BREAKING NEWS

WARDINA SIMPATI DENGAN STOPA ALI.. UMNO MEMANG KEJAM!!


Wardina hari ini menyertai bantahan terhadap corak kempen lucah dan penyebaran video seks yang dipelopori pihak tertentu. Beberapa Ngo wanita juga terbabit menyatakan bantahan keras terhadap corak kempen yang disifatkan amat kotor didalam PRU13.

Wardina menyifatkan bahawa ini bukanlah budaya masyarakat melayu dan wardina juga kelihatan begitu kesal dan marah dengan budaya yang disifatkan amat kotor ini.

Wardina bersama Ngo wanita terbabit sebulat suara MEMBANTAH KERAS aktiviti tidak bermoral ini dan mendesak agar perbuatan jijik tersebut dihentikan serta merta oleh pihak-pihak yang berkenaan.

Trend menyebarkan bahan tontonan berunsur lucah dan pornografi sebagai muslihat menjatuhkan lawan politik melambangkan kedangkalan tahap berfikir dan kerendahan moral kelompok yang terbabit.

Mereka juga menyifatkan tersebut nyata bertentangan dengan nilai-nilai budaya bangsa dan ajaran Islam yang menekankan gaya hidup berakhlak mulia dan bersangka baik, yang merupakan ciri-ciri murni terpenting yang mesti ada dalam diri dan keperibadian seorang pemimpin yang layak dipilih.


p/s: Dengan Soi Lek tak nak simpati sekali ke Wardina oiii...? Takkan simpati dengan abang Stopa jee...

31 ulasan :

  1. Ko suka dgn pemimpin yg berzina itu ko punya
    pasal.Bagi aku,aku tak leh trima benda ni semua.
    Kalu org biasa aku tak kisah sangat...itu antara
    dia dan Allah, tapi bila org itu seorng pemimpin,
    Huiiishhh merepek lah kalau kita nak pejam mata dan masih nak angkat dia sebagai pemimpin.

    MENGARUT BETUL LAH!!!

    BalasPadam
  2. hehehe..cuba kalu video umno...sure...wardina akan kata...kemungkaran harus di dedahkan....tapi bila kena dorang....keaiban harus ditutup....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol tu..aq stuju gan kate2 ko..lgpn diorg ni xkn xsedar..

      Padam
  3. Setuju kita tak boleh kempen dgn cara video lucah dan kempen lucah....Tapi katanya yg sebar vidoe rakan parti PAS juga bukan gitu. Yg dok ajaq kempencara tak sihat ni puak2 mana? wardina oooii...jangan lah jadi bodoh sangat...beriya nak bela Stopa dan PAS.Hakikatnya Stopa dari PAS telah terlihat di dalam video lakonannya sendiri. sepatutnya dalam ke,pen ni x boleh la kempen cara yg x Islamik tapi yang dok buat keja jahat ni adalah org PAS sendiri....suka tak suka itu kenyataan.Sorry

    BalasPadam
  4. Memang lah tak elok tapi kalau orang PAS Wardina nampak elok semua macam mana? Takut macam buah cempedak, dibungkus elok,di luar kulit pun cantik tapi dalam berulat sampai seulas pun tak boleh makan apa cerita? Begitu juga dengan diri kita. Kekadang penampilan kita macam tak ada cacat cela. Kalau nak kutuk, kutuk semua. Jangan pilih bulu. Ini kalau orang PAS buat HARAM pun jadi HALAL tapi kalau UMNO buat HALAL pun jadi HARAM.Tolong buka mata dan minda tu sikit.

    BalasPadam
  5. Tengok muka betina ni pun dah menyampah. Buang tudung lagi baik. Elok ko bergabung dgn ambiga lagi bagus. Baru org ramai tahu your 'true colors'.

    BalasPadam
  6. ke kau suke spenda stopa ali wadina..bodoh btol kan hang wadina..nk jadi hero la ek wadina..hero nk menghalalkan ZINA..

