BREAKING NEWS

NAJIB GANAS DAN SOMBONG.. - ANWAR IBRAHIM


Pilihan raya umum ke-13 masih belum selesai dan pemilihan semula perlu dibuat di kawasan berlaku penyelewengan dan salah laku, tegas Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim.

“Tak selesai pilihan raya yang lalu. SPR perlu letak jawatan. Yang jelas tipu, yang khianat mesti dibetulkan. Walau apa alasan pun, (kita perlu) pilihan raya semula.

“Kita tidak akan tolak ansur. Kalau (mereka) padam lampu, hilangkan peti undi, (kita) betulkan, itu tuntutan kita,” katanya.

Anwar berkata, selagi SPR belum dihukum, rakyat tidak akan bertolak ansur dan himpunan Black 505 di Padang Merbok, Kuala Lumpur 22 Jun depan sebagai manifestasi kemarahan rakyat.

“Rakyat bukan hamba, rakyat punya hak, bagaimana nak suarakan? Najib takkan dengar, Umno juga tak nak dengar, bekeng (ganas), agah (sombong) tak tentu pasal.

“Sebab itu 22 haribulan ini kita berhimpun. Ini peluang terbaik untuk rakyat suarakan secara aman dan teratur. Kita nak betulkan keputusan pilihan raya di Padang Merbok,” tegas Anwar.


p/s: Dah kalah tu kalah lahhhh... Nak meroyan apa lagi Anwar oiiii...

5 ulasan :

  1. peti undi hilang depan mata agen?????? haha. temberang deraihh

    BalasPadam
  2. Peti undi hilang atau jawatan PM tak dapat?

    BalasPadam

  3. Sampai bilakah masyarakat Malaysia hendak

    diadu-dombakan oleh manusia ini.

    Tak pernah insaf dan serik-serik atas perbuatannya yang selalunya merugikan orang Melayu Islam dan bumiputera lainnya???

    BalasPadam
  4. Rakyat pun bukan semua nk jadi barua Dan hamba anuar babi laknat tau tak

    BalasPadam
  5. Petisyen sbb dakwat kekal. Mana blackout? Mana pengundi bangla? Anwar kaki spin. Masih nk citer psl blackout dan pengundi bangla tp petisyen HANYA dakwat kekal. Pencacai2 Anwar ni x nampak ke? Ke dh buta mata hati tu. Pembohong mcm ni nk diangkat jd PM ke? Hancur Malaysia dibawah PR.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online