BREAKING NEWS

TERKINI!!! WARDINA MARAH VIDEO STOPA ALI DISEBARKAN..


Sebanyak 12 NGO wanita serta tiga personaliti bergabung tenaga hari ini bagi membantah penyebaran video lucah di media. Antara personaliti yang terlibat adalah Wardina Saffiyyah.

Bagi mereka, langkah itu satu tindakan yang tidak kena dan melanggar tatasusila hidup masyarakat negara ini.

Sehubungan itu, mereka mengajak seluruh rakyat khasnya wanita menolak mereka yang menggunakan pendekatan sebegitu dalam kempen mereka.

Mereka menyatakan demikian pada sidang media ‘Bantahan Terhadap Penyebaran Video Lucah Menjelang PRU13’ di sebuah hotel di Sungai Besi, pagi ini.

Mereka juga mengajak rakyat memilih pihak yang betul didalam menentukan masa depan negara demi masa depan generasi muda yang bebas dari pemikiran tidak sihat.

"Politik lucah tak seharusnya diterima kerana ia bertentangan dengan adat budaya timur dan juga bertentangan dengan apa yang diajar oleh agama.."


p/s: Tolak video lucah yee..., macam mana pulak dengan individu dalam video tu Wardina oiii? 

32 ulasan :

  1. tah bangang ka apa ko ni minah oiiii berok yang dalam video lucah tu macamana tak nak tolak same ke...

    BalasPadam
  2. Mereka penyokong pembangkang memang suka alih isu. Konon-konon kesal kerana melanggar adat budaya timur. Untuk perhatian Puan Wardina, isunya bukan video ni tapi orang dalam video ini. Nak bagi rakyat tau moral mereka. Faham tak? Kalau tak tunjuk orang tak kan percaya. Setakat tulis saja pecacai korang akan kata ini fitnah. Jadi kenalah tunjuk bukti. Hudud boleh dilaksanakan atau tidak dengan video ni itu lain cerita. Yang paling penting ialah orang yang didakwa kenapa tak report polis seperti selalu? Report (macam speaker di Perak) dan lepas tu biar polis buat siasatan.

    BalasPadam
  3. bodoh betina nie...jgn nk tunjuk pandai laa...kalau tunjuk keburukan org lain bukan apa...untuk menyedarkan rakyat terhadap pemimpin yg jahat....

    BalasPadam
  4. Iyolah...pemimpin pakatan semuanya MAKSOM.....yg jahat semuanya UMNO/BN..tapi hebat tol UMNO/BN ye sbb dpt cari pelakon yg SEBIJIK sama dgn Stopa , ANUwar, Norule, Assmain, dan byk lagi.....

    ish ish ish....kalo betol itu fitnah ,,buktikanla n tunjukknla sapa pelakon itu...dan kalo video itu 'impose' huh...dasat tol kemahiran UMNO/BN....kalah steven spielberg....

    Dan yg penting, pemimpin pakatan wat salah pon xboleh di dedahkan krn bertentangan dgn 'hak asasi' tapi apa pulak hak asasi penyokong2 BN/UMNO...tohmahan dan tuduhan tanpa bukti setakat 'hearsay' atau 'super impose' bole pulak di percayai dan di jaja di setiap ceramah 'politik' berlandaskan agama ole pakatan...

    ITUKAH KEBEBASAN YG DI SALAK2AN OLEH NGOk PEMBANGKANG DAN WARDINA?????

    BalasPadam
  5. terima kaseh kpd yang menyiarkan, sekurang kurang nya kami tidak salah pilih...kami tidak ingin pemimpin yang suka liwat dan suka zina.

    BalasPadam
  6. Aik....selama ini dah banyak kes liwat,rogol, sumbang mahram dan zina tersiar didada akhbar tak bising pulak, opssss sryyy ini ketua, pemimpin perlu dilindungi...selama ini bila golongan bawahan yang terlibat tak der siapa pun minta empat saksi, tapi bila Abang Non huhhhhh semua minta empat saksi, untung nya jadi pemimpin...

