BREAKING NEWS

KECOH!!! STOPA ALI DIKUTUK KERANA SPENDA DI KUALA BESUT.






Kehadiran Stopa Ali di hari penamaan calon bagi PRK Kuala Besut hari ini menyebabkan keadaan sedikit kecoh. Ini berikutan beliau menerima sindiran dan juga kata perli dari penyokong-penyokong BN disini.

Antara laungan yang dapat didengar ialah "Stopa Spenda" dan juga "hero blue".. Ini menyebabkan penyokong-penyokong Pas yang mengiringi kumpulan Stopa Ali mula membalas kutukan tersebut sehingga menimbulkan keadaan sedikit kecoh.

Stopa Ali dalam satu kenyataan ringkas kepada penyokongnya, telah berikrar untuk membawa Pas memenangi Pilihanraya kecil ini untuk membuktikan bahawa Pas semakin disokong oleh rakyat.

Jentera Pas di Kuala Besut juga berjanji akan memastikan spenda bendera Pas berkibar di Kuala Besut selepas berakhirnya pilihanraya kecil ini nanti.

Pilihan raya kecil DUN Kuala Besut diadakan bagi menggantikan bekas ADUN Datuk A Rahman Mokhtar yang meninggal dunia akibat kanser paru-paru.

Calon PAS Azlan Yusof adalah seorang ahli perniagaan manakala calon BN Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman pula merupakan seorang jurutera muda yang dikatakan bakal mewakili suara anak muda Terengganu. - MPP News

3 ulasan :

  1. Sokong PAS dapat SPENDA STOPA......aq ingt nak sokong PAS la pasneh sbb nnt wat maksiat atau ape2 jer semua bole di'suci'kan ....tgk jer pak stopa , Nuar Jubor, Mat Sabuu, sepol bari spenda atas ketapi, huh banyok2....

    Kalo PAS menang kat besut nnt bolela bukak ladang BABI MEGA mcm kat Selangor xpon nnt bole gak jadikan kuboq cina mcm kat Kedah...ataupon bole bg Cina DAPig brmaharajalela kat besut lak...sgl tanah msjid pon bole di rampas ...org Melayu /Islam nak meniaga pon nnt kene rampas.....walawehhhhh....HEBAK2..JONG SOKONG PAH WEH....

    JOM

    BalasPadam
  2. Stopa spenda tak malu, dtg jugak penamaan calon

    BalasPadam
  3. stopa spenda yang sedap menoron,umno juga yang salah..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online