BREAKING NEWS

TERKINI!!! ANWAR RAYU RAKYAT BERI PELUANG KEPADA DIRINYA.


Anwar Ibrahim yang membayangkan dirinya sebagai perdana menteri ke-7 Malaysia, merayu rakyat memberi peluang kepada Pakatan Rakyat mengambil alih Putrajaya.

Ketua Umum Pakatan Rakyat itu berkata, dengan cara demikian sahaja dapat menghentikan amalan korupsi serta penyelewengan para pemimpin Umno Barisan Nasional yang nyata bakal menghancurkan negara.

"Rakyat adalah kekuatan kita (Pakatan Rakyat) dalam pilihan raya kali ini. Pastikan undi tiap-tiap kita adalah undi 'tolak kezaliman Umno'.

"Ini lah masa terbaik untuk rakyat melakukan perubahan...inilah masa terbaik untuk rakyat bersama kami (Pakatan Rakyat) menghentikan segala penyelewengan dan korupsi Barisan Nasional," ujar beliau di Kuala Lumpur.

Tengah hari tadi, bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan pembubaran Parlimen sekaligus memberi laluan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) sekarang.

Penamaan calon dijangka pada 14 April depan manalala 27 April dijangka tarikh membuang undi.

23 ulasan :

  1. "Rakyat adalah kekuatan kita (Pakatan Rakyat)???
    Knp x yakin dgn Allah? Allah yg maha berkuasa, bkn rakyat..
    Nk sokong ko? Sokong yg bwk rebah?
    Xyh rayu la nuar oi..bebawak la btobat, mntk maap kt suma umat Islam, ajak nik ajis ko tu sama
    Koman2 DS Najib pon pnh mntk maaf dgn terbuka..baru la gentleman..bkn GENTEL MAN
    P/s: esk u kije x?

    BalasPadam
  2. Anuarlah, Bapa segala korupsi dan jaguh segala salah laku MORAL

    BalasPadam
  3. orang melayu tak sedar diuntung .cina dn india racist. LGBT jer yg sokong Nuor Aljubs

    BalasPadam
  4. Jahat2 najib, dia berani angkat sumpah kat masjid... Anwar ? Tau nak saman org saja... Kalau betul jadi pm nanti, rakyat x boleh nak kata apa.. Mahkamah jadi tempat anwar sekeluarga dan kroni file saman... Semua benda konspirasi.. Mcm haramjadah

    BalasPadam
  5. Senang depa pulak nak rembat duit negara sampai bangkrap,lps tu lari luar negara,yg susah rakyat jugak,aku x kan pangkah pr,sebab pr ni membunuh org melayu

    BalasPadam
  6. Salam Bro,aku tak sudi berperdanamenterikan seorang kuat melakukan seks songsang.Aku takut lama-kelamaan negara kita penuh dengan pengamal-pengamal seks songsang.Aku mohon berlindung dari Allah.

    BalasPadam
  7. p jahanam la ko al juburi! xde rakyat kt Malaysia nih nk mngundi ko selain golongan2 BANGSAT hehe

    BalasPadam
  8. ISH..TAK TERINGIN AKU DAN KELUARGA AKU NAK BAGI HANG PELUANG LAGI..CUKUP2LAH PRU12 LALU KAMI UNDI KORANG..

    BalasPadam
  9. Kalau siNuar jadi PM dia akan jadi Pemimpin yang BerSultan Dimata dan Beraja di hati!!! Dia akan buat perintah dan arahan sesuka hati dan sesiapa yang tak setuju samada disumbatnya ke dalam jel atau menghadapi 'saman'...cakap lebih saman,...apa? cakap lagi, lagi kena saman.....takutttttt...

    BalasPadam
  10. Wei, gambar tu lah yang dia pakai masa main dengan jantan dalam raja goyang tuh! eeee, goli den!!!! inilah dia bajunya! Simpan buat kenang-kenangan dan bau bau an.... yuk! PTUIH!!!!

    BalasPadam
  11. WOIT, TU BAJU YANG DIA PAKAI MASA MAIN DENGAN JANTAN DALAM BLOG RAJA GOYANG LAH! MENYAMPH DAN GELI GELEMAN AKU!!! WEK! PTUIHHHH!!! BAKAL PM? MAMPOSLAH KAU NUAR SIAL!!!!!

    BalasPadam
  12. dsai bapak segala korupsi dan penyelewengan dan raja segala nafi....dier nak kata kat orang pulokkkk

    BalasPadam
  13. jangan izinkan rejim pakatan memerintah..akan huru hara negara..sejarah jadi bukti mereka rejim ganas..sampai tahap mantan pm rancang nak di bunoh..jangan pura2 nak guna istilah rakyat..

    BalasPadam
  14. Dibawah kerajaan bn aku tak pernah rasa dizalimi pun, nuar oiii..

    BalasPadam
  15. bagilah dia peluang untuk TERKAM..hahahahaha

    BalasPadam
  16. rayuan anda ditolak..!!! anda dihukum dengan suntikan arsenik,hiv dan jentik teloq sampai mandul hahahaha....

    BalasPadam
  17. U ulang i saman..

    BalasPadam
  18. siapa yang zalim anwar?.....punya baik kerajaan umno....kalo umno zalim xbleh aku berak sambil isap rokok dlm jamban....kalo hang dengan family hg perintah habih sambil berak pun hang nak terkam aku.....celaka punya family.....!

    BalasPadam
  19. Jijan Mali....3 April 2013 9:15 PTG

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!

    Tolak semua calun-calun "Manifesto BUKAN Janji"!!!

    Tolak semua calun-calun penyokong kaum sesat LGBT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  20. sudah sudah la guna perkataan RAKYAT. Aku pun rakyat jugak tapi aku tak kongsi aspirasi hang dan sekutu hang Anwar ibrahim hoi!
    Lain kali bila nak buat statement, aku mintak la hang guna perkatan seperti "sebahagian rakyat" ke, "segelintir rakyat" ke atau lebih baik, hang guna perkataan "macai PR". Barulah tepat dan jitu.

    BalasPadam
  21. Aku ada anak teruna dan anak dara yg dah besor2,kalau anwar jd pm dia halalkan LGBT habis anak2 dikerjakan org kalau takpun anak2 aku pulak yg kerjakan org lain...tak nk aku mcm tu......

    BalasPadam
  22. Ko jgn bermimpi la anwar oiii...cermin la diri ko dulu..merayu konon...ptuuuiiii..aku tgk muka ko pn begitu jijik dgn peragai munafik ko tuh..

    BalasPadam
  23. kalau Anuar dan PR benar-benar pakatan yg baik tiada masalah untuk bergilir kerajaan tapi masalahnya parti dan puak-puak pengikut PR mempunyai agenda masing-masing.klu yg terang tak apa tp yg tersembunyi itu sgt bahaya utk masa depan negara. Apa akan jadi kepada negara pada masa akan dtg jika masing-masing puak dan parti mahu menuntut haknya.bukan salah tp kalau tiada kawalan dan jadi kebiasaan apa akan jadi,,dgn pas nya dgn cina nya dgn indianya dgn sabah nya. disabah saja ada banyak puak mahu menuntut macam-macam, apa jadi dgn negara

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online