    BalasPadam
  7. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    BalasPadam
  8. perempuan ini setaraf jer dgn Abby Abadi...tak perlu dihighlight hal dia

    BalasPadam
  9. Aku pun heran...puak pas ni...kata parti Islam...tp bila ade hal berkaitan dgn pemimpin atasan...terus buat pekak n bisu...naluri aku dr dulu dh kata...dia org ni sbnrnya gilakan kuasa...pegi mampos dgn pembangkang...kaki bontot...

    BalasPadam
  10. memang video lucah tak patut disebarkan....TAPI...klu membabitkan pemimpin atau ketua jabatan atau tokoh masyarakat....SEBARKAN AJER...asalkan video itu tulin...bodo punya org..klu geng dier mcm2 alasan...klu geng org mcm2 dakwaan..

    BalasPadam
  11. mrk sepatutnya menolak zina yg terang2an HARAM disisi ISLAM.
    dan yg mereka yg berzina sepatutnya dikenakan tindakan.
    adakah mereka berani bersuara....

    BalasPadam
  12. Ish ish ish..., Jahat betoi Umno ni!!!. Sungguh kurang sopan Umno ni... Asal ada perkara bertindih memang Umnolah yang salah..., asalkan ada tikam dari belakang ish ish ish Umno tetap dipersalahka!!! Asalkan ada ajer orang dimakankan dengan "ice krim" memang Umno jugalah yang salah. Asalkan ada keluar "fuck to wau" Umno sekali lahi dipersalahkan. Baru2 ni fuck hampir terjatuh pun Umno juga yang menyebabbkannya. Asalkan ada orang beri kaunseling untuk "gerak-gerak" sampai jam 3pagi dalam hotel Umno tetap menjadi "pujaan hatiku". Amboi hebat sungguh depa ni. Itulah zaman sains dan teknologi dan berubah menjadi zaman cyber ni macam2 boleh berlaku Umno dan kemajuan terus beriringan ke hadapan. Tak ketinggalan juga utuk mempertahankan kesucian agama Islam.

    BalasPadam
  13. Salam, dunia la makin terbalik. Yg di kesahkan sgt soal org yg sebar video. Memang lah itu salah dan kenalah hukum. Tapi si PEMAKSIAT dlm VIDEO tu tk bersalah ke? Subjek dlm video menonggeng tu dibela SUCI oleh puak2 haram jadah PR??? mcm xde dosa pulak jika puak mereka yg kena.

    Tidka mereka fikir satu sdut lain hakikat ialah Tuhan mahu buka aib pemimpin yg menipu agama. Fikir2kan.

    p/s: Wardina marah sgt nape?..dia pun ade video terlarang jg ke?? takut tersebar?? yakinlah dgn lindungan Allah jika kiat org baik2. ye kak DINA!

    BalasPadam
  14. VIDEO SEX MEMANG SALAH TAPI RAKYAT PATUT TAHU PEKARA SEBENAR. ABIS YANG PELAKU TU TAK SALAH KER??

    BalasPadam
  15. Kita tolak video lucah...tetapi kita ambil tindakan dekat yang melakukan kerja terkutuk tu... baru betul...untuk pengajaran pada generasi muda islam... wahai kak Dina....jangan butakan mata dan pekakkan telinga....janganlah dah dapat sedap salahkan orang lain....pelanduk selalu lupa jerat....tetapi jerat tak lupa pelanduk.....

    BalasPadam
  16. Walaupun salah tapi penyiaran video itu dengan niat supaya orang ramai tidak tertipu dan terpedaya dengan si musang berbulu ayam.

    Tapi niat pelaku yang menipu rakyat dan penyokongnya sambil bertopeng dan perpaksikan ISLAM siapa tahu???

    Apa yang berlaku itu pasti ada HIKMAH nya...so PUAN WARDINA tak usahlah nak jadi jaguh kampung..jagalah laki dan anak2 ko..ko pun dulu artis kan..soal dosa pahala dan siap yang diampun hanya ALLAH saya yg tahu.

