BREAKING NEWS

HOTT!!! AMANAT ANWAR SELEPAS NAJIB BUBAR PARLIMEN.


Hari ni dengan rasminya Perdana Menteri DS Najib Razak membubarkan parlimen untuk memberi laluan kepada Pilihanraya Umum ke 13..

Gua dimaklumkan, Anuwar dah mengarahkan seluruh jenteranya bertempur habis-habisan bagi menawan Putrajaya dan juga memastikan dirinya ditabalkan sebagai PM selepas keputusan pengundian diumumkan..

Antara negeri yang difokuskan oleh Anuwar ialah Sabah, Selangor, Johor, Perak, Penang dan juga N.Sembilan.

Menerusi amanat Anwar yang disampaikan menerusi sms sebentar tadi, beliau amat yakin negeri-negeri tersebut akan mudah ditawan oleh Pakatan.

Anwar juga menyifatkan Kedah dan Kelantan akan berjaya dikekalkan tanpa sebarang tentangan hebat dari Umno/BN.

Apapun, gelanggang pertarungan dah dibuka.. Kita tunggu je sapa yang menang dan sapa yang tumbang..

Gua yakin kempen mengundi kali ni merupakan kempen pilihanraya yang paling kotor dalam sejarah negara.. Tak percaya?? Kita tengok je lah nanti..

24 ulasan :

  1. Pee Arr akan mengotorkan pru ini dgn membuat kecoh!!! Bila mcm tu xgune depa buat #Bershit

    BalasPadam
  2. AKU PUN AKAN PANGKAH BN JUGAK.... DULU, KINI DAN AKAN DATANG TAK TAU LAH... TENGOK PRESTASI .... BAGUS... MEMANG KENA SOKONG.... TAK BAGUS ... BOLEH BLAH.

    BalasPadam
  3. PRU 13 adalah kali ke 5 aku mengundi ... Confirm pangkah DACING.

    orang nak kata apa pun ..... ada aku kisah.

    BalasPadam
  4. Jauhkan PUTRAJAYA dr PR...
    Amin.....

    BalasPadam
  5. Jom kita bersatu bungkus PR once and for all at the upcoming GE!!!!

    BalasPadam
  6. Semua penyokong BN mesti bangkit. Jangan bagi peluang cai cai PR kuasai ruang cyber walau seinchi pun. Jangan sorok status sokongan kita pd BN. Biar mereka tahu kita berani.... Perang cyber sangat penting waktu ini ingat kita berjuang demi agama, bangsa dan tanah air dari dihina makhluk yg bernama Anwar Ibrahim.

    BalasPadam
  7. Harimau Kumbang3 April 2013 1:42 PTG

    Gambar menarik sungguh...muka tengah meraban ketagih p.....k

    BalasPadam
  8. Aku pangkAh pas

    BalasPadam
  9. @Tanpa NamaKalu mung pangkah PAS, hok pasti mung bulih hadiri banyok lagi majlis pecoh tanoh. Kalu itu yg mung suka baguslah.

    BalasPadam
  10. DULU KAMI SEKELUARGA UNDI PR.. TAPI KALI INI TIDAK LAGI. PR AMAT MENGECEWAKAN!!!

    BalasPadam
  11. Aku pangkah BN

    BalasPadam
  12. Aku pangkah BN

    BalasPadam
  13. Pas dihati ambo..

    BalasPadam
  14. @Tanpa Namaaku pangkah Bn jgk

    BalasPadam
  15. Anwar bukan nelson mandela..anwar bukan ang san su kyi..anwar bukan yasser arafat..anwar bukan dalai lama..tapi anwar hanyalah seorang bakat yang terjerat dengan nafsu sendiri..sebuah kisah sedih seorang muslim berbakat besar tetapi berjiwa kecil kerna sanggup memperkudakan apa sahaja

    BalasPadam
  16. Kalau malam ni anwar membalas sumpah laknat terhadapnya..esok pagi2 kami hantar borang join pakatan.

    BalasPadam
  17. Kasi taula sumber duit nk bck up manifantasi jinggo ki tu

    BalasPadam
  18. disebabkan nik aziz pegang kunci syyyyyyurgo......aku undi pas.....sebab aku nak masuk syurga.....haha....x sabo tunggu pok nik bagi replika kunci syurgo...

    BalasPadam
  19. @Tanpa Nama

    Anwar bukan 'Dalai Lama' tetapi 'Belalai Lama'...kahkahkah

    BalasPadam
  20. Jijan Mali....3 April 2013 9:29 PTG


    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun penyokong kaum sesat LGBT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  21. Saya sokong anwar

    BalasPadam
  22. Saye sokong BN

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online