BREAKING NEWS

PANAS!!! DR ASRI MALUKAN ANWAR DIDALAM TWITTER..


Bekas Mufti Perlis, Dr Mohd Asri didalam laman Twitternya menasihatkan supaya Ketua Pakatan Anwar Ibrahim bersabar dengan keputusan Pilihanraya Umum ke 13 yang memihak kepada Barisan Nasional.

Asri juga mencadangkan supaya Anwar memberi ruang kepada rakyat Malaysia untuk "bernafas" selepas berakhirnya proses memilih kerajaan yang baru berakhir.

Ini menunjukkan bahawa Asri juga tidak bersetuju dengan siri demonstrasi haram yang dianjurkan oleh Anwar di seluruh negara beberapa hari ini.

Anwar kini dilihat terdesak untuk menggulingkan kerajaan baru DS Najib Razak yang menerima mandat kukuh dari majoriti rakyat Malaysia.

Anwar dilaporkan akan meminta kerjasama Amerika Syarikat bagi membatalkan kemenangan Barisan Nasional sekaligus membolehkan dirinya diangkat sebagai Perdana Menteri. ~ MPP News.

11 ulasan :

  1. tu bukan memalukan. dia minta anwar relax. nantikan mahkamah terkejut

    BalasPadam
  2. ..maza pun sama giler glamer.. wahabi sekoq ni bkn buleh percaya sgt.. telunjuk lurus kelingking bertaut..

    BalasPadam
  3. drp ayat yang ditulis itu....boleh bawa dua maksud :a)satu respek kat nuar??!! b)satu takut kat nuar??!!

    BalasPadam
  4. Firman ALLAH SWT: Katakanlah (Wahai Muhammad): "Wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberi kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah juga yang memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki dan Engkaulah yang menghina sesiapa yang Engkau kehendaki. Dalam kekuasaan Engkaulah sahaja adanya segala kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu...Ali-Imraan, ayat 26...

    Saya menyeru supaya semua ahli PAS dan PKR bertaubatlah, janganlah kamu menentang kehendak Allah SWT...jika tidak diizinkan mustahil kamu akan merampas kuasa Putrajaya...kepada Pemimpin PAS, kamu bertanggung jawab di dunia hingga ke akhirat atas perlakuan kamu ini...kamu menyeru kepada kemungkaran sedangkan kamu tahu firman ALLAH SWT sebegitu...bertaubatlah wahai Harun Din, Harun Taib, Nik Aziz dan Hadi Awang, janganlah kamu menjadi orang yang rugi di dunia mahupun di akhirat...

    Ikhlas dari Faqr illa Rabb

    BalasPadam
  5. kah kah kah..kat atas tu ada lagi pencacai vavi pr masih cakap pasal undi fofular? kah kah kah..apa dia ingat ini indon ke? wei..korang pengundi hantu dari indon ke? kah kah kah

    BalasPadam
  6. Salah satu rukun iman adalah percaya kpd qadha dn qadar ALLAH SWT. Oleh itu mnyanggahi qadha ALLAH boleh kufur iman

    BalasPadam
  7. Hoi makhluk pk kat atas (kat atas pokok kot..togel) ambaoiii kalau org tegur suku sakat hang..meroyan hang

    Hang ingat lebai kat pk tu takde dosa baik semua...chinadoll..main bet..tanah harta..video..rebut kuasa.. Aduh parah

    Sedor diri hooooiiiiii

    BalasPadam
  8. Jika PAS benar2 Parti ISlam kenapa smpai sekarang xboleh diangkt menjadi peminpin negara islam ini, apa sja kerajaan buat semua kafir,xikhlas,xbetul..contoh bagi duit Brim,kalau xbagi cakap xbantu rakyat,xdak sumbangan pd rakyat,tp bila bagi cakap guna duit haram,mcm bg mkn ayam2 la, jgn nk ikut mcm indon la,di indon kajian mengatakan stiap 15 min seorng org islam Murtad msk kristin, nak thu kesalahan besar diorang,"kalimah ALLAH digadai kepada agama Kristian"(mcm PAS buat di MAlaysia) yg kalau kat negara Asia timur mmg dibenarkn kerana Kristian sana "warak"..perkataan InshaAllah,MashaaALLAH, dn sbgainya kerap kali didegar dr mulut penganut kristian di sana, tp di Malaysia xsama.. sini pernh ke dgn org bukn islam(Selain Anuar) sebt perkataan2 tu..? org2 PAS sedarla,isu Kalimah ALLAH ni boleh menyesatkn dn mengelirukan..cuba byangkan kalau Ahli keluarga korang yg tiba2 msuk Kristian? atau anak2 korang nanti?

    BalasPadam
  9. like..di atas.. org2 pas ni jenis yg nmpak kuman seberang laut..bgkai gajah dpn mate diorg xnampak or wat2 xnmpak...dan seperti biase.. diorg ni jenis yg rase ISLAM PAS lebih dr ISLAM UMNO...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online