BREAKING NEWS

200 RIBU MEMBANJIRI CERAMAH ANWAR DI KUALA BESUT.


Bertempat di Kampung Pusu Tinggi, Bukit Puteri Kuala Besut semalam, Anwar bersama dengan Hadi Awang turun memberikan ceramah bagi membantu calon Pas yang bertanding di kawasan ini..

Ramai yang datang beb.. Dianggarkan hampir 200 ribu rakyat setempat serta dari luar hadir bagi mendengar ceramah yang disampaikan oleh Anwar yang baru saja pulang dari Umrah katanya..

Didalam ceramahnya, Anwar menolak kemungkinan Umno akan menang di Prk Kuala Besut kerana dia mendakwa politik yang dibawa oleh Umno sudah ketinggalan zaman.

Bagi Anwar, Pakatan lebih diyakini dan dipercayai oleh rakyat kerana mampu membawa perubahan dan juga lebih Islamik dari Umno yang langsung tak memperdulikan tentang hukum Islam.

Hadi Awang yang berceramah bersama Anwar juga menegaskan Umno tidak lagi layak menjaga orang melayu. Umno katanya hanya tempat untuk mengkayakan kroni serta orang-orang tertentu sedangkan rakyat terseksa tidak terjaga kebajikannya. - MPP News








6 ulasan :

  1. 200 ribu ekor nyamuk ada ler..Bro..wa copy cerita ni..kekeke!!!

    BalasPadam
  2. alahai nuar jubur....ko ni betul2 sesumpah daaa....bila ko dtg kt kawasan melayu ko akan lebih melayu dari melayu siap pki songkok & baju melayu....dan bila ko ke kawasan cina dan india ko akan menjadi lebih dari diorag!

    BalasPadam
  3. binawel betul manusia yang bernama ANUwar ni....spesis puak munafik

    BalasPadam
  4. Menipu tak sudahhh!! Ak sendiri g ceramah meraban dia ni... yg ramai geng2 luar masuk kuala besut.. no plat mosly kl.... org kg dok umah tido je.. haha kt selangor boleh la nuo nk kencing.. kt ganu ni ore pahey doh prangai die.. 200k? 1k pun xsampai bro.. tgk gamba pn org yg xg tau, tempat tu kecik... nk muat 1k org boleh... tu pun xsampai??? Haha

    BalasPadam
  5. Anwar ibrahim Pemimpin tersohor di kenali dan disegani bukan saje di malaysia malah di seluruh dunia....itu membuatkan pemimpin umno x lena tidor.kalau anwar x de abis la malaysia....suara anwar ada lah suara rakyat sebenar

    BalasPadam
  6. seorang kaki putar alam dan kaki jubox yang bercita cita nak jadi perdana menteri.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online