BREAKING NEWS

MENTERI AYAM TAK NAK SURUH RAKYAT MAKAN PASIR PULAK KE?? @NajibRazak


Tahniah la kepada Najib kerana memilih sorang Menteri yang bukan saja pandai jaga ayam.., tapi Menteri terbabit juga memang terbukti mempunyai jurus pemikiran cap ayam tahap tertinggi..

Gua tak kata Menteri-menteri dulu yang jaga KPDNKK ni cerdik beb.., yang dulu tu pun cap ayam jugak tapi kurang sikit skill ayamnya berbanding Menteri Ayam yang terkini ni..

Tiap-tiap tahun harga ayam naik waktu musim perniagaan.., dan tiap-tiap tahun jugak la rakyat terpaksa dengar idea bangang bertaraf lubang jamban dari Pak Menteri Fasola dalam negeri yang kaum cina berkuasa ni..

Gaji beribu sebab ada title Menteri.., tapi idea untuk selesaikan masalah rakyat memang fail sampai budak tadika Pasti pun naik meluat nak dengar beb..

Kalau ikut pemikiran brilliant orang yang Najib angkat jadi Menteri ni.., bila ayam mahal di musim perayaan.., rakyat kena boikot ayam dan bertukar makan ikan..

Nanti bila ikan pulak mahal.., Menteri Ayam tu suruh pulak boikot ikan dan makan daging.. Kalau daging pulak mahal.., boikot lagi suruh makan sayur-sayuran..

Andaikata sayur naik harga.., rakyat kena boikot pulak sayur dan makan pasir.. Sebab apa makan pasir??? Sebab pasir murah je beb.. Satu lori pasir baru RM 80 je.. Empat bulan pun makan tak habis ooooo.. Boleh share dengan jiran sebelah lagi tauuu...

So tahniah la Najib ye.. Gua salute Najib sebab dapat mencungkil bakat terpendam seorang Menteri di Tanah Melayu ni..

Bukan bakat cerdik beb.., tapi bakat gila!! Hahahahahaha.... HIDUP NAJIB!! HIDUP UMNO!!!


4 ulasan :

  1. Pujian yang sungguh ikhlas.... tahniah. Tentu PM dan menteri berkenaan sangat suka dan kembang juboq.. ha ha ha!!!!

    BalasPadam
  2. Cantik ayam kat atas tu.....walaupun dah bogel saya tak tahu ianya jantan ke betina?

    BalasPadam
  3. NIE LAH GARA-GARA YB-YB YANG BARU DILANTIK OLEH PM MENJADI MENTERI PENUH ATAU TIMBALAN MENTERI YANG TIDAK TAHU MENJAGA HATI PENGUNDI.......TAHU JAGA STATUSNYA SEBAGAI MENTERI DAN JUGA PERIUK NASINYA JE......BUKAN PENGUNDI

    INGAT PRU14 AKAN MUNCUL BUKAN PRU14 TIDAK AKAN MUNCUL.....JANGAN SAMPAI PADA PRU14P ENGUNDI BANGSA MELAYU SELAMA INI....SEKALI LAGI DIULANG SELAMA INI AMAT SETIA PADA UMNO/BN AKN BERTUKAR SEBALIKNYA.......JANGAN BANYAK BERCAKAP TAPI BANYAK TINDAKAN TEGAS......JANGAN PEMALAS BUAT HOMEWORK SEPERTI TIMB MENTERI PENDIDIKAN YG MEMBERIKAN KENYATAAN/KOMEN MELULU TANPA MENYIASAT AKAN FAKTA YANG TELAH DIBUAT/AMBIL.......

    BalasPadam
  4. Tahniah kerajaan BN beri hadiah pd rakyat...janji ditepati. Padan muka rakyat...kalau dah harga ayam naik..apa lagi harga kereta. Janji ketua BN masa pru 13 harga kereta turun....tungu dan lihat..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online