BREAKING NEWS

PANAS!!!! RIBUAN MAHASEWEL AKAN SERANG BANGUNAN KDN HARI INI..


Gua dimaklumkan bahawa pihak Mahasewel hari ini akan mengadakan satu demonstrasi besar-besaran dihadapan bangunan Kementerian Dalam Negeri bagi mendesak Zahid Hamidi meletak jawatan dan membersihkan institusi Polis.

Demonstrasi berkenaan akan diadakan selepas solat Jumaat dan dikhabarkan akan dikepalai oleh Adam Adli dan juga beberapa mahasewel yang pro Pakatan.


Gua harap pihak Polis dan juga KDN dapat mengambil langkah awal untuk mencegah puak-puak ni dari membuat kacau. Gua cadangkan supaya pihak Polis tangkap je beruk-beruk terbabit dan sumbat dorang dalam lokap bersama-sama si Safwan Anang tu..

Dalang disebalik semua kerja gila tu tak lain tak bukan adalah pemimpin-pemimpin Pakatan yang dikepalai oleh Anwar Ibrahim. Inilah jadinya kalau golongan muda kita terpengaruh dengan puak-puak Pakatan beb.. Hancur masa depan dorang dek kerana kegilaan politik Anwar dan konco-konconya..




15 ulasan :

  1. Menempah bala namanya budak2 bodoh ni.. DS Dr Zahid Hamidi BUKAN Hishamuddin yg boleh diperkotak-katikkan!

    BalasPadam
  2. Klu Zahid Hamidi letak jawatan, diorng nak suruh siapa plak lead KDN? Mat Sabu? Bodoh punya kerja!! PDRM tlg sebat diorng ni mcm anjing! Asyik menyalak je keje sakai2 ni..

    BalasPadam
  3. baru sebulan xkan da xtahan dan suruh menteri kdn letak jawatan.. rileks la.. gelabah sgt kenapa..

    BalasPadam
  4. xsabar rasanya nk tgk geng2 mahasiswa ni buat hal n digari beramai2 ptg ni..

    BalasPadam
  5. Budak2 dah kurang ajar mesti ditangkap dan ajar balik. Emak bapa suroh belajar lain pulak dibuat mcm dah bagus sangat. Harap Pihak berkuasa jangan bagi peluang kepada mereka ajar betul2 kalau kena rotan memang patut buat mcm lembu kepada budak2 ini.baru mereka sedar.

    BalasPadam
  6. kepala otak semua letak kat kaki dah ni.. bukan lutut.. tak pun dh takde kepala otak lg tu.. ingat undang2 ni diorang yg buat ker? x lulus periksa tak payah le nk cabar undang2. sumbat je semua ni dlm penjara.. si adam adli tu pun x serik2 lg dgn kes sebelum ni? mintak2 le penjara seumur hidup le budak2 ni

    BalasPadam
  7. Hahaha.. betoi tu, kalau mereka panas bontot, ertikata KDN/PDRM menjalankan tugas mereka.. sudah sentuh nadi mereka... kdn kena buat angkatan khas anti-demo... reaksi pembangkang membosankan... ada isu, demo. Itu lar keje diaorang...

    BalasPadam
  8. KHADAM DAP/PKR - LIWAT JGN TAK LIWAT ---INI SEMUA DARI UNIVERSITY PKR/DAP DOH BUDAK MELAYU ---RASA HEBAT TAPI MCM MUSIBAT

    BalasPadam
  9. dalam menangani musibah sebagini, ketegasan menteri KDN dan juga KPN sangat sangat di perlukan bagi menjamin keamanan dan kesejahteraan raayat.. mereka mereka ini tidak boleh diberi ruang dan peluang sebab mereka tidak akan pernah berpuas hati dengan apa yang telah diberikan.... ayoh KDN kawal lah api ini semasa kecil jangan sampai ia membakar seluruh keamanan dan kesejahteraan yang dimiliki sekarang.....

    BalasPadam
  10. Jaga-jaga anak-anak setan akan buat kacau selepas solat Jumaat.Polis tolong bawa rotan sebat mereka diponggong.kemudian bawa mereka berehat dalam lokap untuk 2 atau 3 hari.pentadbiran u tolong ambil tindakan keatas mahasewel2 ini.

    BalasPadam
  11. Rakyat mahu Polis menguatkuasakan undang-undang demi keamanaan negara seperti yang dilakukan oleh counterpart anda di Singapura.menguatkuasakan undang-undang adalah tanggungjawab terhadap rakyat umum dan negara.

    BalasPadam
  12. Pulihkan imej Institusi Polis dgn menangkap diaorg ni yg mencabar undang2 negara..mrk ni pandai ckp je, kalau sendiri yg ada kuasa, agaknye lebih teruk benda bukan2 diaorg buat..kata dulang paku serpih, kata org dia yg lebih!Org suruh belajar, bukan menyusahkan org..ingat dah masuk universiti tu dah pandai sgt ke??!!

    BalasPadam
  13. Yg takut pemimpinnya..suruh la budok budok berhingus buat keja menjerit jerit...budok yg bodoh gitula..tak guna akal..yg kena tangkap dia. Pemimpin dok tidoq lena atas tilam. Bangap.

    BalasPadam
  14. Mereka ni dah pandai sangat tulah jadi macam tu,melayu... melayu.... apalah nak jadi, bilalah nak jadi matang dalam fikiran dan perbuatan.

    BalasPadam
  15. Klu zahid turun org yg paling layak ganti ialah isa samad.....hihihiihi

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online