BREAKING NEWS

TERKINI!!! ANWAR BELI KAPAL SELAM "KD ALJUBURI" DI PERMATANG PAUH.


Jangan terkejut bila korang nampak sebuah Kapal Selam terapung didepan Masjid Kubang Semang, Permatang Pauh ni.. Kalau Najib boleh beli Kapal Selam untuk mempertahankan negara.., Anwar dan Pas lagi hebat sebab dorang buat sendiri je kapal selam tu beb..

Yang paling menarik, kalau kapal selam Scorpene tu puak-puak Pas bagi nama KD Altantuya.., Kapal Selam Anwar ni pulak diberi nama KD ALJUBURI.. Hebat tak beb?

Gua dimaklumkan, kapal selam tu sebenarnya dibina untuk dihantar ke Lahad Datu bagi menjaga perairan negara.. Tapi malangnya, kapal selam tu lewat siap.., sebab tu lah ia terbengkalai di depan masjid tersebut..

Gua juga difahamkan.., kapal selam tu akan digunakan semasa PRU 13 nanti bagi mempertahankan Parlimen Permatang Pauh dari dirampas oleh Umno/BN..

Apapun.., kita tunggu je lah nanti masa pilihanraya ye.. Kita tengok je lah sapa yang bakal kena "torpedo" di Permatang Pauh ni.. Huhuhuhu...

10 ulasan :

  1. hehehe..
    blh nyelam ke??
    moga2 puak2 pengkangkang ni tengelam bersama kapal selam diaorg

    BalasPadam
  2. mcm konek si ANuGay....???

    BalasPadam
  3. NURUL IZZAH BERANI TAK KOMPLIN YG KAPAL SELAM NI TAK BOLEH MENYELAM!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  4. babi umno ni tak malu ka masuk isu kapal selam Najib ,,,tersedu Najib nanti!!!

    BalasPadam
  5. DAH GAMBAR KAPAL SELAM,CERITA KAPAL SELAMLAH!!!BODOH PUNYA ANJING PR

    BalasPadam
  6. Diaorg nk suruh ikut diaorg punya perangai tengah hot citer SULU diaorg pusing citer bpak saiful kena LIWATTT..mentaliti pencacai nuaq.

    BalasPadam
  7. Jangan naik kapal selam ini untuk mengundi.... nanti kita tak dapat pangkah BN..... sebab semuanya nya akan mati tenggelam.... Biar lah mereka ajer yang naik... biar mereka mampusssss.....

    BalasPadam
  8. wei boleh meliwat ker dalam tu ? kecik sangat mana nak muat dua orang hahahah.

    BalasPadam
  9. Tambah sikit KDK....Kapal Diraja Kiram alJuburi wal Buntoti...tak serik-serik puak PAS ni 'disodok' pungkok oleh alJub.....salam dari Matang Pauh..selamat mengundi...pilihla lagi jalan-jalan neraka jahanam..biar mampos kena tipu oleh Pakartune Rakyat...ceramah-ceramah,,,kutip duittt yeahh ..kaya pak janggoat..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online