BREAKING NEWS

BOCOR!!!! STRATEGI UNTUK PERTAHANKAN AKSI SEKS STOPA ALI DIDEDAHKAN!!!!


Kat bawah ni merupakan modus operandi rahsia puak-puak Pas yang diatur untuk mempertahankan Setiausaha Agung dorang didalam isu video seks dengan tukang urut..

Gua difahamkan, seluruh jentera siber Pas diminta untuk menyalahkan Umno dan Najib diatas pembikinan video berkenaan.. Gua juga diberitahu bahawa jentera siber Pas dah diarahkan supaya mempengaruhi pembaca untuk tak mempercayai video yang tersebar tu..

Inilah strategi yang bakal puak-puak pencacai pemakan bangkai tu mainkan bagi menutup salah laku moral pemimpin utama dorang sendiri sepertimana yang dorang dah buat untuk Anwar..

So.., gua rasa hanya manusia tak berakal macam penganut Pakatan je yang akan percaya dengan semua skrip sinetron dorang tu beb.. Kalau Setiausaha Agung Pas sendiri rosak akhlaknya.., macam mana kita nak percaya lagi parti yang mengaku nak perjuangkan Islam tu? Betul tak?



Dalam hal video sex ini pemimpin PAS Pusat dan negeri mesti cepat membuat keputusan kerana fokus menjatuhkan BN dan UMNO lebih penting dari mempertahankan individu walaupun mungkin individu tersebut menjadi mangsa fitnah .

PAS mesti menganggap kes video ini adalah satu kes Crisis Management yang strategik dan perlu tepat penyelesaian nya. Video sex ini tidak boleh di nafikan akan mengalih pandangan pengundi dari fokus membincangkan tentang manifesto hebat yang telah di lancarkan oleh PAS Terengganu dan Pakatan.

Jika issue video sex ini di biar berlegar semasa tempoh berkempen yang singkat ini maka pengundi akan hilang fokas dan PAS tidak akan sempat menyampaikan Manifesto unggulnya dan memobilasi rakyat untuk menjatuh pemerintah kuku besi BN dan Umno.

Nama baik Jemaah Islam PAS dan Islam lebih penting dari nama baik individu walau pun nama baik individu itu perlu diberi pembelaan yang sewajar sebelum di tuduh dengan sebarang tuduhan yang berat. Dalam menghadapi kes video sex Anwar, berbagai pihak mengambil sikap mempertingkaikan kesahihan video.

Ini boleh di lakukan dengan kes video ini tapi ia kurang berkesan walau pun kita tidak pasti video itu sah atau tidak. Oleh itu langkah mengikut urutan yang terbaik pada pendapat saya untuk mencegah dari BN dan UMNO menggunakan video ini untuk menghancurkan terus kerja buat kita selama 5 tahun mendedah kejahatan BN dan UMNO ialah saperti berikut

1. Chegu Pa mesti tampil kedepan secepat mungkin untuk menafikan ia bukan individu dalam video itu atau ia adalah pelaku dalam video itu tapi perempuan itu isteri mudanya. Jika ini dilaksana menjadi tanggungjawab penceramah PAS mempertahankan kenyataan Chegu Pa ini walau apa pun berlaku.

2. Jika Chegu Pa tidak sanggup melakukan perkara di atas atau berdiam diri atau berehat di luar negara, maka dengan serta merta pimpinan PAS terutama Presiden PAS Ustaz Hadi Awang mestilah tampil ke media dan menjelaskan samaada video itu tidak tulin atau video itu tulin tetapi kita menganggap ini adalah kes individu melibatkan pimpinan tertinggi PAS namun bermula dari sekarang PAS sudah tidak ada urusan dengan individu tersebut.

Ini akan mengasingkan Chegu Pa buat sementara waktu supaya fokas pengundi tetap keatas manifesto dan pilihanraya dan bukan kepada Chegu Pa. Isu chegu Pa akan di bincang selepas pilihanraya. Menghabiskan masa untuk membincangkan kes video ini dalam masa berkempen yang singkat adalah taktik UMNO dan BN dan PAS jangan sekali kali terperangkap dengan hal ini.

