalam laman sosial bahawa artis cun ni mengandung.. Gossip ni dikuatkan lagi dengan tersebarnya sekeping gambar artis tersebut dengan perut seakan orang sedang hamil..

Yang sebenarnya.., jangan terkejut kalau Neelofa tu memang mengandung.., tapi tu cuma sebahagian dari watak sebuah filem yang bertajuk Pilot Cafe..

Dalam filem adaptasi dari novel popular Ahadiat Akashah tu, jantan yang bertanggung jawab hamilkan Neelofa adalah si Fahrin Ahmad..

Dan dikatakan filem tu mampu menandingi kehebatan Ombak Rindu lakonan Maya Karin dan Aaron Aziz yang ngetop satu ketika dulu..

Apapun.., korang tunggu je lah filem tu nanti yang dijangka keluar di pawagam tahun depan ye.. Sokong lah filem melayu tempatan.., bukan filem terbitan Namewee cinabeng tu tau..

2 ulasan :

  1. Cheeeeh!!!! Aku dah siap nak seranah si Hans Isac tuuuu.... Rupa2nya lakonan... Phuiiiii!

    BalasPadam
  2. Haa tu la perangai engkorang. Melatah tak menyempat-nyempat. Baca bagi habis, dengar bagi sellesai baru buat kesimpulan. akai ada ka ?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online