    BalasPadam
  17. Yang jadi isu bukan sangat nak tengok video Stopa tu main dengan pompuan tu tapi nak tunjukkkan pada orang taksub PAS tu yang pemimpin depa ni dok bohong mentah2 kata depa ni baik sangat....perjuang hukum Islam kononnya. Ni terbukti pemimpin depa pembohong malah lebih teruk dari UMNO....klu orang UMNO bukanla kata boleh buat seks sewenag-wenangnya....dosa tu tetap dosa tapi UMNO bukannya parti yang letak nama ISLAM padanya dan semata-mata kononnya perjuangkan hukum Islam (walaupun hakikatnya UMNOlah parti yg sebenarnya perjuangkan Islam dan tak main politik tentang perkara ini).Jadi Wardina ooooi...hang dok bela ke Stopa yang terang2 buat maksiat...

    BalasPadam
  18. assalamualaikum..jangan kita ingat mustahil si polan yang baik itu tak boleh jadi sebaliknya..tak mustahil..(jangan tuduh)Namun buktinya ada pada wardina sendiri..kalau dulunya wardina yang zaman muda remajanya tak bertudung.dan pakaian menutup aurat.... tapi kalau dulu orang cakap wardina akan jadi macam sekarang ni bertudung,bersopan caranya..saya pun takkan percaya..tapi manusia boleh berubahkan..yang baik boleh jadi jahat..yang tak bertudung boleh jadi bertudung jugak..maka...marilah kita sama sama sembahyang hajat..jangan tak percaya pada janji Allah..Allah akan tunjukkan..mari kita sama sama sembahyang hajat 40 hari berturut turut..lagi ramai lagi bagus..Allah akan tunjukkan siapa yang benar..jangan lupa pada Allah..Yang benar akan terserlah jua akhirnya..apa yang perlu digusarkkan..percaya pada perancangan Allah saudara semua..Kita yang selalu lupa padanya..tak yakin padanya..tak percaya pada hukumannya didunia ini..Allah akan tunjukkan sejelas jelasnya..Marilah kita semua sembahyang hajat bersungguh sungguh..Masanya telah hampir tiba..siapa yang batil dan siapa yang benar..Allah akan tunjukkan pada kita tak kira siapa kamu pembankang atau pemerintah..

    BalasPadam
  19. Yang jadi isu bukan sangat nak tengok video Stopa tu main dengan pompuan tu tapi nak tunjukkkan pada orang taksub PAS tu yang pemimpin depa ni dok bohong mentah2 kata depa ni baik sangat....perjuang hukum Islam kononnya. Ni terbukti pemimpin depa pembohong malah lebih teruk dari UMNO....klu orang UMNO bukanla kata boleh buat seks sewenag-wenangnya....dosa tu tetap dosa tapi UMNO bukannya parti yang letak nama ISLAM padanya dan semata-mata kononnya perjuangkan hukum Islam (walaupun hakikatnya UMNOlah parti yg sebenarnya perjuangkan Islam dan tak main politik tentang perkara ini).Jadi Wardina ooooi...hang dok bela ke Stopa yang terang2 buat maksiat...

    BalasPadam
  20. Lps ni, sapa2 nak buat maksiat senang la..keluar video pun bukan ada org akan percaya, wakil2 mcm diaorg ni yg akan sokong lagi ada..belum lg yg dok ckp, x baik fitnah..x baik aibkan org..abis, yg buat maksiat tu, kena biarkan je la...

    BalasPadam
  21. BERTAMBAH BENCI ORG DGN PR.

    BalasPadam
  22. Jadi, Wardina dan geng kiranya nak menyarankan agar perlakuan sumbang dan maksiat sepatutnya disembunyikanlah atas nama privacy individu. Bukankah itu bersubahat namanya, sedangkan seharusnya penzina kalau ikut hudud bukan sekadar disebarkan malah dihukum dikhalayak. Bangang punya orang, dek kerana terlalu taksub sampai yang haram pun dihalalkan dan kalau kena dengan musuh mereka yang halal pun dikata haram.

