BREAKING NEWS

EKSLUSIF!!! DR MAZLAN ZALIM DAN KEJAM??? TAK LAYAK JADI WAKIL RAKYAT???


Video diatas mendedahkan kenyataan ceramah seorang rakan baik Anwar mengenai dakwaan bahawa calon Umno/BN di Parlimen Permatang Pauh adalah seorang yang zalim dan kejam.

Rakan baik Anwar tersebut iaitu Mutalib Maarof yang bergelar Ustaz, dianggap sebagai tokoh agama didalam Pakatan dan juga merupakan Pengasas dan juga Mudir Madrasah An-Nahdhoh di Kubang Semang Permatang Pauh..

Sebelum ini, Mutalib Maarof mengejutkan masyarakat sekitar apabila membenarkan tayangan perdana video Chinadoll bersama Anwar diperkarangan madrasah tersebut. Ia dilakukan dengan tujuan kononnya mahu mendedahkan taktik jahat kerajaan memfitnah Anwar.

Kali ini, Mutalib Maarof mendedahkan pula kononnya Dr Mazlan telah menyekat pembinaan Madrasah An Nadhoh sewaktu Dr Mazlan masih lagi menjai Ketua Pemuda Pas negeri P.Pinang.

Mutalib juga mendakwa Dr Mazlan sebagai seorang yang amat kejam ketika itu kerana tidak membenarkan bahan binaan melalui tanah yang menjadi milik ibu mertua Dr Mazlan yang juga merupakan penyokong kuat Pas.

Ini menyebabkan Mutalib telah membuat solat hajat supaya Tuhan menurunkan bala kepada Dr Mazlan yang merupakan Ketua Pemuda Pas ketika itu..

Tapi.., apakah benar dakwaan Mutalib Maarof tersebut..? Saksikanlah penjelasan sebenar dari Dr Mazlan mengenai isu berkenaan didalam video temuramah dibawah..

Korang akan terkejut apabila Dr Mazlan mendedahkan siapa sebenarnya Mutalib Maarof yang selama ini diagung-agungkan oleh penyokong tegar Pas di kawasan Permatang Pauh ini..

12 ulasan :

  1. Baru Dr Mazlan kenal siapa PAS..dn macam mana tahap bebal, bengis dan kuat mengumpatnya penganut PAS bila beliau berada diluar PAS. Lihatlah siapa yg berada dgn PAS akhlak peribadinya akan jadi BURUK, KERAS HATI, BENGIS dan UJUB RIAK dgn diri.. mereka lupa Allah lupa pd agama, hanya topeng syaitan shj berwajah Isle..

    BalasPadam
  2. Bila seorang ustaz memiliki akhlak yang buruk ini adalah satu tanda solatnya tidak berjaya membentuk dirinya. Kita boleh berkata orang seperti sebenarnya gagal menunaikan solatnya dengan sempurna. Saidina Ali kalau tak salah saya ada berkata, ILMU YANG BERLEGAR HANYA DI HUJUNG LIDAH ADALAH ILMU YANG MURAH.Ilmu itu tidak masuk ke dalam hatinya. Dia kita umpamakan seperti SEBILAH PISAU YANG BENGKOK. PISAU RAUT bengkok ini boleh betulkan orang tapi dirinya sendiri kekal bengkok. Inilah gambaran dan gelaran yang paling sesusai kita berikan kepada Ustaz Mutalib Maarof.

    BalasPadam
  3. ooi,,,Calon Paling Bersih dari BN PTG PAUH ooii,,kita kena percaya ooi,,,,kah kah kah kah

    BalasPadam
  4. PAS = KHAWARIJ = SYIAH = ASSYIRIK.

    BalasPadam
  5. Dr Mazlan punya justifikasi boleh diterima, kalau tak dibenarkan beri laluan, mana mungkin madrasah an nahdhoh dapat ujud sehingga sekarang walhal 1 sen pun tak diminta sehingga sekarang utk laluan.apamacam ustaz Mutalib boleh tolong jawab. Dgn Dr Mazlan beranila walau pun kes dah 10 tahun,kalau nak tunjuk berani sangat,tolong tegur sat Anwar Ibrahim, isu liberal,pluralism agama ,perkara yg melibat aqidah umat islam,isu nasional negara,isu besar,janganla isu kampung nak dijaja sampai pejam mata isu nasional. Sekian. Salam dari saya AAM

    BalasPadam
  6. Ramai lg yg tak menyedari helah pimpinan mrk, bahkan sestgh pimpinan pulak tak menyedari mrk menipu diri sendiri hanya akan tersedar nanti bila "zur maqabir". Dan ada lg golongan yg masih menghrp Islam yg benar diperjuangkan dlm PAS dan oleh PAS.

