BREAKING NEWS

KURANG AJAR!!! LEPAS BUKA PUASA DENGAN BABI, SEKARANG CINA KIASU JUAL AL QURAN DI PLAZA LOWYAT PULAK..


Bangsa DAPig ni memang sengaja cari nahas.. Memang melampau dan sengaja nak cetus rasa tak puas hati dikalangan umat Islam di Tanah Melayu ni.

Belum reda lagi kecoh pasal pasangan cina bogel ajak orang melayu buka puasa dengan Bak Kut Teh, sekarang ni muncul pulak berita pasal cina bangsat jual Al Quran di Plaza Lowyat..

Apa nak jadi ni beb??? Takkan puak-puak Yahudi Asia tu nak suruh orang melayu mengamuk pulak kot? Mana pi pihak yang bertanggung jawab menangani semua perkara sensitif macam ni? Makan gaji buta ke?

Macam gampang sungguh la!!!!

12 ulasan :

  1. KDN, JAKIM, Majlis Majlis Agama Negeri sewajibnya memastikan penerbitan, percetakan, penyimpanan, pengedaran, pengangkutan dan jual beli mushaf Al Quran dan kitab kitab agama hanya dikendalikan oleh umat Islam yg mengetahui hukum dan adab pengendaliannya.

    BalasPadam
  2. PENYERANGAN MUSUH Islam/Melayu makin RAKUS dan GANAS, dari CINABINATANG bangsa PENDATANG tamak dan tak sedar diri, dia MENUMPANG! Saya syak ini Quran palsu! Bahaya ini - untuk menjahanamkan terus aqidah umat Islam, terutamanya dari jenerasi muda!

    Lepas itu, kalau Quran ini bukan palsu, memang tujuan si CINA BIAWAK-GELOJOH-MAKAN-BABI ini nak terus lagi menghina Islam, sebab umat Islam memuliakan al-Quran termasuk denagn mengambil wudhu. Sila lihat di
    http://ustazfathulbari.wordpress.com/2012/05/17/pegang-al-quran-tanpa-wuduk/, Pegang al-Quran tanpa wudhu, Ustaz Fathul Bari Mat Jahya, Mei 17, 2012.

    Apahal JAKIM tak amabil tindakan?! Dan NGO-NGO Melayu/Islam kena buat lapuran polis!

    Sila lihat juga SERANGAN berterusan terhadap Islam dan umatnya di http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130712/po_04/Chung-Sen-biadab-tidak-hormati-Agong---Ibrahim-Ali, Chung Sen biadab, tidak hormati Agong - Ibrahim Ali:

    KUALA LUMPUR 11 Julai - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menyifatkan Ahli Parlimen DAP Kampar, Dr. Ko Chung Sen sebagai biadab kerana menggesa Kementerian Pendidikan mengeluarkan subjek Tamadun Islam sebagai subjek wajib kepada penuntut institusi pengajian tinggi swasta (IPTA).

    Presidennya, Datuk Ibrahim Ali berkata, gesaan Chung Sen itu melampau kerana tidak menghormati kedudukan Islam sebagai agama Persekutuan serta kedaulatan Yang di-Pertuan Agong sebagai simbol negara yang menjaga kepentingan Islam.

    Beliau berkata, gesaan itu juga menunjukkan pemimpin DAP berkenaan tidak menghormati kepentingan ilmu.
    "Kenyataannya jelas tidak menghormati Yang di-Pertuan Agong dan biadab dari segi konsep di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.

    "DAP makin melampau dan malangnya Pas dan UMNO diam sahaja. Saya menggesa Kementerian Pendidikan bertegas mempertahankan subjek itu," katanya dalam kenyataan di sini hari ini....

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)


    BalasPadam
  3. ada ngo islam pun hanya nak jaga anu kawan punya bini jek... ?

    BalasPadam
  4. Aku harap kerajaan yg dipilih tegas ambil tindakan.Kami rakyat melayu islam sanggup berjihad hingga titisan darah terakhir demi Allah, bangsa melayu dan Tanah Melayu yg tercinta dpd dibunoh oleh puaka pemakan babi.Takbir.Bersatu umat islam demi Allah Maha Esa.Jihad.

