BREAKING NEWS

POKEMON!!! BINI KENA MAKI DALAM FESBUK SEBAB PAKAI TUDUNG..



Macam ni punya laki pun ada jugak yee.. Gua ingatkan Stopa Ali je yang sanggup rendahkan martabat bini dengan melakukan kecurangan.., rupanya ada lagi spesis jantan cinabeng yang suka buat benda-benda tiga suku dalam Tanah Melayu ni..

Kalau ikut naluri lelaki muslim yang normal, mesti lah suka dan bersyukur sangat bila bini dah mula pakai tudung untuk tutup aurat.. Gua syak jantan dalam fesbuk ni memang bukan lelaki normal laa..

Dan selalunya jantan tak normal macam tu semestinya pengikut dan penyokong Pakatan.. Mana taknya beb.., Ketua Umum Pakatan tu kan tak normal pasal mempunyai kegemaran menyelam depan belakang..

So.., moral of the story kat sini ialah.., korang jangan sokong Pakatan la.. Kalau benci sangat kat Ahmad Maslan sekalipun.., sokong je parti cap ayam ke atau parti cap kunci.. Tolak parti bulan, roket dan mata tu beb.. Buang masa je sokong dorang..

Nak ke jantan tak normal macam Anwar, Stopa Ali, Assmin dan sewaktu dengannya jadi Ketua korang? Eiiii.., gua tak sanggup beb..

Huduh-huduh Najib sekali pun.., dia cuma tak boleh control bini dia je.. Bukannya sampai tak boleh control dia punya Angry Bird... Huhuhuhuhu....



p/s: Korang rasa Najib maki tak bini dia sebab tak pakai tudung beb? Hahahahaha..

2 ulasan :

  1. Betul..jngan sokong BN!

    BalasPadam
  2. Bukankah ini yang kamu suka? Islam ditentang dihina,dimaki dihamun?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online