3. Selepas statement President PAS, Chegu Pa mesti berehat sebentar dari berkempen dan membuat statement sebagai SU Pas untuk kebaikkan Jemaah Islam yang di landa ribut taufan yang besar ini.

24 ulasan :

  1. jemaah Islam yang dilanda ribut taufan yang besar ini?.. kepala hotak depa...sendiri takleh jaga batang nak kait dengan jemaah Islam

    BalasPadam
  2. Haha kesian cai umno ni suka sgt tengok gambar porno ni samapai kempen pru pun guna porno gak.maklum la hujah tak ada,sbbb tu hujah pr umno diam.nak x nak buat fitnah....satu lg cai2 umno ni butuh depa keras memanjang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn buat kenyataan bodoh lah wei, hang ingat org ramai ni bodoh dan tak boleh fikir ke...? Bangkai gajah jgn ditutup, elok mengaku je itu bangkai gajah dan tanam habis cerita. Toksah lah nak bagi pelbagai alasan, buang karen je. Org terencat akal boleh lah terima....

      Padam
    2. Anon 6.37 ptg.
      Isu ini bukan soal parti umno atau pas atau video porno. Soalnya pelaku atau dgn lebih jelas individu yg terlibat dlm adegan salah laku hubungan sex haram itu sendiri. Tak kira siapa atau bagaimana punca video itu dipaparkan tetapi integriti dan moral individu itu sendiri yg perlu dijelaskan! Memang itu hak peribadi dia untuk memuaskan nafsunya tetapi SIAPAKAH BELIAU didalam platform perjuangan sesebuah pertubuhan yg sentiasa melaungkan perjuangan ISLAM malah menuduh sesiapa yg tak sehaluan dgn perjuangan ideologi beliau dianggap kafir!!! Masyarakat tidak akan ambil kisah jika beliau seorang rakyat biasa tetapi di mana letaknya maruah agama ISLAM pd kacamata kafir sekiranya agama yg dikatakan suci dgn berlandaskan Al Quran sebagai pegangan dipimpin oleh makhluk yg kufur demi hawa nafsu!! Adakah kita yg saban hari mengaku tiada tuhan yg disembah melainkan Allah dn nabi itu Muhammad pesuruh Allah sanggup menjadikan manusia hipokrit seperti ini sebagai pemimpin yg akan meMARTABATkan bangsa ke satu tahap yg dihormati dn berpegang pd ISLAM sebagai anutan dunia serta akhirat!!! Percayalah dgn keimanan yg kukuh bahawasanya tidak akan terjadi sesuatu perkara itu walau dgn pergerakan sebutir zarah sekali pun JIKA TANPA izin ALLAH swt. Jgn sesekali menyalahkan sesuatu isu di bahu orng lain sebaliknya berserahlah kepada ketentuanNYA kerana setiap kejadian yg berlaku adalah atas ketentuanNYA utk kita berfikir dn dijadikan sempadan!! Wallahualam!!

      Padam
  3. Elok Tok Pa berhentilah dari berpolitik.Sudah sudahlah.Dah kaya dah tu.Bagi pulak masa untuk bertaubat.Kubur pun dah memanggil manggil dah tu.Rasanya tak lama dah tu pun hayatnya dah.Elok buat amal ibadat aje dah

    BalasPadam
  4. Hancor le PAS,

    BalasPadam
  5. Org2 pas/pkr menidakkan fakta.....maknanye bersengkokol/bersubahat....itu maknanye menggalakkan sumbang mahram.....tuhan turunkan petunjuk satu persatu......itulah bala atas doa korg tuk jahanamkan umno....ape yg aku nmpak...umno yg dulu jahat kini dh nmpak kebaekkannye....tp pemimpin pembangkang dh sekutunye.....dahulunye baek...kini ketara makin jahat.......
    Allahukhbar!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  6. Strategi PAS telah di cantas oleh PKR sendiri kerana konflik dalaman...mereka saling merebut jawatan dan sanggup kawan makan kawan..fikirkan apa untungnya UMNO keluarkan video ini sekarang berbanding semasa dekat2 proses mengundi... Mungkin PKR keluarkan sekarang sebagai amaran kepada puak2 PAS kerana tidak patuh pada janji untuk merebut kerusi DUN dan PARLIMEN masing2....namun kesian pada anak2 dan bini stopa....

