BREAKING NEWS

HOT!!! LAGI GAMBAR PENJUALAN AL-QURAN OLEH CINA DAPIG DI LOWYAT !!!!





Bila gua publishkan cerita pasal cina kiasu ni dalam blog lepas berbuka puasa tadi, ada dua tiga kerat melayu dalam Fesbuk yang tuduh gua buruk sangka terhadap kaum cina.. Dorang kata mamat yang jual Al Quran di Lowyat tu mungkin seorang Islam..

Sebenarnya gua dah diconfirmkan bahawa cinabeng yang jual Al Quran tu bukanlah orang Islam sebaliknya kafir laknatullah. Pasal tu lah gua berani publishkan cerita tu dalam blog..

So sekarang ni ada beberapa keping lagi gambar penjualan kitab suci umat Islam oleh kafir di Tanah Melayu ni yang gua rasa elok dikongsikan dengan korang..

Terus terang gua cakap yang gua memang dah hilang respek dengan kaum cina ni.. Terpulang lah pada korang macam mana nak rasa selepas tengok agama dan ibadat kita dihina oleh kafir macam tu..


p/s: Sesapa yang duduk dekat Lowyat tu tolong "pantau" sat pasal hal ni..


19 ulasan :

  1. PENYERANGAN MUSUH Islam/Melayu makin RAKUS dan GANAS, dari CINABINATANG bangsa PENDATANG tamak dan tak sedar diri, dia MENUMPANG! Saya syak ini Quran palsu! Bahaya ini - untuk menjahanamkan terus aqidah umat Islam, terutamanya dari jenerasi muda!

    Lepas itu, kalau Quran ini bukan palsu, memang tujuan si CINA BIAWAK-GELOJOH-MAKAN-BABI ini nak terus lagi menghina Islam, sebab umat Islam memuliakan Al Quran termasuk dengan mengambil wudhu. Sila lihat di
    http://ustazfathulbari.wordpress.com/2012/05/17/pegang-al-quran-tanpa-wuduk/, Pegang al-Quran tanpa wudhu, Ustaz Fathul Bari Mat Jahya, Mei 17, 2012.

    Apahal JAKIM tak ambil tindakan?! Dan NGO-NGO Melayu/Islam kena buat lapuran polis!

    Dalang dua muka Cina, si MCA itu sebenarnya pun tidak boleh dipercayai - lidah dia sama macam lidah CINABIAWAK-DAP! Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/07/13/MCA-DAP-oppose-compulsory-subject.aspx , Make Islamic studies subject elective, not compulsory, say MCA, DAP, By PATRICK LEE, Published: Saturday July 13, 2013:

    PETALING JAYA: MCA and DAP have opposed a move to make Islamic and Asian Civilisation Studies (Titas) a compulsory subject for local private tertiary students.

    They said the subject should have been introduced as an elective and making it compulsory was not fair to non-Muslims.

    To make study of a single religion or civilisation compulsory for non-followers of that religion is a step backward from national harmony," said MCA vice-president Gan Ping Sieu......

    Dan lihat lagi serangan rakus berterusan terhadap Islam/umatnya oleh CINABIAWAK-DAP (tak pula dihentam si MCA, sebaliknya disokong usul itu), di http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130712/po_04/Chung-Sen-biadab-tidak-hormati-Agong---Ibrahim-Ali, Chung Sen biadab, tidak hormati Agong - Ibrahim Ali:

    KUALA LUMPUR 11 Julai - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menyifatkan Ahli Parlimen DAP Kampar, Dr. Ko Chung Sen sebagai biadab kerana menggesa Kementerian Pendidikan mengeluarkan subjek Tamadun Islam sebagai subjek wajib kepada penuntut institusi pengajian tinggi swasta (IPTA).

    Presidennya, Datuk Ibrahim Ali berkata, gesaan Chung Sen itu melampau kerana tidak menghormati kedudukan Islam sebagai agama Persekutuan serta kedaulatan Yang di-Pertuan Agong sebagai simbol negara yang menjaga kepentingan Islam.

    Beliau berkata, gesaan itu juga menunjukkan pemimpin DAP berkenaan tidak menghormati kepentingan ilmu.

    "Kenyataannya jelas tidak menghormati Yang di-Pertuan Agong dan biadab dari segi konsep di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.

    "DAP makin melampau dan malangnya Pas dan UMNO diam sahaja. Saya menggesa Kementerian Pendidikan bertegas mempertahankan subjek itu," katanya dalam kenyataan di sini hari ini....

