BREAKING NEWS

WOW!!! 30'000 RAKYAT PENANG BERDEMO SOKONG BLACK 505 DI QUEENSBAY MALL.






Ini bukan cobaan beb.., ini betul-betul kejadian.. Korang kena percaya bahawa sesungguhnya 30 ribu rakyat Penang berhimpun depan Queensbay Mall petang tadi bagi memberi sokongan terhadap perhimpunan HARAM Black 505 anjuran Anwar Aljuburi..

Cuma jumlah 30 ribu tu tak muat untuk disumbat kedalam lensa kamera yang kecik lagi dari lubang hidung Azhar Idrus tu.. Pasal tu lah 2-3 orang je yang korang nampak dalam gambar diatas..

Dan korang jangan heran bila hanya muka-muka melayu je yang ada kat situ ye.. Mana pergi muka-muka cina kiasu penyokong DAP?? Ketahuilah bahawa hanya melayu gampang macam individu dalam gambar diatas tu je yang sanggup jadi barua kepada cina..

Gua difahamkan, muka-muka melayu diatas tu dibayar sorang 50 ringgit berserta sebungkus nasi kandar untuk berdemo ditengah-tengah jalan.. Itu je harga bagi melayu-melayu celaka penjilat punggung cina di Penang beb..

So.., ada diantara individu diatas yang korang kenal ke? Kalau kenal.., tolong bagi penampar sedas dua sebab dorang tak layak langsung memegang status bumiputera.. Muka-muka macam tu lah yang akan meruntuhkan bangsa melayu satu hari nanti.. PUIIIII!!!!!

14 ulasan :

  1. Apa nak jadi orng melayu ni.Puak cina sedang ketawa dengan kebodohan melayu di bawah Pork Nicky Najis.

    BalasPadam
  2. Usahawan Bumiputra16 Jun 2013 11:33 PTG

    Bro sila buat pembetulan,

    Gambar tiga ekor betina kat atas tu bukan Melayu tapi spesis kadiaq mamak tongkang. Yang enam ekor budak Melayu dalam foto ketiga tu nampak macam penganggur je. Kerja takdak, duit takdak, pakai motor kapcai 115cc, awek pon takdak, henfon cam ayam - tapi berlagak nak tunjuk hero kononnya nak lawan kerajaan.

    Woi budak Melayu bodoh, aku pon Melayu jugak. Melayu berjaya. Aku berjaya dalam hidup sebab aku berusaha. Berusaha berlumba-lumba mencari nikmat hidup di Malaysia. Sekarang aku berjaya dan hidup senang. Adakah aku kroni UMNO? Tidak. Adakah aku pernah dapat bantuan UMNO? Tidak.

    Tapi aku berjaya sebab persekitaran Malaysia yang aman dan makmur memberi aku banyak peluang untuk merebut kekayaan. Hukum alam di mana bumi Tuhan dipijak, sesiapa berusaha dan bersyukur dia akan mendapat limpahan nikmat dari Tuhan. Aku tak hairan kalau budak-budak Melayu bodoh ni salahkan kerajaan apabila hidup mereka tak berjaya.

    Dasar Melayu bodoh tak mahu belajar dari kejayaan orang lain. Nak hidup macam orang kaya tapi tak mahu berusaha seperti orang kaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju melayu2 dalam gambar tu tak sedar diri!!! Woi budak2 dalam gambar tu sedar la diri hang tu...tak lama lagi hampa kena halau...sedaq sikit diri tu....jangan jadi balaci cina bodoh!!!

      Padam
  3. Mamak bodoh, melayu bodoh......

    BalasPadam
  4. Melayu kna bersatu.bangsa melayu dihapuskan cara terncang dgn teliti.minda anak melayu dibunoh cara halus.harap kekalkan smula nama Tanah melayu agar rasa kepunyaan dan sayangkan bumi melayu terpahat dlm semua jiwa dan roh org melayu.Takbir

    BalasPadam
  5. Kna periksa asal usul orang2 yg dlm gambar tu anak jati melayu ke tidak.kalau rasa tak suka tanah melayu ni..elok lah pergi ke negara yg mereka rasa lebih baik dr tanah melayu.tak payahjauh.pilih jer negara jiran berdekatan.pas tu bandingkan dan buat laporan...mana lebih baik.

    BalasPadam
  6. Bro budak yg no 3 dari kiri tu anak pak berahim tukang gunting rambut di bayan baru kedai yg dia guna pun kedai Mara tapi penyokong tegar pkr Dan kuat kutuk umno Dan bn .bapak dia penyokong pas .

    BalasPadam
    Balasan
    1. pak brahim tak mintak kedai ke kat nuor apasal kat kedai Umno. Anak muda tu mahalke gaji kat tempat cina. Dah tergadai tanah Melayu..org Melayu dah terpinggir masih belum sedo..hahaha

      Padam
  7. OTAK DEPA DAH DILIWAT SEBAB ITU TAK DAPAT BERFIKIR DENGAN BETUL LAGI....KALAU DAH SONGSANG KELAKUAN, SONGSANGLAH PEMIKIRAN.

    BalasPadam
  8. Budak2 makcik2 dalam tu bodoh...dok ikut rentak anwar lahanat tu...kenapa budak melayu susah sangat nak ambil iktibar? Tak tengok ke negara arab tu jadi macam mana? Hampa ingat hampa jatuh kan kerajaab cara demonstrasi lepas tu boleh hidup aman ke? Harga barang jatuh ke? Cuba pikiaq guna otak tu skit kalau hampa jatuh kan kerajaan cara demo2 ni lepas dah jatuh ingat orang umno dan yang penyokong keraajan ni nak duduk diam ke?? SORRY LA...KAMI 3 JUTA AHLI UMNO DAN NGO2 MELAYU YANG LAIN AKAN BERTINDAK BALAS LAGI DASYAT HAMPA BUAT TENGOK LA

    BalasPadam
  9. isk ish ish,,betapa bodohnya pengikut umno tegar ni,,dah sah hampa ni akan ditipu sampai ke mamposs,,,itu aja level melayu umno yang ada di Tanjong dan umno,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. sah lah non ni salah seorg yg demo kat atas tu. ooiiii non muka hang yg mana.. apasal muka Melayu aje....tak malu ka
      Berapa juta dpt tu.hahaha

      Padam
  10. Memang sahlah mereka Melayu yang tak mampu berfikir dan "blackout"!!! Ingat DAP nak bela mereka ka?

    BalasPadam
  11. tak de melayu yg tak dapat munafaat dari UMNO walaupun brpartikan PAS..dan tak de cina yag tak dapat munafaat dari UMNO walaupun berpartikan DAP..gitu juga keling.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online