    BalasPadam
  7. Takpe wardina. Dunia ini mereka punya selagi belum mati. Itu pon kalu dia rase dia itu orang Islam. Jenis manusia yang tak tau erti dosa n pahala. Mungkin jenis melayu athies. Biarkanlah dia. Di dunia ni dia merasa dialah tuhan. Bila dia mati baru dia tahu erti azab siksa dari Allah. Sekarang ni cakap apa pun tak ade gunanya. Biarkanlah dia .Tunggu masa diambil oleh Allah.Biarlah dia jawab di hadapan Allah.

    BalasPadam
  8. Itulah masa syok tak ingat marwah dah 1 dunia tahu baru nak salahkan orang lain, hanya org2 yg seangkatan saja yg bersimpati dengan nya, yg lain2 faham2 je lah...

    BalasPadam
  9. wardina ni melayu celup. bukan melayu 100% pun. mak acheh bapak jerman ... mana melayu sejatinya ??? dia hidup di bandar, masa remaja seluar bukan main pendek utk majalah remaja... hidup ala2 mat saleh di bandaraya pulak, and now who da hell are u trying to critise the gov ?? if someone did not post the video of the misconduct of stopali, u would know the truth about the person who look noble from outside but evil within !

    BalasPadam
  10. nasib baik zaman jahiliah minah ni dulu hp xder camera. kalu x bersepah2 dah video dia..hahaha

    BalasPadam
  11. sapa nak tanggyng dosa subahat

    BalasPadam
  12. pemimpin PR kata...4x6=10
    penyokong PR kata betol...

    pemimpin BN kata 4x6=24
    penyokong BN kata betol...
    dunia kata betol...

    BalasPadam
  13. @Tanpa Nama

    betul tu, jadi kalau nak tegakkan islam, janganlah menyokong penzina kerana seorang lelaki yang sudah berkahwin itu hukumnya direjam sampai mati. yakni dikumpul batu dan dilontarkan kepada pelaku zina sampai mati. bayangkan betapa dahsyatnya. hukum Allah kepada semua umat bukan bila kena atas pemimpin PAS dikecualikan...

    BalasPadam
  14. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  15. aku rasa ini semua salah Anwar Ibrahim

    BalasPadam
  16. KALAU PELAKON ITU BETUL BUKAN DIA (INI AKAN JATUH FITNAH). TETAPI JIKA BETUL DIA ITULAH KEBENARAN. KALAU KO KESIAN SANGAT ISLAM ADA CARA MENYELESAIKANNYA. KO PAKSALAH DIA BERSUMPAH BODOH!!! HAAA LEPAS TUH LAH BARU KAU BOLEH KESIANKAN DIA. ALALALA KO NI PUNN... (X PAHAM AKU)

    BalasPadam
  17. hei wardina ko tonggeng je depan stopa spenda tu habis citer gampang betina ni si pezina pun disokong

    BalasPadam
  18. boleh di andaikan dia juga sebagai penzina

    BalasPadam
  19. Salam,

    Musykil sipelaku yang membuat adengan lucah tu tak lak disalahkan tapi orang yang mendedahkan kelakuan jahat tu yang salah.

    Wardina kalau satu hari nanti anak kau bunting tanpa laki jangan disalahkah lelaki tu tapi salahkan sperma yang bercambah tu sebab dah anak kau rela. Lain le kalau anak kau kena rogol tapi tu pun bukan sepenuhnya kesalahan perogol tu ianya salah kau sebab kau menggalakkan zina dan sanggup membela penzina dan menghina orang yang menyingkap kebenaran.