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah bahana dn musibah yg umat islam terima hasil dari tahalul siasi para ulama pas dgn aljuburi serta DAPIG LAKNATULLAH dimana agama islam, umat islam, raja2 mlyu serta bngsa mlyu dicaci dikeji dihina serta cuba dihancurkn oleh org2 bkn islam dlm negara ini brsama musuh2 islam dr luar dlm satu rangkaian yg amat strategik lg halus gerakan mereka..

      Padam
  2. CINA jual kitab AlQuran di low Yat ada WuDhuk ?
    Mereka terus menerus melakkukan perkara perkara yang hina institusi Islam Agama Islam dan Orang Islam dan Orang Melayu.
    Ini bukan kali pertama atau kedua mereka menjadi pencetus kemarahan berturut.
    Sehingga hari ini tiada apa tindakkan dapat di ambil terhadap mereka dan sejenis.
    THE SILENT PRIME MINISTER aka Ah Jib Gorrrr amat bangga dan sayang akan Rakyat Malaysia yang fasih guna media baru yang bermacam macam jenis bentuk yang mendapat sambutan amat luas di kalangan orang muda.

    ah Jib gorrr beri subsidi rm200 dan kapada kaum kaum ALVIVI ,yang terkampeluang untuk cerca dan hina MUSLIM ISLAM MALAYS ,hanya kerana di malaysia sahaja yang mampu menyediakan prasarana kemudahan pinjaman bank kemudahan jabatan kerajaan telco layanan istimewa menyokong internet dan emedia.

    Walaupun kerajaan ada undang undang MCCM dan akta hasutan,CINA dan kaum sejenis macam nya di galakkan .

    Mereka ada ramai pelindung dalam party politik, peguam peguam ,bar council,jabatan kerajaan undang undang dan juga Ah Jib Gorr sendiri atas dasar 1M (Liberal transformaci equality engage terbuka kesamaratan kelainan pelbagaian IM4U )

    Semenjak 2008 AhJib Gor mengalakkan Sekolah Vernakular sekolah cina banyak sehingga mencapai tahap perangai buruk cina yang angkat wudhuk..

    Hebat sungguh lah negara ini.
    Hebat sungguh kaum kaum saperti ini yang tidak perkataan terima kasih dan adab serta hormat masyarakat dalam kamus lisan mereka.
    Ah Jib Gor amat bangga dengan pencapaian kaum kaum yang tidak tahu dan lupa siapa mereka dan dari mana mereka berasal.
    Ah Jib Gor bangga dengan pencapaian liberal inklusive transformaci bapak sekolah vernakular dan sungguh taksub dengan punca tsunami cina sehingga 65 hari sesudah tsunami cina, masih lagi bertanya , mau apa lagi, kasi tau saya,kalau tak cukup, telefon saja,kalau tak minta, saya mesti kasi juga.
    Hebat Ah Jib GOR 1M,presiden parti Melayu terbesar, yang bukan lagi Melayu.
    Hebat Ah Jib Gor, sahabat karib Cameron,OMar O, Tony FFFFF,Wong Chun Wai,Idris Jala dan ramai lagi penasihat yang berucap atas nama PM.
    Sebab itu lah SAhih Ah Jib Gor THE SILENT PM.Hanya buka mulut bila bagi duit duit duit duit.

    arjuna waspada
    changkat lobak

    BalasPadam
  3. kaum cina jadi kurang ajar dan disebabkan orang islam sendiri yang menyokong pakatan rakyat.dahulu sebelum kewujudan pakatan rakyat yang diangota oleh pas,keadilan dan dap kaum lain tk berani menyentuh hak orang melayu dan agama islam.sekarang ni semua angkara orang islam yang menyokong pigdap iaitu penyokong pas dan keadilan.alangkah bodohnya orang melayu yang menyokong pakatan.

    BalasPadam
  4. Nk mencelah sikit... barang spt tasbih, sejadah yg di jual d tanah suci tu made in chaina mcm mna plak???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Di negara china warga islamnya melebihi wargaislam di negara kita.. produk sprti tasbih hasil kerjatangan org2 islam disana..

      Padam
    2. Made in china, antara umat Islam paling ramai kat china.... setiap barang yg dijual utk kegunaan umat islam mesti lah keluaran org islam.... kes diatas adalah kitab suci al quran yg mana penjualnya adalah org kafir, mcm tasbih dan sejadah hanya satu alat utk kita beribadah kalau xde pun xpe kita leh pakai benda lain, tetapi al quran adalah rujukan kita, kalau alquran itu ada salah ayatnya boleh ke kita nak rujuk pada org kafir tu?

