BREAKING NEWS

KESIAN.. GURU BESAR MELAYU BAKAL TERIMA HUKUMAN PASAL HINA ANAK KELING.


"Saya memutuskan untuk mengambil cuti secara sukarela selama satu minggu bermula dari hari ini (Khamis). Saya juga telah membuat laporan polis di Balai Polis Saujana Utama selepas saya menerima dua ugutan bunuh.

"Saya memutuskan bahawa saya perlu berada jauh untuk keselamatan saya sendiri selepas saya mendapat ugutan bunuh.

"Saya harap orang ramai tidak akan membangkitkan perkara itu lagi, dan saya telah meminta pihak sekolah untuk mengambil langkah-langkah keselamatan tambahan untuk memastikan bahawa pelajar-pelajar sekolah adalah selamat," kata Guru besar SK Seri Pristana, Mohamad Nasir Mohd Noor kepada The Star dalam satu temuramah malam Khamis.

Kantin di sekolah berkenaan telah dibuka semula pada Khamis manakala Kementerian Pelajaran mungkin memperuntukkan dana untuk sekolah rendah itu untuk membesarkan kantin tersebut bagi menampung 1,300 murid.

Mohamad Nasir berkata, kantin sementara yang kini telah beroperasi selama tiga bulan sekarang diwjudkan untuk menyelesaikan masalah kesesakan di kantin sekolah.

"Pada waktu pagi, cahaya terik matahari menghala ke arah kantin. Dan kerana kawasan ini adalah sangat panas, murid-murid yang tidak mahu makan apa-apa di sana dan sebaliknya mereka makan berhampiran dengan longkang.

"Saya menyatakan bahawa tempat itu tidak bersih, jadi saya menempatkan mereka di bilik mandi yang tidak digunakan sepenuhnya," katanya.

Guru besar menjelaskan bahawa murid-murid jarang menggunakan bilik mandi kerana mereka dibenarkan untuk memakai pakaian sukan untuk aktiviti ko-kurikulum.

Beliau juga berkata, notis telah diletakkan bagi melarang murid-murid menggunakan bilik berkenaan sebagai tandas, malah telah mengunci pair air di dalam bilik tersebut.


16 ulasan :

  1. Tak ikut meeting PIBG tu ! tau tau nak komplen je, bagi cadangan tidak.

    BalasPadam
  2. Kp siap le whai betina keling muka sundal oi....tak lame lg ko pun ke dlam le mcm 2 couple cinabeng laknat albabi tu... Memang layak la kapir laknat cinabeng babi dan keling mati kena bkar mayatnya smp jd abu... Sebab Allah memg bakar lg kapir2 laknat ni smp jd kayu api neraka jahanam....sykur la yg lahir sebagai Islam....yg ada hidayah Islam....jaga iman kita....syugalah tempat kita...selama-lamanya!

    BalasPadam
  3. apabila berhadapan dengan cina dan keling ...
    kerandut telur ah jib gol telah hilang entah ke mana ...
    ada sesiapa yang jumpa kerandut telur ...
    kalau anda jumpa ludahlah kerandut telur itu ...
    kerana ianya adalah milik ah jib gol yang hilang ...

    BalasPadam
  4. keling pariak babi haramjadah

    BalasPadam
  5. weiii bodo..anak dia makan kat tandas..di hebohkan..yg ko nak terberak niee psl apee..piee buat ibadat puasa dulu...haram jadah

    BalasPadam
  6. Janganlah ungkitkan hal agama dalam komen2 anda... Setiap individu harus hormat individu lain sebagai manusia..sebagai rakan se-negara...

    Kita serahkan sahaja pada pihak berkuasa untuk membuat keputusan mereka. Yang kita-kita ini yang tak terlibat secara langsung dan tidak langsung lebih baik focus akan kerja kita dan sama2 lah Majukan negara kita

    BalasPadam
  7. Tempat itu lebih elok daripada sesetengah rumah mereka!

    BalasPadam
  8. Apa jadi kes guru cina di Johor menghina dan maki hamun pelajar melayu?Kes terus senyap.Tapi kalau melibatkan orang Melayu,kes dibesarkan 7hari 7 malam.Ptuihh kepada pengkhianat bangsa bernama Najib Atlantuya.

    BalasPadam
  9. keling cakap memang ckp lebat..aduhai najib..nape makin diam..masalah perkauman satu stu timbul...ape kau buat najib..sibuk shopping gan kak ros ke..sedih...

    BalasPadam
  10. untuk budak2 melayu yg dok menyalak dlm forum ni..hampa bulih buat apa?cina bangsat yg hina bulan ramadhan pun x bulih buat apa..ptuiiiiiii..ludah muka hampa dulu..sembang besaq..

    BalasPadam
  11. NIE PUN GARA-GARA KOMEN/KENYATAAN TIMBALAN MENTERI PENDIDKAN YANG TIDAK MEMBAUT HOMEWORK.....GAYA JE LEBIH....MALUKAN KEMENTERIAN JE......

    MENTERI PENDIDIKAN TOLONG LIHATLAH AKAN PERKARA YANG TERJADI...... YANG JADI MANGSA IALAH ORANG YANG NAK MENOLONG KINI MENJADI TERTUDUH ..TERPAKSA MENGAMBIL CUTI ......MACAM MELEPASKAN ANJING YANG TERSEPIT.........

    BalasPadam
  12. Bangsat bangsat rasis. Kalo ko xsuka keling bising boleh balik Jawa ke Arab ke, mana2 asal ko org. Ni bukan negara ko org. Ni negara org kami (org Asli). Ko bising suruh org India dgn Cina balik buat apa? Xsedar diri ke? Kamu sendiri merempat kat tanah kami. Pandai cakap Melayu lah Islam lah, Woi xsedarke ko xpuasa. Puasa jenis apa ni? Mulut x habih2 mencarut, menfitnah, menghasut. Kamu nak malukan bangsa lain x sedar malukan bangsa sendiri. Bodoh! Patutlah anak cucu sendiri pun ko org main.

    Woi! Hairi. Ko ingat Melayu jer ke ada kuku. India, Cina, Asli semua pun ada kuku jugak. Kalo kita semua keluarkan. Mati katak kamu.

    BalasPadam
  13. Cuba check kerandut orang pas pula macamana bila isu perkauman dibankitkan....sebab merekalah orang cina n india berani sangat ni...

    BalasPadam
  14. Keling sundal..tak sedar diri, balik India la sana awak punya negeri. Ini Malaysia Melayu punya.. keling dgn cina bole belahhhh

    BalasPadam
  15. Rasis dlm ni bleh la.....malunya aku sebagai melayu...dh la setgh melayu hidup pun x mcm beragama....cina ajak mkn babi pun kecoh...beer...arak...ok la plak...bodoh....haram jadah la...jenis org smayang pun setahun skali....smayang raya je...pphhhuuuiii.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online