    BalasPadam
  20. Video ni bagus untuk membuka pekung penipuan seks yg ditutup dengan bini tudung labuh

    BalasPadam
  21. Jgn lh membela penzina kalau ini kebenaran kita harus tahu siapa pemimpin kita yg sebenar x perlu bersimpati kerana semua yg terjadi ada hikmahnya wardina oii kalau nk simpati pun berpada pada lh kenapa kau suka sgt pemimpin kau berzina smpai x boleh di dedahkan jd biarkan dia ni nk buat apa dia suka smpai bila bila

    BalasPadam
  22. LETAK KAN SAJA KOMEN WARDINA TU DALAM TONG SAMPAH...TAK ADA NILAI NYA..DIA PUN BUKAN INTELEK DAN PANDAI SANGAT PUN CUMA SEORANG PENGACARA TV DAN ARTIS DULU ITU SAJA......ILMU NYA BOLEH DIPERTIKAI...KECERDIKAN NYA BOLEH DIPERTIKAI....KALAU BETOL STOPA SPENDER BESAR TU TAK BERSALAH TOLONG BUAT LAPORAN POLIS.....ATAU KAU BERSUMPAH SAJA DI MASJID DENGAN NAMA ALLAH.....TAPI SAMPAI SEKARANG STOPA SPENDER MASIH BERDIAM DIRI DAN MENGHARAPKAN ISU ITU BERHENTI DENGAN SENDIRI......INGATLAH ZINA TETAP ZINA....JIKA PAS BENAR-BENAR INGIN LAKSANAKAN HUDUD INILAH MASA YG PALING SESUAI......LAKSANANAKAN HUDUD PADA STOPA SPENDER DENGAN SEGERA....SEBAT DIA REJAM DIA DENGAN BATU DI KHALAYAK.....PAS ADA BERANI KE...NIK AJIS ADA BERANI......

    BalasPadam
  23. Wardina ni dulu memang dah dikaitkan dengan PR...
    tapi dah dasar munafik dia nafikan...
    tu pun sebab nak jaga periuk nasi dia...
    tapi sekarang mungkin dah takde job..
    pastu tengok aishah dan dayangku pun
    dah dapat jadi calon...
    baru terhegeh-hegeh nak tunjuk muka...
    mungkin nak parti pak-khatan rakyat tepon
    dia dan tawarkan jawatan...
    heh....
    tapi yang tak tahan ...
    dok meroyan video stopa ali untuk meraih
    jawatan apa ke hal!!!!!!

    BalasPadam
  24. @Tanpa Nama

    kau ni bodoh ke? just because dia pakai seluar pendek, dia tak boleh criticise government?

    BalasPadam
  25. to ADMIN, kau memang terbaik lah, sorry susahkan. thanks :)

    BalasPadam
  26. Tv3 tlg tgk2 sikit bdk wardina nie yg mmg agak licik dlm mymbunyikn identiti dia dn suami yg sbnr dlm myokong PR.

    BalasPadam
  27. Budaya kotor? Itulah yg dibawa oleh pimpinan pas & pkr...apa erti mengajar anak solat 5 waktu, klau akhirnya mereka duduk dlm budaya yg songsang..kita dedahkn supaya masa depan anak2 tdk tercalar di tgn pemimpin yg kotor..

    BalasPadam
  28. @Tanpa Nama
    Pasti dia TERMALU sendiri sebab malam Jumaat lepas Anuwar tayang video 'chinadoll' kat tpt awam.
    Bukan sebarang tempat awam... kat masjid ooiii..! Masjid An-Nadhoh, Permatang Pauh.

    Tak taula macamana pak-pak lebai boleh melopong tengok... walaupun adegan xxx di sensor, chinadoll tu dok berkemban tetap ditunjuk.

    Abislaa segala pahala yg dikumpul malam tu...

    BalasPadam
  29. Hahaha 1org lg awek Kg Tunku yg br pakai tudung tnjk mcm alim.Dulu ak ada gak minat ak cmni ckp pasai islam mcm best tup2 tgk rahsia bongkar pusat bertindik la clubbing la. Pandang rendah kt org last2 padan muka nikah ngan bapok jubah haha budget islamic haha

    BalasPadam
  30. Hahaha 1org lg awek Kg Tunku yg br pakai tudung tnjk mcm alim.Dulu ak ada gak minat ak cmni ckp pasai islam mcm best tup2 tgk rahsia bongkar pusat bertindik la clubbing la. Pandang rendah kt org last2 padan muka nikah ngan bapok jubah haha budget islamic haha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online