      Padam
  5. Org2 melayu 99.9% islam...alQuran memang diperlukan pd setiap hari. Oleh yg demikian penjualan nya memang laris, tak rugi punya. Peniaga ramai kaum cina..ada peluang untung kaum ni tak lepas peluang punya. Tapi dalam negara kita rasanya atau mungkin lom ada undang2 sivil yg melarang bukan islam memiliki menjual dan memegang alQuran..pasal tu lah org ramai tak kira orang islam ke bukan islam ke bebas memiliki nya...

    BalasPadam
  6. Orang cerita pasal kesucian alquran la mat. nak pegang tasbih dgn sejadah perlu wuduk ke? Sami pun pegang tasbih. Al Quran ni kalam Allah SWT. Tinggalan manusia agung Muhammad Rasullullah SAW. Takkan tak nampak masalahnya kat sini. Ape la..

    BalasPadam
  7. @Tanpa Nama
    bingai tasbih made in china pun nak samakan dengan al-quran...
    tak pernah sekolah ke mamat??

    BalasPadam
  8. Layat kat mana ekk.... Kawasan mak lampir ke?

    BalasPadam
  9. MANA HADI? MANA NIK AJIZ? MANA HARON DIN? SEMUA JADI USTAZ YANG GILA KUASA AJA

    BalasPadam
  10. Isu pegang Quran perlu ada wudhuk ni khilaf, ramai je ulama yg berpendapat x perlu wudhuk utk pegang Quran termasuk Dr Asri sndiri

    Quran adalah bnda yang laris, jdi x hairanlah kalau ada non muslim ambil kesempatan utk jual Quran. Kalau dia x de buat perkara yg menghina Quran, perkara ini patutnya tidak dijadikan isu.

    Kalau kita terus bersikap mcm ni, mmg sampai bila2 pun non muslim di Malaysia tidak tertarik pada Islam. Kita asyik risau org Cina nak menguasai ekonomi Malaysia, org Cina bersifat perkauman dll tp kita tidak tunjuk akhlak yg baik dan berusaha mengIslamkan mereka. Akhirnya kita sentiasa je takut pd bayang2 sendiri tnpa berbuat apa2.

    BalasPadam
  11. Kafir naik tochang kerana Melayu Islam PKR, PAS beri muka!Inilah kebanyakan Melayu frust yang kutuk kerajaan /Melayu habis-habisan kerana kata Melayu Islam BN kafir hanya kerana mereka iri hati dengan kemajuan dikalangan Melayu Islam BN. Mereka cepat menuduh yang bukan-bukan! Pada mereka biarlah orang bangsa lain yang kafir tu buat apa mereka suka asalkan jangan orang Melayu Islam BN. Melayu Islam PKR/PAS sudah lupa mereka sudah pun "menjual jiwa " mereka kepada Kafir! Melayu PKR/PAS sangat cepat nak menghukum saudara se Islam dalam BN namum lupa satu hari nanti, jika agama suci ini tidak dipertahan, semua termasuk Melayu Islam PKR/PAS akan terlingkup dan menjadi pengemis dibumi sendir1! Kemiskinan Melayu di Kelantan sudah cukup jadi bukti bagaimana Melayu Islam terkotak-katik di bumi sendiri!

    BalasPadam
  12. AKU PUN MARAH GILA DENGAN BANGSA CINA TAK PEKA TAPI PEKAK NI,,,MACAMANA ALQURAN TU BOLEH SAMPAI KAT TANGAN DIAORANG PUN SATU HAL...NAMPAKNYA BANGSA PELAMPAU NI DAH NAIK LEMAK....BUDAK2 CINA TU TAK BELAJAQ MENGHORMATI SENSIVITI KAUM LAIN. MAK BAPAK BANGSA NI PATUT LAGILAH PEKAK BADAK TAK TAHU MENGHARGAI KEHARMONIAN BANGSA. AJARLAH SIKIT ANAK-ANAK HANGPA BERADAP.....CELAKAK PEKAK

    BalasPadam
  13. ASTAGHFIRULLOH AL'AZEEM...3X.

    Dimana menteri2 d tokoh2 Islam kita.
    Ini dah melampau2 sgt. Polis SB pun boleh sama2 siasat dgn terperinci dahulu sebelum kes dibuat...

    Amat sedih....nak kena laknatulloh 1 negara agaknya.

    BalasPadam
  14. melayu sama melayu lawan kutuk,maki hamun,menjatuhkan sesama sendiri..kami ambil kesempatan buat duit...ini yang penting

    BalasPadam
  15. hahaha...inilah peranan kami hasil tunjuk ajar PKR/DAP/PAS...hancurkan melayu/Islam..biar mereka bertelagah sesama sendiri..biarkan..biarkan

    BalasPadam
  16. Haram alquran di jual atau di niagakan

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online