    BalasPadam
  7. Sedih ..... tuhan pon boleh tipu nanti....ingat lah nanti di padang mashar nanti mulut dikunci ....anu tu bagi tahu tuhan ....sia sia menang atas dunia ....kalih sana ...kalih sini ...ingat lah wahai penzina dan pendubur ....

    BalasPadam
  8. Video tu ada munyi lah..

    BalasPadam
  9. tolak pemimpin penzina ini. tolak pas. pas banyak memfitnah umno. Allah dah tunjuk siapa benar siapa salah. tak payahlah nak spn cerita kononnya ni kerja org lain. sendiri zina sendiri kantoi sendiri tanggung la. hidup bn hidup bn hidup bn. pas ialah parti ajaran sesat.

    BalasPadam
  10. NIK AJIS MU BUAT LA HUDUD TU DENGAN SEGERA...AKU NAK TENGOK MU LAKUKAN KEADILAN DAN HUKUM IKUT ISLAM......SIASAT DENGAN TELUS DAN GUNA AKAL...KALU BETUL STOPA SPENDER BESAR NI BERZINA SILA REJAM ATAU SEBAT DIA DEPAN KHALAYAK DAN RAKYAT.....KALAU DIA BETUL BERZINA SEBAT SAMPAI MAMPUS LAGI BAIK.....

    BalasPadam
  11. amek kaw!.. pasti akan diburu dosa2 silam...

    BalasPadam
  12. Kenapa tuhan panjangkan umor DR MAHADIR..............

    BalasPadam
  13. Selamat Tinggal PAS.. Babai..
    Berak Tengah Jalan, Siapa Nak Mengaku.
    Dah Terang Lagi Bersuluh.
    Kami sekeluarga akan keluar PAS dan mengundi BN ..
    Bodohnya kami selama ini..

    BalasPadam
  14. Join lg dgn PKR suka pungkok PAS suka pan..ta..t unmo juga yg baik....undi lah BN

    BalasPadam
  15. Setopa Ali sedap-sedap memburit terkangkang-kangkang pompuan tu..uh.ah.uh.ahhh..nak salah orang lain pulakkk..??? Kalau KOTE sendiri tak boleh nak kawal nafsu syahwat..nak salahkan orang lagi..? Apa punya mangkook pemimpin ISLAM..Pemimpin kapal SEALAM kalau macam NIHHHHH. Menyesal percaya kat PAS. Cis..penipuuuu.

    BalasPadam
  16. uhhhh...ahhhh...uhhhh...ahhhh...uhhhhhh...ahhhh..Goyang..goyang...ahhhh.emmmmmm..haaaaaaa

    BalasPadam
  17. Biasanya org simpan duit dalam dompet. Kalau ambik duit dalam envelop (dlm beg seminar lg) apa maknanya tu!!!!
    Maka hari ni aku & keluarga aku tak akan pangkah bulan buat selamnya. Aku haramkam semua sumbangan aku untuk bulan selama ini.Sumbangan aku tu untuk membantu bulan......bukan untuk memb***t!!!! Pergi jahanam bulan!!!!

    BalasPadam
  18. Biasanya org simpan duit dalam dompet. Kalau ambik duit dalam envelop (dlm beg seminar lg) apa maknanya tu!!!!
    Maka hari ni aku & keluarga aku tak akan pangkah bulan buat selamnya. Aku haramkam semua sumbangan aku untuk bulan selama ini.Sumbangan aku tu untuk membantu bulan......bukan untuk memb***t!!!! Pergi jahanam bulan!!!!

    BalasPadam
  19. ...Stopa telah dapat pengampunan...so jangan bimbang...kita kan parti Islam...

    BalasPadam
  20. @Tanpa Nama

    Bukan TOK PA laaaaa..tapi CIKGU STOPA!

    BalasPadam
  21. lahanat punya pas

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online