WOW!!! GUAN ENG ADA SKANDAL DENGAN WANITA MELAYU?

Posted by MPP On Isnin, 10 Jun 2013 18 comments

Ada sesapa kenal tak dengan pompuan kat atas ni? Dari segi pujian dia pada Guan Eng tu, gua rasa dia mesti admire gila pada anak Lim Kit Siang yang jadi Ketua Menteri di Penang tu kann..

Tak pun, makcik tu mesti dah teruja dengan rambut berkilat sikat tepi Guan Eng yang sentiasa tersusun rapi..

Tak kira lah apapun.., tapi bagi gua, makcik tu adalah model terbaik segelintir bangsa melayu yang tak sedar diri dan juga tak faham sejarah..

Nak bagi cina jadi PM? Nak bagi DAP jaga Malaysia? Alamatnya merempat la bangsa melayu di negara ni beb.. Jangan lupa apa yang jadi pada melayu di Singapork dah laaa..

Lagi satu, kita kena faham dengan perangai kaum cina dalam negara ni.. Tambah-tambah cina DAP beb..

 Kita takkan boleh puaskan nafsu tamak kaum mata sepet tu tau tak.. Ketamakan dorang tu bertaraf unlimited beb..

Dan bila kita tolong kaum tu, dorang akan berwajah manis dengan kita.. Tapi bila ada yang dorang tak puas hati, kita yang berbudi pada dorang ni akan difu*knya dulu..

So.., gua rasa hanya melayu-melayu bangang je yang tak sedar pasal perangai puak mata sepet tu semua.. Bangang lagi membangangkan!! Puiii!!!

18 comments:

Tanpa Nama berkata...

MasyaAllah. Apa nak jadi kita ni? Melayu tak belajar-belajar. Kita dah buat satu kesilapan menerima kaum pendatang ni melalui jus soli sebelum merdeka. Tak mengapalah ia satu sejarah dan ditakdirkan jadi sedemikian. Tapi kita jangan buat silap sekali lagi.

Baru dalam PRU13 yang lalu kita Melayu kena main, 97% Cina memihak ke pembangkang. Sebab utama kerana hendak menjatuhkan Melayu. Ini adalah satu perbuatan yang menjelekkan.

Kita memberi tangan persahabatan dengan mereka ini balasannya - jatuhkan Melayu.

Bertaubatlah Cik Kamilah bt Barhanudin sebelum terlambat. Sebelum kita dinyahkan dari negara kita sendiri. Remember... we don't have anywhere else to go. This is our country.

Tanpa Nama berkata...

perempuan buta hati dan buta sejarah! pergi sekolah balik la stooopid!

QalamQabut berkata...

Besar kemungkinan kerja Red Bean Army nih. Dema nak kita bergaduh sesama kita, bergaduh dengan sesiapa saja dalam dunia ni kalau boleh. Biar hidup kita tak selesa, biar sentiasa marah dan benci sentiasa bermastautin dalam jiwa. Bukan saja untuk alihkan perhatian kita kepada kerja jahat dema tetapi juga untuk mudahkan dema pengaruh kita bila fikiran dah celaru.

Harap kita semua sedar TIGA PEMBOHONGAN BESAR PAKATAN RAKYAT dalam PRU13:
1. BLACKOUT
2. 40,000 PENGUNDI HANTU BANGLA
3. UNDI POPULAR.

Yang buat cerita dongeng ni adalah AHLI2 PARLIMEN Pakatan Rakyat!

MarsanMarsolo berkata...

Saya yakin ...yang tulis ini bukan orang Melayu beragama Islam (menyamar).... kalau memang orang melayu yang beragama islam maka sesungguhnya dia ni terlalu liberal yang tak kenal orang cina yang terkenal diseluruh dunia sebagai "little jew".

Yahudi dan Cina hampir sama sifatnya... tamak, tak pernah puas dengan hal dunia dan tiada belas kasihan terhadap orang lain selain dari bangsa dia... disebabkan sifat-sifat itu, maka terjawab semua soalan yang ditulis oleh perempuan tersebut.

Untuk pengetahuan perempuan tersebut (Jika memang dianya melayu), sepanjang BN memerintah, 80% orang melayu telah keluar dari taraf kemiskinan dan termasuk dalam golongan sederhana kecuali orang-orang malas yang tergolong dalam miskin dan miskin tegar. Dan macam-macam agensi kerajaan yang dibuat untuk menolong orang Melayu, MARA, FAMA, RISDA, FELDA, FELCRA, Tabung Haji, Bank Pertanian, Bank Usahawan dan bermacam-macam lagi.

Kalau di Penang, sejak 2008 DAP memerintah, diskaun 5% untuk rumah bagi Bumiputra telah dihapuskan, orang melayu dihalau secara halus dari bahgian Pulau dengan menaikkan harga rumah, tanah-tanah orang melayu dibalik pulau dibeli secara paksa, orang melayu yang berniaga diberikan tekanan secara melampau sementara orang cina diberi kebebasan dan sokongan, tekanan kepada agama islam yang berterusan dan bermacam-macam lagi.

Agak-agak apa yang akan dilakukan DAP kepada agensi-agensi yang disebutkan tadi. Sejak sekian lama DAP mengidam untuk menutup semua agensi ini dan mengurangkan sejumlah besar kakitangan kerajaan yang mana majoriti kakitangan kerajaan adalah orang Melayu/Islam.

