BREAKING NEWS

WOW!!! AKSI LUCAH ISTERI ORANG DALAM FILEM MELAYU.


Wohaa!!! Makin menjadi-jadi nampaknya filem melayu di negara kita ni ye.. Dulu bukan senang nak tengok aksi atas katil yang dilakonkan oleh pelakon melayu.., tapi sekarang ni dah jadi macam biasalah pulak..

Alasan yang selalu dorang bagi bila dikutuk dan dikritik oleh peminat ialah.., "itu semua adalah kehendak pengarah.." Macam gampang je kannn...

Kot ye pun nak tunjukkan kemesraan diantara laki bini.., tak payahlah sampai adegan mengentot pun dimasukkan sekali dalam skrip.. Macam la penonton tak tahu apa yang orang dah kawin buat atas katil tu waktu malam..

Tapi dalam filem baru ni.., gua heran betul sebab yang berlakon macam tu bukannya anak dara.., tapi bini orang beb!! Ishhh..., laki dia tak jeles ke hah?

Kalau laki orang yang berlakon adegan atas katil tu.., gua tak berapa nak kisah sangat tentang emosi bini dia sebab pompuan ni dah terbukti kuat sabar..

Kalau korang tak percaya, sila tanya pada Kak Wan Jijah.. Confirm dia setuju dengan gua.. Hahahahaha..


1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online