BREAKING NEWS

GAMBAR BUKTI PENGARUH SYIAH KUAT DI KEDAH!!


Nampaknya fahaman Syiah yang ramai dok heboh sekarang ni dah menular dengan giat sekali di Kedah.. Dan gambar diatas ni katanya diambil disebuah kawasan di Jitra Kedah..

Gua terfikir jugak apa motif pemilik kedai makan tu letakkan gambar pemimpin-pemimpin Syiah di kedai dorang.. Adakah dorang saja-saja letak sebab pemimpin Syiah tu hensem?

Ataupun dorang sengaja letak kerana muka pemimpin Syiah tu dapat melariskan perniagaan dorang? Senang cakap.., sebagai tangkal pelaris lah kannn...

So gua harap Muhkriz sebagai MB baru Kedah dapat mengambil tindakan sewajarnya lah.. Jangan dok nganga saja sambil urut kepala.. Bukan boleh tumbuh rambut pun kalau dok urut macam tu bro!

2 ulasan :

  1. bro,

    clear lagi gambar dalm video ni

    http://www.youtube.com/watch?v=5PjK9fid9Ho

    BalasPadam
  2. 5 tahun pas memerintah di kedah sudah cukup menyuburkan ajaran shiah ini..... Mana amanah yang dipikul oleh pas semasa memerintah? Macam ini nak pegang putrajaya?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online