BREAKING NEWS

SERAM!!! PENAMPAKAN MISTERI DI DALAM MASJID DI KUALA BESUT.


Kalau korang tengok betul-betul gambar diatas, korang akan nampak satu kejadian aneh lagi misteri yang terjadi didalam sebuah masjid di Kuala Besut ni..

Cuba bayangkan, macam mana stiker politik macam tu boleh dilekatkan di mimbar dan juga dinding masjid tersebut? Adakah ianya disengajakan ataupun sabotaj oleh pihak-pihak tertentu?

Melalui hasil tinjauan gua pada pagi tadi di masjid berkenaan, stiker politik tu dah pun dibuang. Macam biasalah beb.., semua yang berkenaan disitu menyalahkan Umno diatas apa yang berlaku..

Kata seorang pakcik yang enggan didedahkan identitinya kepada gua, Umno disini dah terdesak untuk menang.. Pasal tu lah mimbar masjid pun dah jadi medan untuk berpolitik secara jijik.., katanya.

Dan setelah gua selidik, masjid ni merupakan masjid "Pas" dan juga merupakan terletak didalam kawasan kubu kuat Pas.. Agak mustahil jugak la ada jentera Umno sanggup risikokan dirinya untuk lekat stiker macam tu di mimbar masjid kannn...

Gua dimaklumkan, Masjid Hj Yaakub di Kampung Tok Saboh ni juga tak mendapat pengiktirafan dari Jabatan Hal Ehwan Agama Terengganu (JHEAT).

So.., pada pandangan gua.., kejadian lekat stiker politik di mimbar masjid ni adalah permainan kotor Pas sebenarnya didalam usaha dorang menawan semula Dun Kuala Besut.

Modus operandi dorang adalah untuk memburukkan Umno disini dan meraih keuntungan dari kemarahan rakyat dikawasan sekitar dengan apa yang terjadi..

Biasalah beb.., Pas ni memang akal macam-macam.. Yang kita tak terfikir pun dorang akan mampu buat.. Pasal tu lah dorang sanggup kawan dengan DAPig dan juga berketuakan Anwar Ibrahim... Betul tak? Hahahahaha...

6 ulasan :

  1. hahahaha.......tajuk x ble blah la brader.....gempaq!

    BalasPadam
  2. @Otak geliga

    Taktik basi PAS untuk memfitnah UMNO. Pernah dulu letak bangkai babi dalam masjid bungkus dgn bendera PAS supaya orang setempat tuduh UMNO yang buat.

    PAS- Parti Ajaran Setan.

    BalasPadam
  3. Kat cermin tingkap tu ada sesuatu yang menarik

    BalasPadam
  4. BN dah menang, PAS dah kalah. Tutup buku. Perbanyakkanlah amal bulan Ramadhan ni.

    BalasPadam
  5. Puak2 fanatk PAS mana le geti nak tutup buku.prinsip dia orang,kalau kena musibah,itu adalah dugaan tuhan,tapi kalau kena pada pihak lawan,itu adalah balasan tuhan.lagu tu sampai bila2 le tak game.

    BalasPadam
  6. Cam bodo jer umno nak buat fitnah....nih kalo x betul nih dosa besar sama macam fitnah berkaitan dengan masjid plak tuh....bawak bertaubatlah....jangan sebarkan aib orang....aib umno lagi banyak tuh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online