    BalasPadam
  23. Tak habis2 dok pertikai org yg sebar video tu.habis tu yg dok henjut dlm video tu nak biar sj ke.mn yg lbh bangsat?yg berzina ke yg menonton dan menyebar video tu?

    Jgn nak tukar topik la!

    BalasPadam
  24. aku faham maksud wardina tu..kenapa kacau STOPA ALI sedang buat deal 'jual beli tudung' kat bilik hotel..ni semua POYO!!!

    BalasPadam
  25. wardina ni kwn baik nurul izzah so...fhm je lah apa ideologinya.ya mmg menayangkan video sex itu salah d sisi undang2 krn mengaibkan si pelaku.kita tak tau sapa punya keja.tp di sebaliknya da hikmahnya jgk krn takdirnya ALLAH SWT izinkan pkr ni berlaku sbb ada sesuatu yg semua perlu tahu.PDRM sedang siasat so wardina dan kita semua tunggu kesahihannya.dato mustafa ali x yah takut kalo x buat.kalo sahih...maknanya harapkan pagar,pagar mkn padi.

    BalasPadam
  26. NK JGA AIB???BODOH..SBG PMPUAN PTUTNYA WARDINA MBELA HAK WANITA...HAK SI "PELACUR" TU...YG MGKIN DBAYAR TUK LAYAN ORG TUA KEPARAT TUE..NI NK BELA JANTAN TU PLAK..GILA KA APA...MMG MALU ORG TGK VDEO CMTU..SO TAK NAK KE KITA BERUBAH???MNCARI PMINPIN YG BERSIH....

    BalasPadam
  27. betul tu, wardina patut berfikir secara waras

    BalasPadam
  28. Moral of the story...Jangan buat maksiat..tiada maksiat tiada video..tiada fitnah...sesiapa nak jadi pemimpin jgn dekati maksiat..mata mata ada dimana mana termasuk dikanan kiri yang Allah tugaskan..

    BalasPadam
  29. salam...bukan masalah nak tengok dia buat kerja tu....masalah nya betul ke manusia yang menjadi idola atau peminpin mereka yang selama nie dok berkata dia lah yg terbaik dari segala nya...kita org islam jangan lekas menuduh yang bukan bukan...saya harap puan wardina sedar bahawa perjuangan mereka di mulut je...jika ia betul peminpin yang baik allah akan lindungi dia dari kerja kerja murka...

    BalasPadam
  30. MARAH YE NANTYI KENA JUAL.....DULU PAS JUGA YANG BERDOA AGAR ALLAH TUNJUKKAN KEBENARAN.....SEKARANG KEBENARAN ITU DAH KELUAR DAN TERSERLAH SATU DEMI SATU.....MASIH TAK PERCAYA LAGI.....NATIJAHNYA LEBAI PAS SATU EKOR PUN TAK BETUL DAN KEJI....KAMI BUKAN NAK TENGOK SANGAT BADAK AIR TU BERZINA...CUMA PENDEDAHAN ITU DIHARAPKAN DAPAT MEMBUKA PINTU HATI PENGANUT AGAMA SESAT PAS UNTUK BERFIKIR AKAN KESUCIAN PEMIMPIN MEREKA........

    BalasPadam
  31. tajuk berita tv3 haritu "sokongan ulama' terhadap bn gentarkan pas"

    -kalau ulama' takkan sokong maksiat kot ??!!

    BalasPadam
  32. banyaknya ulasan org tak ade brain dkm blog ni....takkanlah diaorg ni tak tahu teknik menukar rupa dlm video & gambar, asalkan mirip sedikit terus dimanupulasikan gambar tu.. masalahnya pelakon tu mmg bukan org tu,.. itulah isunya.... hi...matanglah sedikit....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online