Nasihat saya kepada perempuan tersebut dan juga orang melayu yang menjadi pencinta DAP, cuba pergi kerja dengan syarikat orang cina untuk mengetahui bagaimana mereka melayan orang melayu sekiranya mereka ada kuasa. Saya pernah bekerja dengan orang cina bagi tempoh yang agak lama, saya mengetahui bagaimana sifat mereka jika mereka mempunyai kuasa. Itu baru kuasa di Syarikat, bayangkan jika mereka mempunyai kuasa keatas negara ini... Na'uzubillah ....Melayu akan merempat ... fikir-fikirkan lah

Tanpa Nama berkata...

RBA ni... memfitnah adalah kerja mereka... Topeng je ni

anak penaga berkata...

wahai marsan marsolo engkau org penang ke!jngn buat fitnah.kami org penang kamidpt wang warga emas,wang anak baru beranak,wang jenazah rm1000 dan lain2 lg.LGE xpernah buat sepertimana enkau kata.sudah2lah lagi banyak cakap lagi banyak dosa....lebih baik diam ..

Tanpa Nama berkata...

@Tanpa NamaSaya pun agak ini memang RBA punya kerja. Kita bergaduh sesama kita dia akan bertepok sorak menggalakkannya lagi. Dan lagi. Jadi, hubaya-hubaya dengan perangkap ini kawan-kawan. Wallahualam.

Tanpa Nama berkata...

suruh dia serah pantat dia sekali

ISMAILNOORDIN berkata...

haishhhh...ad jgak yang betul dan ad jugak yang slah..jgan pandang sebelah pihak..tengok dari pandangan umum..jangan la taksub sangat dengan sesuatu parti itu..bodoh ker ap..x semesti nya yg pembangkang tu jahat..itulah sifat orang melayu...sedangkan orang melayu sendri yang selalu fitnah sini sana..bukan nk bnggakan kaum lain..tapi ad ker dieorang hina bangsa sendiri???fikir2 laa..salah siapa sume ni..jangan asyik tuduh orang lain jer...talk with the proof laa..

Tanpa Nama berkata...

Di Pulau Pinang barua-barua melayu banyak, sanggup tikam bangsa sendiri,pelik apa yang mereka fikir atau habuan apa yang mereka dapat,harap-harap sedarlah mereka akan sandiwara yang DAP lakunkan.

Tanpa Nama berkata...

Pelacur ni pant at dia pn dia serah kat cina

Tanpa Nama berkata...

Anak penaga .... hang ni betui lawak ... pikiaq pasai duit saja ... bagi 100, 200 dah sanggup gadai semua ... RM1000 untuk orang mati ... ramai sangat ka orang mati kat penang .... lawak lawak

hangkedee berkata...

Pas Barua Dapig.

Tanpa Nama berkata...

Awat hg ingat hg saja org pg..bagi rasuah skit teloq guan eng hg jilat..bangang lagi bodoh..awat idola dah bagi kat hg duit jenazah kah..sapa yg mati..klu ada maruah hg jgn ambil brim atau buku percuma juga duit rm100 dan lain2 pemberian kerajaan..nak apa2 pi lap pantat guan eng...bodooohhhh..

Tanpa Nama berkata...

RASA BUKAN P NI YANG TULIS NII

Tanpa Nama berkata...

Kenyataan yg amat banggang dari gadis mlyu yang teramat banggang skali dgn sejarah perjuangan para syuhada2 mlyu dlm mprtahankn bumi mlyu dgn brjuang hingga kehujung nyawa bagi mghalau pnjajah barat dn komunis china dari terus mnguasai tanah mlyu yg barakah ini.. Amat sial bg bngsa mlyu mpunyai wanita yg sesial ini..

Tanpa Nama berkata...

KALAU BENAR KAMILAH BARHANUDIN YANG MEMBERI KOMEN SEDEMIKIAN, INSAFLAH. TAK GUNA AWAK MEMAKAI TUDUNG LINGKUP SEBEGINI. KAMILAH PINDAH SAJALAH KE NEGARA LAIN - YANG DEKAT BOLEH (S...G.P...A), YANG JAUH PUN BOLEH (MUNGKIN TAIWAN ATAU PRC). TAPI JIKA BUKAN KAMILAH YANG MEMBUAT KOMEN INI, IANYA PASTI DATANG DARI DAKYAH YANG MAHU MELIHAT MELAYU BERCAKARAN SESAMA MELAYU ........ SELEPAS ITU BANGSA ASING AKAN MEMILIKI MALAYSIA ......

Tanpa Nama berkata...

ingat lah orang melayu negara kita hanya Malaysia, once dah di ambil oleh cina atau bangsa lain mana kita nak pergi dan nak dapat balik semula negara kita. bukan senang begitu saja. Lihat sendiri singapura, asal nya kepunyaan orang melayu, palestin dan lain-lain Mereka ada negara mereka, lebih lebih lagi orang cina adalah pendatang dan mereka rasis tegar. Bahasa melayu tak fasih walaupun begitu lama duduk dalam negara kita dan dapat kerakyatan, dapat keistimewaan itu dan ini, masih hina orang melayu, raja-raja dan pemimpin melayu. sedar lah dan sentiasa ingatkan orang melayu lain tua dan muda dan anak-anak kita. Jangan sekali-kali percaya kat cina walau apa pun. Bersatu lah kita. Perempuan kamilah bt barhanudin tu, kalau sesiapa kenal dan jumpa tolong basuh cukup-cukup sampai dia sedar semula.

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online