BREAKING NEWS

SUPER HOT!!! NORA DANISH KANTOI DENGAN ANAK MENTERI DI DANNOK THAILAND??


Terkini mengenai pelakon Nora Danish, beliau elalui akaun instagramnya telah berkongsi gambar-gambarnya bersama anak Menteri Perlancongan, Nadeem, dan juga rakan-rakan produksi yang lain ketika melawat keluarga salah seorang kru produksi yang meninggal dunia di utara tanahair.

TIdak cukup dengan itu, beberapa keping gambar lain turut dimuat naik ketika berdua-duaan dalam lif, dan juga ketika makan di sebuah restoran di Danok, Thailand.


Gua rasa kalau setakat pergi makan-makan dan menziarah kengkawan, itu tak jadi hal beb.. Cuma biasalah mulut orang kann.., naik lif hotel tu nak buat apa pulak??

Itu boleh menimbulkan gossip yang terlampau tu beb.. Nasihat gua.., kalau hati dah berkenan.., kawin je lahh.. Itu akan mencegah dari menimbulkan persepsi buruk dari orang ramai.. Tak gitu?

23 ulasan :

  1. La pastu lepa semua tido kat mana?bwak kemah ke

    BalasPadam
  2. Sja kot....adoi dah gi sana nk tdoq mana kalau bukan hotel...mybi lepa bwak khemah kot

    BalasPadam
  3. Minah ni memang taste out la...lelaki2 pilihan mesti xberapa nk ensem&bad boy (sama gak cam jejai). Agaknya fikir yg poket tebal je...janji masyuk... Tlglah cari calon suami yg lebih berkaliber&dpt membimbing ke jln yg diredhai Allah. Tak serik2 ke dgn perkahwinan dulu....

    BalasPadam
  4. tak tanye sape plak yg amik gambar dlm lift tuh

    BalasPadam
  5. ehh...nadeem ni dah bercerai kerr?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haah yea..nadeem ni single pa ke laki org yea....? ND....tak mo...tak mo jd FS num 2...xmau rampas laki org yea...



      Padam
  6. naik lift bersama pon salah ke..? Mcm la penulis ni x pernah naik lif dgn wanita...

    nak komen biar adil.

    BalasPadam
  7. jangan buruk sangka. nadeem adalah seorang baik dam warak kepada agama islam.beliau sentiasa bersolat jemaah setiap waktu. beliaulah yg akan megerakkan gerakkan gerakan islam untuk menentang yahudi dan nasrari serta majus dibumi milik ALLAH TAALA inii.dalam sebulan beliau sentiasa menghatamkan quran. beliau akan menegakkan sistem baitulmal di malaysia ini dengan meranapkan institusi kewangan berasakan fraction banking system yg ditunjangi oleh bank negara malaysia. akhir tiada tiadalah riba di bumi malaysia ini. akhir nya yg ada hanyalah sistem baitulmal yg menjadi sistem teras penbendaharaan negara.hidup islam. hidup nadeem.sentiasa bersedekah dan menjamu orang berbuka puasa pada bulan ramadhan.

    BalasPadam
  8. Rambut perang je..cmne tuhh..luaran kdg2 mnunjukkn dlman..wallahua'lam..

    BalasPadam
  9. Nadem yg kaki botoi n kaki betina !!! Ye ke dia tu? Aku tak cayalah itu gambar superimimpos tu. Dia kan ada di kl di masjid negara bertarawih. Jangan2 pelanduk dua serupa gaknye.

    BalasPadam
  10. mencari lailatulkada naik lif. epic!

    BalasPadam
  11. ini semua hasil usaha murni TUNKU terhadap Islam

    BalasPadam
  12. pandai2lah.... bila kita tak fikir bahawa dunia ni hanyalah sementara maka macam2 lah boleh berlaku..

    BalasPadam
  13. aku jumpa depa dua Kat Aiport KK, berpeluk sakan..aku yang frust gila, aku igt si nora nie bagus orgnya...adoi..frust tengok si anak jun nie dok peluk pinggang nora nie sakan..pergh menyirap darah..

    BalasPadam
  14. @Tanpa NamaBangsat.....kau punya komen memang solid. Aku tegak membacanya. Hidup nadeem...anak kesayangan bapak.

    BalasPadam
  15. Allah Hu Akhbar???? Anak menteri mana ni??? MasyaAllah... ada juga ko anak menteri rambut merah dan pakai rantai macam ni??? kasihan ya kat menteri tu... yang belasah pengawal keselamatn dulu siapa ekkkk???/

    BalasPadam
  16. si nora danish ni bkasan bini orang kooo??? siapa ekkk laki dia tua dulu??? suami fasha skrg ko???? hok aloh.....

    BalasPadam
  17. MUNAFIKUN! HARAM MANJADI HALAL. HALAL MENJADI HARAM. HANYA DGN HIDAYAH ALLAH YG ESA MEREKA BERUBAH.

    BalasPadam
  18. Korang sumer2 bute ke? Tanda akhir jaman. Anak la ni borek bapaknya plak yg rintik2. Ha ha ha....

    BalasPadam
  19. Pantat nora kena jilat oleh anak pak mentri...hahaha...

    BalasPadam
  20. @Duda ah

    Memang tak serik. Byk bleh claim harta sepencarian. Kumpul harta untuk hari tua.

    BalasPadam
  21. benda nie pun nak jadi issue... diorang nak pegi mana pun ikut suka diorang la janji xkcw sasape.... kalau naik lif skali pun xsmstinya buat bnda bukan2.... mayb diorang stay in same hotel but nit in same room... kita xtahu and xnampk apa yg diorang buat.. bley jdi diorang xbuat bnda salah n dosa je kita buat ftnah, tapi skalipun diorang ada buat bnda salah tu diorang yang tanggung dosa diorang...

    BalasPadam
  22. Sibuk hal orang ne memang salah tapi lagi salah kalo menfitnah..dosa besar tue...orang orang yang suka menyibuk hal orang laen ne good job maknanya korang amik berat hal orang laen tpi please jagan komen ngtif sila bagi nasihat yang baek..to nora,akak harap n0ra pilih bakal suami yang bleh bimbing n0ra ke jalan yang benar..harta,rupa paras, keseronokan..itu semua ujian bagi allah terhadap umatnya yang mana akan kita pilih..kata akhir buang yang keruh ambil yang jernih..wasalam

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online