BREAKING NEWS

HOT!! OSTAZAH EBBI DAH KEMARUK NAK KAHWIN..


Dulu gua dengar khabar yang Ostazah Ebbi ni ada hati nak rujuk balik dengan bekas laki lama dia si Norman Hakim tu.., tapi tak jadi selepas di reject oleh bini Norman yang ada sekarang..

Lepas tu dengar pulak Abby mengendeng dengan sorang Datuk di Terengganu.. Dan Datuk tu kelam kabut menafikan gossip panas tersebut sebab takut pihak keluarganya meroyan..

Yang paling latest, Ostazah celup Pas ni buat kecoh lagi dalam laman sosial Instagram bila letakkan gambar sorang lelaki muda yang kononnya dikatakan buah hati terbaru beliau..

Ishhh..., dah gatal nak berlaki gamaknya Abby tu kot? Maklumlah.., dah lama pegang title "bujang" kann.. Mesti la serba serbi kesunyian dan kesorangan..

So apa kata sesapa dalam Pas tu offer Abby untuk dibuat bini kedua.. Mat Sabu dan Stopa Ali merupakan calon terbaik setakat ni sebab dorang dah buktikan "kejantanan" dorang..

Nak bagi kat Mahpuz pun tak boleh sebab mamat tu ada sindrom takut bini.. Cuma sekali sekala je beliau dan kenkawan Pas kawasan utara kelihatan mundar mandir di negara Raja Bumibol..

Tak tau la pulak apa urusan dorang ke negara Gajah Putih tu kann.. Maybe kemaruk nak makan Tomyam dan Pulut Ayam agaknya kot.. Jangan pi cari "ayam pakai kasut" dah laa... Hahahahaha...



Cinta rahsia Allah. Itulah ungkapan Abby Abadi mengenai jodohnya. Terbaru menerusi akaun Instagram, Abby memuat naik beberapa gambar ‘misteri’ bagi berkongsi kegembiraannya berkenaan berita bahagianya.

Antara gambar yang dimuat naik adalah gambar cincin berbentuk hati dengan status ‘Jodoh Rahsia Allah’. Malah dia turut memaklumkan akan mengumumkan ‘berita bahagia’ sambil mengharapkan doa daripada pengikutnya.

Tidak lama selepas itu, Abby memuat naik pula gambar kabur seorang lelaki yang sedang memegang bunga dengan status bertulis ‘Jeng! Jengggg! Jenggg!!! Taraaaaaa!’. Inikah lelaki yang telah berjaya mencuri hatinya?

Pada 3 Julai lalu, Abby ada memuat naik gambar yang telah menimbulkan persoalan dikalangan peminatnya. Gambarnya bersama seorang lelaki bernama Farhan itu turut disertakan dengan ‘caption’ berikut;


“Ini pembantu tadbir di #SyuhadaKasihAbadi kita. Farhan namanya, org Kelantan. Janji dah semua kerja dia buleh tolong… bgtau jer…. orite!! Sy minta jaga Sy nnti, ngeee!! hehe.. Status: Nk kahwin sgt dah dgrnyaaa.. huhu… Semoga impian terlaksana.” -MH online

2 ulasan :

  1. Dk kwin nti....jgn buat hal lg.....bila bercerai lg....msuk melodi....pas2 melalak slahkn BN lg....dh tak pdai jg laki.....jgn BN yg kena maki....aduhaiii ebby....cian kt ko abby....abbaby...

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah sekiranya sudah sampai seru..at least ada la pembimbingnya kan? daripada biarkan dia sorang-sorang tanpa pedoman..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online