    BalasPadam
  7. INGATAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG BAKAL MENGUNDI...
    Sebelum mengundi pasikan fikir lah semasak masak nya sebelum mencoretkan kertas undi.
    1. Pertama jangan undi lambang bulan. Jangan. Kerana apa? Kerana itu adalah lambang parti PAS. Iaitu parti angkutan sampah serta angguk sahaja...sebabnya:-
    a. Calun PAS tidak hisap rokok, kata Nik Aziz. Tetapi banyak benda mereka hisap.
    b. Disebabkan nak sangat kuasa PAS letak Cina, India dan Iban sebagai calun, agama itu tidak penting, malahan orang orang DAP pun akan pakai lambang bulan. Pemimpin DAP dah melarang non muslim mengundi PAS tapi para pemimpin PAS masih tak reti bahasa dengan mengatakan DAP bersetuju dengan negara islam.
    c. Agama islam dah mereka buang, bukan itu sahaja nama allah mereka sanggop konsi dengan sikapir, malah mengiftiraf LBT dan murtad sehingakan nike ajis menjatuhkan hukum sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala..seolah-olah dia yyang layak menjatuhkan hukum.
    d. PAS sangat bodoh dalam soal pengurusan ekonomi..Ilmu ekonomi mereka hanyalah tebang pokok dan gondol bukit, gadai tanah...punya la benak PAS sehinggakan terbinanya pasaraya di kota baru dikata mercu kelantan maju. sungguhnya menjadi sebagai imam surau dan masjid itu tidak mesti pandai mengurus ekonomi, apa lagi mengurus sebuah negeri.
    e. Sudah 27 tahun PAS memerintah Kelantan. Masalah asas seperti air yang bersih untuk rakyat pun tidak mampu diuruskan. Apatah lagi isu-isu yang besar yang memerlukan pemerintah yang berwibawa untuk meneraju negara ke arah kesejahteraan dan kemakmuran.
    f. PAS Kelantan telah gagal dalam urusan agama berdasarkan statistik penagih dadah paling banyak, pesakit AIDS paling ramai, masalah sosial seperti pelacuran berleluasa.
    g. Dasar pembangunan nike ajis cuma kerap beroperasi memacakkan batu asas untuk projek yang tidak pernah mahu dilaksanakan. Rakyat Kelantan dibohongi KONONnya hebat pentadbiran Nik Aziz melalui jumlah batu asas bukan nya berlandaskan projek yang dilaksanakan dan siap.
    Sebuah jambatan yang KONON nya mahu dibina 17 tahun dulu telah diletakkan batu asas untuk menipu rakyat Kelantan yang sampai sudah tak pun dibina. Kini Highway baru pula diletakkan batu asas sekadar nak “belawok”. Semua duit kutipan derma untuk highway itu lenyap bersama penipuan PAS Kelantan. baru-baru ini nike ajis berangan dengan projek Super Mega, projek keretapi laju yang menghubungkan Kelantan dan Pahang serta Stadium Baru Kelantan pun dipacak batu asas di Pasir Puteh…tetapi janji BN untuk membina jambatan di Manik Urai,walaupun tewas dalam PRK tetapi jambatan tu dah boleh digunakan.

    h. Jikalau nike ajis mempunyai ilmu ekonomi maka sudah lama Lembah Sireh di siapkan, tetapi sampai sekarang hanya 1/5 siap. Jadi apa guna kita pangkah orang yang tidak tahu apa benda selain pecah tanah?. Tak guna langsung.
    Nike ajis memimpin selama 23 tahun kerana kita semua di tipu hidup hidup. Bayangkan bagaimana keadaan kita sekiranya pengundian di jalankan dengan pengundian bersih, tanpa di tipu oleh para pengikut Nik Aziz?
    Ingat lah jangan di tipu lagi. Di ibaratkan Pas berada dalam sebuah rumah jamban pecah dan penuh sampah sarap dan tahap limpahan tahi yang amat kritikal. Bau busuk nya ke seluruh penjuru tempat. Hancur kan Pas dan bakar rumah mereka agar kita hidup tanpa bau busuk dari kerenah yang di balakan Allah keatas parti mereka. Balasan tuhan itu amat nyata.

    BalasPadam
  8. Bukti ostaz2 pas ni x boleh dipercayai..

    BalasPadam
  9. Amendela ko orang Uztadz2 ni....berbalah mcm budak2...malula sikit kat non Muslims. Udahla kalimah Allah Tok Guru Nicky dh jual, Stoppa Ali ngan spender...ulamak pondok lawan ulamak PAS.....kalau awak org agama tak leh nak tunjuk contoh baik.....macamana kita orang biasa sekolah kebangsaan tak pandai agama ni....ha? Sebabtu ramai Melayu murtad....orang ada ilmu agama tak boleh tunjuk contoh kebaikan beragama Islam. Mungkin ini semua genetik Melayu kut....dengki, khianat, malas, cepat percaya fitnah, kuat sex, suka bertuan selain Melayu sehingga tak terubat oleh agama Islam.

    BalasPadam
  10. In Sya Allah, Allah Akan memenangkan mereka2 yg Ikhlas memperjuangkan UgamaNya...

    BalasPadam
  11. untuk operasi harian an-nadhoh, mesti perlukan wang. takkan wang turun dari langit. jadi kita fikir2kanlah siapa yang ada banyak wang.

    BalasPadam
  12. siapa siapa yg kata PAS = KHAWARIJ = SYIAH = ASSYIRIK. ...dari dalil2 quran dan sunnah shahih...anda memang betul...tapi ramai org takkan percaya pasal ini adalah zaman akhir zaman sbgmn perkataan Nabi saw dlm shahih muslim : bermulanya islam dlm keadaan asing dan ia akan kembali asing sbgmn ia bermula /dan ia (islam) akan bersembunyi antara 2 masjid sbgmn bersembunyinya ular dlm lubang/sarangnya/ berbahagialah org2 yg asing...semakin lama org2 yg asing (yg berpegang kpd sunnah) akan berkurang...so hold on tight...we're going to lose it, so sad

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online