    BalasPadam
  5. jangan marah bang ... kat cibai beng ni ...
    nanti ah jib gol pemukul gendang cina kecil hati ...
    nanti nha zhe li ah jis akan panggil itu cibaibeng masuk parlimen seperti dia panggil namewe ...
    nanti si kitol jahanam akan panggil itu cibaibeng masuk dalam parlimen belia
    nanti omar ang akan tambah modal perniagaan kepada itu cibaibeng
    kita melayu kat malaysia ni kena ikut apa sahaja kehendak tuan besar kita yang dok bermaharajalela kat malaysia ni ...

    BalasPadam
  6. PAS (Pelacur Agama Semalaysia) sudah lama jatuh akidah..bukan kata saya tapi kata tok-tok guru pondok. Akidah mereka dah rosak, dah tak boleh pakai!!! UMNO pulak dah kemaruk harta dunia...PKR pulak musang berbulu ayam!!! Tak ada satu pun parti Melayu yang boleh diharapkan untuk membela nasib umat Melayu Islam yang di hina di bumi sendiri. Sudah menjadi satu trend masakini, kafir harbi menghina orang Melayu Islam. Pernahkah kaum Melayu menghina agama mereka???..rasanya tak pernah!!

    BalasPadam
  7. Serbu je bukit bintang tu. Macam-macam ada. Ayam, dadah judi. Penguatkuasaan yang lemah membuatkan mereka semakin kurang ajar. Time ni nak ajar diaorang ni pasal undang2.

    BalasPadam
  8. Sedih aku lihat comment2 disni berunsur jahat, negative, makian, cacian. Apakah kamu semua Islam? Dan adakah ini cara Islam yang kalian nak pertahankan? Begitu sayang umat Islam daripada mengeluarkan kata-kata kesat terhadap hamba Allah yang hendak mencari rezki malah menjatuhkan lagi! Tidak ada satu pun yang tampil untuk tolong perbetulkan, menegur, malah membantu. Masih kalian waras? Allah jadikan manusia sebagai khalifah untuk sebarkan agama Dia. Tapi lihat pada perilaku kalian, bagai syaitan pon ada.

    BalasPadam
  9. admin...keperihatinan tuan tentang isu ini mmg bagus...kedai2 buku lain plak....kebykannye ade yg menjual alquran walapun mereka bkn islam...yg tu sape lak yg bg kebenaran? jgn nak melompat sgt la pasal politik..

    lame dulu aku pernah g kedai buku kat jln TAR...aku tgh belik2 alquran n xsengaja terjatuhkan satu alquran dr rak...then pekerje hindu (siap ade nandek kat dahi) kedai tu terus dtg ambik alquran tu n terus usap2 dan belik2 alquran tu sambil muke masam tenung aku... yg tu ape la pandangan ko terang-terang kapir menjual alquran...alquran tu plak bkn ade tejemahan...aku nak tny ape lak hukum ko nak jatuhkan kat hindu tu?....nak perang jihad kat hindu ke?

    pi suruh kerajaan BN selongkar sume kedai buku yg owner or pekerje bkn islam dan ambik tindakan...

    jgn nak main isu perkauman n politik...klu nak jd hero pun biar la telus...

    BalasPadam
  10. Korang semua kat atas coment macam tak dak iman. Mencarut ja lebih. 1st knapa tak kaitkan cina kat atas tu dgn mca.knapa mesti dap.
    2nd act penjualan al quran oleh orang bkn islam ni dah lama dah berlaku. Paling obvius mph, popular ada jual alquaran sama ada yg tulisan arab full or terjemahan.. Jadi jgn sahkan cina lat atas semata2 sebab dah wujud lama dah.salahkan penguaatkuasa,@ penguba undang2 sebab tak gubal undang2 yg mngharamkan orang bkn islam jual alquran.
    3rd perlu ke nak mrusuh bagai. Orang pr nak berdemonstrasi secara aman pnya kutuk. Tetiba skrang ni nak mrusuh plak. Ml la aku nak spanking pungung blogger ni. Haizzzzzzzz

    BalasPadam
  11. Tak de ka undang-undang kat Malaysia mengharamkan penjualan berunsur agama islam dari peniaga kafir. Kalau tak de tindakan cina tu tak salah. kalau ada nampak sangat penguatkuasa tak buat kerja. MPH, Popular slumber badak jual alquran dalam kedai dorang. yang pasti kesalahan jual alquran oleh orang kafir ni salah enguatkuasa or pengubal undang2.

    BalasPadam
  12. sebab semua ini terjadi adalah kerana rasuah di kalangan orang kita,maka semua gejala ini muncul ! Pikir2kan lah ! !

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online